پمپ استیل 304 LEO لیو 3 اسب سه فاز AMS210/2.2

ماکزیمم دبی: 31 متر مکعب بر ساعت

ماکزیمم هد: 21 متر

توان الکتروموتور: 2.2 کیلووات یا 3 اسب بخار

جنس پروانه: استیل 304

جنس بدنه: استیل 304

دهانه ورودی: 1/2 1 اینچ

دهانه خروجی: 1/4 1 اینچ

پمپ های لئو با گارانتی 24 ماهه توسط کالاصنعتی به فروش می رسند. برای آگاهی از قیمت و خرید پمپ لئو با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

موجود
۰ تومان
۱۲,۰۰۵,۰۰۰ تومان
  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • محصولات مشابه
  • نظرات کاربران
  • پمپ سانتریفیوژ لئو مدل AMSm 210/2.2

    پمپ های AMS از انواع پمپ های سانتریفیوژ که از جنس استنلس استیل ساخته شده توسط شرکت لئو می باشند که با کاربری های متفاوت مصرفی با برق تک فاز و سه فاز میباشند که مدل تک فاز آن با نام AMSm شناخته شده است. موارد کاربرد پمپ AMS را می توان تامین فشار آب مصرفی ساختمان ها، تامین آب در گلخانه ها، استخر های پرورش ماهی،صنایع غذایی، تصفیه آب در مکان هایی که امکان استفاده از پمپ های چدنی نباشد و نیاز به سطح پاکیزگی بالایی نسبت به پمپ های چدنی باشد و  پمپاژ آب و سیال هایی که سطح خورندگی پایینی دارند و آسیبی به استنلس استیل 304 وارد نمیکند نام برد. قابل ذکر است که حداکثر دمای کاری مجاز سیال 85 درجه سانتیگراد است. حداکثر مقدار دبی پمپ های AMS ، 31 متر مکعب بر ساعت و حداکثر مقدار ارتفاع هد در این سری از پمپ ها 30 متر میباشد همچنین بازده توانی آن ها از 0.37 الی 2.2 کیلو وات که معادل 0.5 تا 3 اسب بخار است و موتور الکتریکی آن ها دارای سوییچ اضافه باری داخلی میباشد. پمپ های استنلس استیل AMS لئو دارای کارکرد پایدار و مطمئن میباشند و دارای قیمت مناسب و کیفیت مناسب نسبت به رقبای خود میباشد به همین دلیل است که در میان مصرف کننده ها محصولات لئو دارای شهرت و طرفداران زیادی است.

    پمپ AMSm210

    از موارد کاربرد دیگر پمپ های AMS میتوان در صنایع پتروشیمی،شیمیایی و دارویی، تصفیه آب و فاضلاب،تامین آب بویلرها، آب کندانس، انتقال اسید ها و قلیاهای سبک نیز اشاره کرد. 
    moshakhasat

    پمپ AMSm 210 شرکت لئو دارای مشخصات فیزیکی در اسمش میباشد که برای مثال حرف A کد شناسایی آن و دو حرف MS معرف پمپ گریز از مرکز و استیل بودن جنس آن و حرف m کوچک نشانه ی تکفاز بودن برق مصرفی پمپ و دو عدد بعد آن که در شکل بالا آمده که شامل اعداد 210 و 2.2 میاشد به ترتیب معرف مقادیر دبی ماکزیمم و توان موتور بر حسب کیلووات میباشد.

    ابعاد هندسی 

    با توجه به شکل و جدول ارائه شده میتوان فهمید که سایز دهانه ی ورودی پمپ 1,1/2 اینچ و سایز دهانه ی خروجی نیز برحسب اینچ عدد 1,1/4 میباشد. همچنین طول دستگاه که با حرف L در شکل نمایش داده شده است مقدار 440 میلیمتر میباشد و ارتفاع پمپ از سطح زمین که با حرف H نمایش داده شده است مقدار 250 میلیمتر است. 

    abaad

    اجزا تشکیل دهنده

    با توجه به کاتالوگ ارائه شده از شرکت لئو برای سری پمپ های AMSm سری 210 جنس قطعات پمپ قابل مشاهده است. که برای مثال بدنه و دیفیوزر و پروانه ی این پمپ هر سه از جنس استیل 304 است و اورینگ آن از جنس لاستیک NBR است. همچنین شماتیکی از تک تک اجزا و موقعیت قرار گیری آن ها در کنار یکدیگر نمایش داده شده است.

    ajza
     technical_data
     

    سیم پیچ این سری از پمپ ها مسی بوده و کلاس عایق F و بلبرینگ C&U و مقادیر دمای ماکزیمم پمپ 40 درجه ی سانتیگراد و برای سیال قابل جابجایی مقدار دمای ماکزیمم سیال 85 درجه سانتیگراد است.

    نمودار و جداول

    با توجه به اطلعات موجود در کاتالوگ پمپ AMSm شرکت لئو مقادیر حداکثر و میانگین برای هد و دبی این پمپ قابل توجه است که برای ماکزیمم دبی و هد مقادیر 300 لیتر بر دقیقه و  27 متر است. و مقدار میانگین که پمپ بهترین عملکرد را دارد مقدار 180 لیتر بر دقیقه و 25 متر میباشد.

    nemodar AMSm210 
     

    جعبه و بسته بندی 

    bastebandi

  • مشخصات عمومی
    گارانتی
    ملاحظات مهم
    درصورتی که نیاز به تحویل فوری دارید، با کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.
    برند پمپ خارجی
    لئو چین LEO
    ملاحظات مربوط به گارانتی
    دریافت گارانتی کالا منوط بر ارسال آن برای شرکت تولید کننده یا نماینده آن است و در صورتی که ایراد از مصرف کننده نباشد، شامل گارانتی خواهد شد.
    مدت زمان گارانتی
    24 ماه
    مشخصات فنی
    مدل پمپ لئو LEO
    استیل , گریز از مرکز ( سانتریفیوژ )
    سایر مشخصات
    هد ماکزیمم پمپ: 21.1 متر
    دبی ماکزیمم پمپ: 31 متر مکعب بر ساعت
    حداکثر دمای سیال پمپ شونده
    85 درجه سانتیگراد
    جنس پوسته
    استیل 304 Stainless Steel AISI
    جنس پروانه
    استیل 304 Stainless Steel AISI
    برند پمپ
    لیو LEO
    نوع پمپ
    استیل, سانتریفیوژ ( گریز از مرکز )
    بازه هد ماکزیمم پمپ
    20 تا 30 متر
    بازه دبی ماکزیمم پمپ
    20 تا 40 مترمکعب در ساعت
    قطر دهانه ورودی پمپ
    2 اینچ
    قطر دهانه خروجی پمپ
    1 و 1/4 اینچ
    منبع انرژی
    برق تک فاز
    وزن محموله (گرم)
    20000
  • ایمیل(اختیاری):
    کد مقابل را وارد کنید ...