اینورتر TECO تکو تایوان تک فاز E310 پلاس

برای دریافت کاتالوگ و قیمت اینورتر تکو با کارشناسان فروش در تماس باشید.

کاربرد اینورتر: کاربردهای سبک

ولتاژ ورودی: 220 ولت - برق تک فاز

توان ورودی: 5HP - 3.7KW

فرکانس کریر: 12~1 کیلوهرتز

خروجی گشتاور: 150% در فرکانس 1 هرتز

گارانتی: 24 ماه

اینورترهای E310 هم با ورودی تکفاز (220 ولت ) و هم با ورودی سه فاز (380ولت) موجود است.

موجود
۰ تومان
۷,۶۲۰,۰۰۰ تومان
  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • محصولات مشابه
  • نظرات کاربران
  • تنظیمات Up و Down در اینورتر E310 تکو Teco

    به منظور استفاده از کلیدهای افزایش یا کاهش ( Up و Down ) در درایو E310  تکو مراحل زیر را دنبال نمایید. برای ورود به منو پارامترها کلید DSP را فشار داده، پارامتر 00-00 بر روی صفحه نمایشگر اینورتر تکو E310 نمایش داده می شود. بوسیله کلید جهت دار به سمت بالا پارامتر 00-05 را بر روی نمایشگر وارد میکنیم. این کار به منظور تنظیم مرجع فرکانس تعبیه شده است. برای ورود به پارامتر کلید DATA را فشار میدهیم. مقدار پیش فرض عدد 0 است که در این صورت مرجع فرکانس توسط کلیدهای جهت دار روی جعبه تغییر خواهد کرد. به منظور تنظیم برای اتصال شاسی های Up و Down مقدار پارامتر را روی عدد 3 تنظیم می کنیم. جهت تثبیت عدد 3 کلید دیتا رو نگه میداریم تا End نمایش داده شود. به منظور انتخاب ترمینال برای شاسی افزایش، پارامتر 01-02 را انتخاب میکنیم.

    برای ورود پارامتر کلید DATA را فشار دهید. مقدار پیش فرض این پارامتر عدد 2 است. که در این حالت قصد داریم ترمینال S3 رو به منظور شاسی Up تنظیم نماییم. مقدار پارامتر را در صورتی که درایو شما تکو سری E310+ هست روی عدد 15 و در صورتی که درایو تکو سری E310 هست روی عدد 12 تنظیم نموده و در نهایت کلید Data را فشار دهید. با نمایش End بر روی صفحه تنظیمات ذخیره شده است. جهت اطلاع از قیمت و خرید اینورتر تکفاز با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

    تنظیمات اینورتر تکو E310

    به منظور اتصال و انتخاب ترمینال جهت شاسی Down پارامتر 01-03 را انتخاب نمایید. جهت ورود به پارامتر کلید DATA را فشار داده و مقدار پارامتر که در حالت پیش فرض 3 است، برای اتصال شاسی Down، مقدار را روی عدد 16 تنظیم نمایید. خاطر نشان میکند در صورتی که اینورتر تکو Teco سری E310 هست، مقدار پارامتر را روی عدد 13 تنظیم نمایید و در نهایت کلید Data را فشار داده تا End نمایش داده شود. برای تشخیص سری دستگاه در بدنه دستگاه، به لیبل آن توجه نمایید. در این قسمت مدل دستگاه نمایش داده شده است. این لیبل در بدنه سمت راست اینورتر تکو سری E310 قرار دارد که مشخصات فنی آن کاملاً قید شده است. در نهایت برای خروج از منوی پارامتر ها کلید DSP را فشار دهید، دستگاه به محض راه اندازی، با اتصال شاسی Up به سر مشترک فرکانس افزایش و با اتصال شاسی Down به سر مشترک فرکانس کاهش خواهد یافت. برای تنظیم گام برای افزایش یا کاهش فرکانس نیز تنظیماتی نیاز است که در ارتباط با کارشناسان فروش راهنمایی لازم را برای تنظیم اینورتر تکو  Teco مدل E310 خواهید گرفت.

    کاربردهای E310

    1. فن
    2. میکسر
    3. نوار نقاله 
    4. اکسترودر 
    5. راهبر جرثقیل 
    6. CNC

    برای دریافت مشخصات بیشتر با کارشناسان فروش در تماس باشید. جهت آگاهی از مشخصات فنی و برای خرید اینورتر با کارشناسان ما در تماس باشید.

  • مشخصات عمومی
    گارانتی
    ملاحظات مهم
    درصورتی که نیاز به تحویل فوری دارید، با کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.
    برند اینورتر
    تکو TECO
    ملاحظات مربوط به گارانتی
    دریافت گارانتی کالا منوط بر ارسال آن برای شرکت تولید کننده یا نماینده آن است و در صورتی که ایراد از مصرف کننده نباشد، شامل گارانتی خواهد شد.
    مدت زمان گارانتی
    24 ماه
    مشخصات فنی
    اتصال اینورتر تکو
    تک فاز به سه فاز E310 پلاس
    نوع کاربرد اینورتر
    جهت کاربردهای سبک
    ولتاژ ورودی
    220 ولت - برق تک فاز
    توان ورودی
    2HP - 1.5KW, 3HP - 2.2KW, 5HP - 3.7KW
    کنترل ارتباطی
    دارای پروتکل مدباس و پورت RS-485
    فرکانس کریر
    12~1 کیلوهرتز
    خروجی گشتاور
    150% در فرکانس 1 هرتز
    وزن محموله (گرم)
    1000
  • ایمیل(اختیاری):
    کد مقابل را وارد کنید ...