الکتروموتور مشعل الکتروژن تکفاز 750 وات

گارانتی: 18 ماه

درجه حفاظتی: IP40

مناسب برای: کار دائم (Duty S1)

منبع تغذیه: تک فاز - 220 ولت

جنس پوسته: آلومینیوم

تماس بگیرید
  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • محصولات مشابه
  • نظرات کاربران
  • الکتروموتور مشعل الکتروژن تکفاز 750 وات

    الکتروموتور مشعل الکتروژن تکفاز 750 وات نوعی موتور الکتریکی است که مخصوص استفاده در فرآیندهای احتراق طراحی شده اند. این الکتروموتور معمولاً در کاربردهایی مانند مشعل های صنعتی، سیستم های گرمایش مرکزی، کوره ها و بویلرها استفاده می شوند. وظیفه اصلی یک الکتروموتور مشعل تامین هوا یا سوخت مورد نیاز در فرآیند احتراق است؛ این موتورها معمولاً اندازه ای کوچک و گشتاور بالایی دارند تا از عملکرد کارآمد سیستم اطمینان حاصل شود. الکتروموتور مشعل الکتروژن تکفاز 750 وات برای مقاومت در برابر دمای بالا، شرایط سخت محیط کاری و عملکرد مداوم طراحی شده است.

    این موتور مشعل دارای یاتاقان بلبرینگ است و جهت چرخش آن میتواند ساعتگرد یا پادساعتگرد باشد. موتور مشعل سری HN الکتروژن دارای آی پی 40 بوده و کلاس عایقی B دارد. برای نوع تکفاز آن حدود 2.5 تا 3.6 آمپر مصرفی دارد و برای نوع سه فاز آن که 750 وات است، 1.7 آمپر جریان می کشد. موتور مشعل الکتروژن مدل HN روتین 3000 دور نامی است و با برق ایران که 50 هرتز است قابل راه اندازی می باشد. این موتور مشعل سه نوع تکفاز دارد و یک نوع سه فاز که به تکفاز آن خازن دائم بوده و سه فاز آن القایی است. وبسایت کالا صنعتی به عنوان عاملیت فروش انواع الکتروموتور الکتروژن آمادگی دریافت سفارش انواع محصولات این شرکت را دارد؛ علاوه بر این می توانید از مشاوره تخصصی رایگان کارشناسان ما در هر مرحله از انتخاب، خرید، نصب، راه اندازی، تعمیر و نگهداری این محصول بهره مند شوید.

  • مشخصات عمومی
    گارانتی
    ملاحظات مهم
    درصورتی که نیاز به تحویل فوری دارید، با کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.
    ملاحظات مربوط به گارانتی
    دریافت گارانتی کالا منوط بر ارسال آن برای شرکت تولید کننده یا نماینده آن است و در صورتی که ایراد از مصرف کننده نباشد، شامل گارانتی خواهد شد.
    مدت زمان گارانتی
    18 ماه
    برند الکتروموتور
    الکتروژن Electrogen
    بازه زمانی ارسال
    یک روز کاری
    مشخصات فنی
    نوع اتصال
    فلنچ دار (برای سفارش نوع پایه دار با کارشناسان فروش تماس بگیرید)
    توان الکتروموتور مشعل
    750 وات
    منبع الکتریکی الکتروموتور
    تکفاز
    وزن محموله (گرم)
    10000
    جنس پوسته
    آلومینیوم Aluminium
    دور خروجی الکتروموتور
    3000
  • ایمیل(اختیاری):
    کد مقابل را وارد کنید ...
  • مسئول مرتبط