پمپ آب استخری 2 اسب لئو LEO مدل XKP1604

دبی ماکزیمم: 27 متر مکعب بر ساعت

حداکثر ارتفاع پمپاژ: 17 متر ستون آب

توان الکتروموتور: 1.6 کیلووات

قطر دهانه ورودی: 1/2 2 اینچ

قطر دهانه خروجی: 1/2 2 اینچ

جنس بدنه: پلاستیک مهندسی

جنس پروانه: پلاستیک مهندسی PPO

موجود
۰ تومان
۱۲,۱۸۷,۰۰۰ تومان
  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • محصولات مشابه
  • نظرات کاربران
  • پمپ استخری لئو در شش مدل تولید شده و در بازار ایران توسط نمایندگی ها به بازار عرضه می شود. این پمپ لئو طرفداران زیادی برای استفاده در استخر ها و باغ ها دارد. از XKP554 تا XKP2204 مدل هایی است که پمپ استخری لئو دارد و از توان 600 وات تا 2200 وات به صورت تکفاز موجود است. هد ماکزیمم در پمپ های استخری لیو برای XKP2204 که بزرگترین سایز آن است، 17.8 متر می باشد که در دبی 3 متر مکعب در ساعت این هد را تولید میکند. XKP904 و XKP1104 که به ترتیب 900 و 1100 وات هستند، بیشترین مصرف را داشته و طرفداران زیادی دارد. جدول زیر مشخصات مربوط به هد و دبی پمپ های استخری لئو را نمایش می دهد.

    جدول هد و دبی پمپ استخری

    به لحاظ ابعاد و اندازه، پمپ های استخری لئو ماکزیمم 583 میلیمتر طول دارد و در تمام کدها 285 میلیمتر ارتفاع دارد. قطر دهانه ورودی و خروجی پمپ های استخری یکسان است و در این کدها برابر با لوله 63 می باشد. از آنجایی که در بیشتر استخرها تاسیسات بر اساس قطر لوله سایز 63 که همان لوله 2.5 اینچ است ساخته می شود، این پمپ برای این کاربری بسیار مناسب است. در زیر مشخصات دقیق ابعادی پمپ استخری لئو نمایش داده شده است. 

    ابعاد پمپ استخری لئو

    جدول ابعاد پمپ استخری لیو

    اما چیزی که برای بسیاری از مشتریان و تاسیسات کاران مهم است، بررسی نمودارهای هد و دبی است که اساس تصمیم گیری برای خرید اینترنتی پمپ استخری به شمار می شود. برای خرید آنلاین پمپ استخری حتماً از مشاوره رایگان همکاران ما در سایت کالا صنعتی استفاده کرده و بهترین انتخاب را خواهید داشت. نمودار زیر نمایشگر مقدار هد و دبی در پمپ های استخری است که در مدل های مختلف آن ترسیم شده است. اگر به دنبال بیشترین راندمان هستید، پمپی را انتخاب کنید که در میانه نمودار هد و دبی مقدار مورد نظر شما را تامین کند. برای استفاده از نمودار هد و دبی پمپ استخری لئو ابتدا مقدار آب مورد نیاز را بر روی نمودار افقی تعیین نمایید که همان دبی است و از ستون قائم هد یا همان ارتفاع کاری مورد نیاز خود را انتخاب نمایید. جایی که این دو خط هم را قطع کند نقطه کاری شماست. حال نزدیک ترین نمودار بالای این خط همان کدی است که شما نیاز دارید. برای دریافت مشاوره رایگان و سوالات بیشتر نیز می توانید با کارشناسان فروش کالا صنعتی در تماس باشید.

    نمودار هد و دبی پمپ استخری لئو


     مزیت اصلی پمپ های استخری لئو دارا بودن استرینر سرخود است که باعث می شود با هزینه کمتر، کارایی بالاتری را داشته باشید. بدیهی است که استفاده از پمپ استخر لیو علاوه بر کارایی بالا، این امکان را به شمار خواهد داد که بهترین خدمات و گارانتی با ارزش دریافت نمایید. کالا صنعتی بزرگترین تامین کننده کالای صنعتی به شمار می رود که این پمپ را با قیمت بسیار مناسب به شما تحویل داده و به عنوان یکی از بهترین شرکت های تامین کننده پمپ استخر به شمار می رود.

  • مشخصات عمومی
    گارانتی
    ملاحظات مهم
    درصورتی که نیاز به تحویل فوری دارید، با کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.
    برند پمپ خارجی
    لئو چین LEO
    ملاحظات مربوط به گارانتی
    دریافت گارانتی کالا منوط بر ارسال آن برای شرکت تولید کننده یا نماینده آن است و در صورتی که ایراد از مصرف کننده نباشد، شامل گارانتی خواهد شد.
    مدت زمان گارانتی
    24 ماه
    بازه زمانی ارسال
    فوری
    مشخصات فنی
    حداکثر دمای سیال پمپ شونده
    35 درجه سانتیگراد
    مدل پمپ لئو LEO
    استخری
    سایر مشخصات
    قطر دهانه ورودی و خروجی پمپ: 63 میلی متر
    هد ماکزیمم پمپ: 17 متر
    دبی ماکزیمم پمپ: 27 متر مکعب در ساعت
    جنس پوسته
    پلاستیک مهندسی PP
    جنس پروانه
    پلاستیک مهندسی PA6 یا PPO
    برند پمپ
    لیو LEO
    نوع پمپ
    استخری
    بازه هد ماکزیمم پمپ
    10 تا 20 متر
    بازه دبی ماکزیمم پمپ
    20 تا 40 مترمکعب در ساعت
    قطر دهانه ورودی پمپ
    2 و 1/2 اینچ
    قطر دهانه خروجی پمپ
    2 و 1/2 اینچ
    منبع انرژی
    برق تک فاز
    وزن محموله (گرم)
    15700
    ابعاد mm (طول-عرض-ارتفاع)
    615*230*290
  • ایمیل(اختیاری):
    کد مقابل را وارد کنید ...