گیربکس حلزونی کتابی شاکرین سایز 90 SHMRV

برای دریافت کاتالوگ و قیمت گیربکس شاکرین با کارشناسان ما در تماس باشید.

گارانتی: 6 ماه

جنس بدنه: چدن

ورودی گیربکس: هالوشافت قطر 24 و 28 میلی متر

خروجی گیربکس: هالوشافت قطر 35 میلی متر

موجود
۰ تومان
۶,۷۲۳,۶۰۰ تومان
  • مشخصات فنی و دیتاشیت
  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • محصولات مشابه
  • نظرات کاربران
  • سایز 90 فریم 100B14
    سایز 90 فریم 10B5
    سایز 90 فریم 90B14
    سایز 90 فریم 90B5
  • گیربکس شاکرین کتابی سایز 90 حلزونی SHRV

    گیربکس شاکرین کتابی سایز 90  حلزونی SHRV نوعی گیربکس حلزونی است و با ساختاری مکعبی شکل تولید می شود. بدنه این محصول چدنی بوده و جنس چرخ دنده های آن از آلیاژ آلومینیوم-برنز است؛ مهم ترین ویژگی این گیربکس صنعتی، قابلیت تنظیم نسبت تبدیل گشتاور و سرعت است و به کاربر این امکان را می دهد که با توجه به نیاز خود نسبت تبدیل گیربکس را تغییر دهد.

    دیگر ویژگی مثبت این گیربکس، ساختار مکعبی شکل و سایز کوچکتر آن نسبت به گیربکس های مشابه خود است. این ویژگی ها در کنار دقت و کارایی بالا، گیربکس شاکرین کتابی سایز 90 حلزونی SHRV را برای استفاده در طیف وسیعی از کاربردهای صنعتی که نیاز به تنظیم دقیق سرعت و گشتاور دارند، به گزینه ای ایده آل تبدیل نموده است.

    اما این گیربکس حلزونی معایبی نیز دارد که بزرگترین آن ها، محدودیت سرعت الکتروموتور است؛ این گیربکس برای موتورهایی با سرعت بیش از 1500 دور در دقیقه کارایی ندارد. همچنین به دلیل ساختار و مکانیسم درگیری چرخ دنده ها با یکدیگر، دمای نسبتاً بیشتری در حین کار تولید می نماید. از این گیربکس در صنایع مختلفی از جمله صنایع نفت و گاز، صنایع شیمیایی، صنایع فولاد، ماشین آلات بسته بندی، صنایع غذایی، صنایع چوب و کاغذ، بالابرها، صنایع کشاورزی و میکسرها استفاده می کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه انتخاب، خرید، نصب، راه اندازی و تعمیر و نگهداری این گیربکس با کارشناسان کالا صنعتی در ارتباط باشید.

    تعمیر و نگهداری گیربکس شاکرین کتابی سایز 90 حلزونی SHRV

    گیربکس های صنعتی باید طبق برنامه ای منظم تحت بازرسی قرار بگیرند؛ مانند چک کردن ظاهر بیرونی و صدای گیربکس در حین کار، اندازه گیری ارتعاشات و بررسی روغن. برای روغن کاریگیربکس شاکرین کتابی سایز 90 حلزونی SHRVمی توانید از روغن های معدنی یا ترکیبی استفاده نمایید. روغن های معدنی برای استفاده در محدوده دمایی 0 تا 30 درجه سانتی گراد مناسب هستند و برای دمای خارج از این محدوده باید روغنی با ویسکوزیته مناسب انتخاب نمود. اگر از روغن های معدنی استفاده می کنید بهتر است:

    روغن را پس از 500 تا 1000 ساعت کار اولیه عوض کنید و داخل گیربکس را شستشو دهید. در فواصل زمانی منظم، سطح روغن را بررسی نمایید و روغن را پس از 4000 ساعت کار تعویض کنید. و اگر از روغن ترکیبی استفاده کرده اید باید آن را پس از 8000 ساعت کارکرد دستگاه تعویض نمایید.  برای کسب اطلاعات بیشتر و تخصصی در مورد تعمیر و نگهداری گیربکس شاکرین کتابی سایز 90 حلزونی SHRV با کارشناسان بخش الکتروگیربکس وبسایت کالا صنعتی در ارتباط باشید.

  • مشخصات عمومی
    گارانتی
    ملاحظات مهم
    درصورتی که نیاز به تحویل فوری دارید، با کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.
    برند گیربکس صنعتی
    شاکرین اصفهان
    ملاحظات مربوط به گارانتی
    دریافت گارانتی کالا منوط بر ارسال آن برای شرکت تولید کننده یا نماینده آن است و در صورتی که ایراد از مصرف کننده نباشد، شامل گارانتی خواهد شد.
    مدت زمان گارانتی
    6 ماه
    بازه زمانی ارسال
    نیاز به پیگیری از تامین کننده
    مشخصات فنی
    تیپ گیربکس
    مکعبی
    سایز گیربکس
    90
    نوع گیربکس صنعتی
    گیربکس مکعبی
    قطر شافت ورودی (mm)
    24, 28
    فریم الکتروموتور معادل
    90, 100, 112
    جنس پوسته
    چدن Cast Iron
    قطر شافت خروجی (mm)
    35
    جنس دنده
    برنج
    • کاربر مهمان
    • دوشنبه 26 خرداد 1399 - 09:18
    • 0
    • 0
    الکترو موتوری تک فاز واسه بالابر داخل سوپری میخوام .چه موتوری بگیرم خوبه ؟
    ایمیل(اختیاری):
    کد مقابل را وارد کنید ...
  • مسئول مرتبط