الکتروپمپ کارواش 110 بار کوپل مستقیم برتولینی مدل WBL1111

دبی ماکزیمم: 11 لیتر در دقیقه

توان الکتروموتور: 2.2 کیلووات یا 3 اسب بخار

دور موتور: 1450 دور بر دقیقه

فشار: 110 بار

در این محصول پمپ کارواش برتولینی WBL 111 همراه با الکتروموتور آن کوپل شده اند. برای دریافت مشخصات و کاتالوگ محصول و قیمت پمپ آب کشاورزی با کارشناسان فروش در تماس باشید.

ثبت سفارش
۴۳,۵۰۵,۰۰۰ تومان
۴۲,۳۵۵,۰۰۰ تومان
  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • محصولات مشابه
  • نظرات کاربران
  • الکتروپمپ پیستونی 110 بار برتولینی ایتالیا مدل WBL1111

    الکتروپمپ کارواش برتولینی مدل WBL1111 محصول کشور ایتالیا است که با نام های پمپ کارواش 110 بار موتور فابریک، پمپ کارواش کوپل فابریک تکفاز، پمپ کارواش موتور ایتالیایی و یا پمپ تکفاز کارواش کوپل مستقیم در بازار نیز شناخته می‌شود. اگرچه این محصول برای کاربردهای مختلف میتواند مورد استفاده قرار گیرد اما به دلیل استفاده زیاد آن به عنوان پمپ فشار قوی در کارواش‌ها به پمپ کارواش در بازار شناخته می‌شود. الکتروپمپ کارواش برتولینی 110 بار ایتالیایی از جمله پرفروش‌ترین پمپ های کارواش در ایران است. قیمت و کیفیت این محصول موجب شده است در بازار ایران فروش خوبی داشته باشد و از کالای صنعتی پرطرفدار در ایران محسوب میشود. محصول الکتروپمپ کارواش 110 بار ساخت شرکت Bertolini برای تمام کارواش‌ها که دارای برق سه فاز یا تک فاز است قابل استفاده می‌باشد. همچنین این پمپ ها در سیستم های مه پاش نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند.

    خصوصیات فیزیکی

    طراحی بسیار دقیق و حرفه ای پمپ کارواش برتولینی مدل WBL1111 باعث می‌شود این محصول در صنعت پمپ های پیستونی پرطرفدار باشد. در تصویر زیر اجزا اصلی پمپ به اختصار نشان داده شده است.

    پمپ کارواش برتولینی

    این محصول با استفاده از دانش روز و تجربه چندین ساله در ساخت و طراحی پمپ های پیستونی فشار قوی تولید شده است و مجهز به دهانه ورودی و خروجی سایز 8/3 اینچ، وزن 25 کیلوگرم و منبع روغن با گنجایش نیم لیتر با نشانگر روغن می‌باشد که باعث شده است به راحتی در هر زمان از کافی بودن میزان روغن پمپ پیستونی اطمینان حاصل نمود. در تصویر زیر ابعاد پمپ پیستونی برتولینی مدل WBL1111 نشان داده شده است.

    الکتروپمپ کارواش

    خصوصیات عملکردی

    الکتروپمپ کارواش کوپل فابریک مدل WBL1111 با موتور 2/2 کیلووات (3 اسب بخار) 1500 دور، حداکثر فشار کاری 110 بار و دبی 11 لیتر بر دقیقه را ایجاد میکند. حداکثر دمای استاندارد کاری این محصول 60 درجه سانتی گراد است. پمپ کارواش کوپل مستقیم 110 بار قابلیت استفاده بصورت تک فاز و سه فاز را دارا است.

  • مشخصات عمومی
    ملاحظات مهم
    لطفاً قبل از هرگونه واریز وجه با کارشناسان فروش در تماس باشید. در قبال واریزی به هر حسابی غیر از حسابهای معرفی شده در سایت، کالا صنعتی هیچگونه مسئولیتی نخواهد داشت.
    برند پمپ خارجی
    برتولینی ایتالیا Bertolini
    برند الکتروموتور
    ایتالیا Italy
    بازه زمانی ارسال
    دو روز کاری
    مشخصات فنی
    سایر مشخصات
    حداکثر دبی : 0.66 متر مکعب بر ساعت
    الکتروموتور : 1500 دور
    برند پمپ
    برتولینی
    نوع پمپ
    پیستونی
    بازه دبی ماکزیمم پمپ
    کمتر از 2 مترمکعب در ساعت
    منبع انرژی
    برق تک فاز
    توان الکتروموتور
    3HP - 2.2KW
    تجهیزات جانبی
    با شیر فشار شکن ایتالیایی
    وزن محموله (گرم)
    به کاتالوگ موجود در قسمت فایل‌های مرتبط مراجعه کنید.
    ابعاد mm (طول-عرض-ارتفاع)
    به کاتالوگ موجود در قسمت فایل‌های مرتبط مراجعه کنید.
    • کاربر مهمان
    • سه شنبه 07 شهریور 1402 - 10:29
    • 0
    • 0
    من چندتا زانو میخوام بزنم توی مسیر لوله ورودی به پمپ به مشکل میخورم؟
    • مدیر سایت
    • چهار شنبه 08 شهریور 1402 - 09:39
    • 0
    • 0

    با سلام و احترام

    وجود زانوئی یا شیر اضافی مانع رسیدن آب کافی به پمپ می شود حتی الامکان از مسیر مستقیم استفاده کنید. حبس شدن و مکش هوا در ورودی بزرگترین دشمن پمپ پیستونی است.

    ایمیل(اختیاری):
    کد مقابل را وارد کنید ...