پمپ آب بشقابی لئو 2 اسب مدل ACm150

ماکزیمم دبی: 8.4 متر مکعب بر ساعت

ماکزیمم هد: 48 متر

توان الکتروموتور: 1.5 کیلووات یا 2 اسب بخار

جنس پروانه: برنج

جنس بدنه: چدن

دهانه ورودی: 1/4 1 اینچ

دهانه خروجی: 1 اینچ

پمپ های لئو با گارانتی 24 ماهه توسط کالاصنعتی به فروش می رسند. برای آگاهی از قیمت و خرید پمپ لئو با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

موجود
۰ تومان
۱۳,۴۱۴,۰۰۰ تومان
  • دیتاشیت محصول
  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • محصولات مشابه
  • نظرات کاربران
  • دیتاشیت پمپ بشقابی مدل ACm150
  • پمپ آب بشقابی لئو مدل  ACm150

    پمپ ACm150 لئو با استفاده از فناوری‌های روز دنیا توسط شرکت LEO تولیدشده است. شرکت LEO یک کمپانی چینی و اولین تولیدکننده پمپ است که سهام آن وارد بورس چین گردید، به دلیل استفاده از دانش فنی به روز و جذب تکنولوژی کارآمد درزمینهٔ های مهندسی تبدیل به نامی بزرگ در صنعت پمپ جهان است. پمپ لئو مدل ACm150 دارای 2 سال ضمانت و به‌ عنوان یک کمپانی چینی باکیفیت مناسب در ایران فعالیت می کند. کمپانی لئو پمپ‌های آبی را در انواع مختلف تولید می کند پمپ بشقابی در ایران طرفداران زیادی دارد، پمپ ACm150 لئو از نوع پمپ‌ سانتریفیوژ بشقابی است. پمپ‌های سانتریفیوژ ازجمله پمپ‌هایی که عملکرد آن‌ها براساس نیروی گریز از مرکزمی باشد. از عوامل مؤثر در نحوه عملکرد و ظرفیت یک پمپ سانتریفیوژ می توان به مهم‌ترین بخش طراحی پمپ و دیگر عوامل مثل محاسبه سرعت گردش پمپ، فشار مطلق قسمت مکش پمپ و قسمت تخلیه پمپ و هم‌چنین خواص فیزیکی و شیمیایی سیال عبوری در داخل پمپ اشاره کرد. برای دریافت کاتالوگ و خرید پمپ با کارشناسان فروش در تماس باشید.

    نحوه کارکرد پمپ‌های سانتریفیوژ

    به این صورت است که قسمت متحرک پمپ (موتور پمپ) تحت حرکت گردشی سیال رااز مرکز به سمت بیرون هل می دهد و این عمل باعث می شود سیال سرعت زیادی پیدا کند، و در برخورد با پوسته پمپ این سرعت زیاد تبدیل به فشار می شود. برای انتخاب پمپ خانگی باید به یکسری از نکات توجه کنید مهم‌ترین آن تعداد طبقات ساختمان، متراژ ساختمان، تعداد شیر موجود، میزان مصرف آب است که برای این منظور باید به ماکزیمم هد و دبی یک پمپ دقت کنید. پمپ ACm150 لئو جزء پمپ‌هایی است که دبی و هد بالای دارد و می تواند بهترین گزینه برای ساختمان‌های با ارتفاع بالا و مساحت‌های زیاد باشد. پمپ ACm150 لئو دارای ماکزیمم دبی 140 لیتر بر دقیقه (8.4 مترمکعب بر ساعت) که می‌تواند فشار آب مورد نیاز برای یک ساختمان 5 طبقه با 14 واحد تامین کند. پمپ ACm150 لئو در دو مدل تک فاز ACm150 و سه فاز AC 150 که در مدل‌هایی تکفاز قابلیت اجراشدن با برق شهری را دارد.

    خصوصیات فیزیکی

    پمپ ACm150 لئو دارای وزن 22.8 کیلوگرم، طول 425 میلی‌متر، عرض 265 میلیمتر، ارتفاع 310 میلی‌ متر است. جنس بدنه پمپ ACm150 لئو از چدن ضدزنگ HT200 که با استفاده از فناوری روز دنیا تحت عملیات الکتروفریوز صورت گرفته است. عملیات الکتروفریوز به کمک نیروی مغناطیسی انجام می گیرد که این روش قابلیت این راایجاد می کند که مقاومت بدنه پمپ را در مقابل رطوبت افزایش دهد تا جایی که شما می توانید پمپ ACm150 لئو را حتی در محیط‌های مرطوب نیز نگه‌داری کنید. جنس پروانه پمپ ACm150 لئو از دو نوع برنجی و استیل می باشد، شافت پمپ از نوع استنلس استیل AISI 304 است. ماده سازنده استیل آهن است و کمتر از 2% کربن دارد که بسته به دیگر عناصر موجود دراستیل خواص مکانیکی استیل‌ها باهم فرق می کند منظور از خواص مکانیکی سختی و شکل‌پذیری آلیاژ است. استیل‌ها به دودسته تقسیم می شوند:

    1. ساده کربنی
    2. آلیاژی

    در صورت 10.5 درصد کروم در استیل سبب می شود به استیل ضدزنگ تبدیل شود کروم فلزی براق است که به‌ راحتی با اکسیژن واکنش نشان می دهد لایه نامرئی به ناماکسید کروم تشکیل می دهد که یک‌ لایه مانع ارتباط مستقیم استیل با هوا می شود و جلوگیری می کند از بین رفتن استیل و استیل سالم می ماند. افزایش مقدار فلز کروم دراستیل باعث می شود استیل مقاومت بیشتری در برابر اکسید شد نداشته باشد. در حالت کلی دو مدل استیل داریم:

    1. استیل 304 AISI دارای 18% کروم و 8% نیکل
    2. استیل 316 دارای 16% کروم و 10% درصد نیکل و 2% مولیبدن

    یکی از ویژگی‌های بارز استنلس استیل مقاوم در برابر خوردگی و حرارت، هم‌چنین ظاهر بسیار زیبا است. پمپ ACM 150 لئو دارای سیم‌ پیچ‌های از جنس مس است که مس دارای بالاترین ضریب هدایت الکتریکی در بین فلزات غیرگرانبهاست. نوع آب‌بند مکانیکان سیال و آب‌بند مکانیکی از جنس کربن / سرامیک و قطر دهانه ورودی پمپ ACm150 لئو 1/4 1، قطر خروجی 1 اینچ است.

    خصوصیات عملکردی

    عملکرد مورد انتظار از یک پمپ ایده آل این است که به‌ صورت مداوم و تدریجی دبی یاهمان آبدهی انجام دهد. پمپ ACm150 لئو به دلیل دبی بالا در ارتفاع 22 متری قابلیت آبدهی با جریان 140 لیتر بر دقیقه یا همان 8.4 متر مکعب بر ساعت دارد در کمترین حالت دبی تا ارتفاع 48 متری می تواند پاسخگو باشد و در حالت طبیعی شدت‌ جریان 30 لیتر بر دقیقه تا ارتفاع 45.5 مترجوابگو است. پمپ ACm150 لئو دارای توان 2 اسب بخار (1.5 کیلووات) می باشد.

    منظور از توان چیست؟

    توان برابر مقدار کاری که در مدت یک ثانیه انجام می ‌شود واحد آن در SI وات یا ژولمی باشداگر به زبان ساده‌تر بخواهیم این موضوع را بیان کنیم. برای مثال : شخصی با سرعت زیاد می دود انرژی شیمیایی ناشی از غذا را تبدیل به انرژی جنبشی می کنید توان خروجی او به‌ سرعت دویدن شخص بستگی دارد.توان خروجی پمپ‌ها با استفاده از دستگاه دینامومتر اندازه‌گیری می شود. پروانه پمپ ACm150 لئو از نوع سانتریفیوژ می باشد. یکی از اجزای مهم پمپ که درنحوه عملکرد پمپ، اندازه پمپ و یا شکل پمپ تاثیر می گذارد پروانه پمپ است. پروانه پمپ سبب افزایش و کاهش فشار جریان سیال می شود. دمای سیال ورودی برای پمپ ACm150 لئو نباید از 40 درجه سانتی گراد و دمای محیط اطراف پمپ ACm150 لئو از 60 درجه سانتی گراد بیشتر شود. پمپ ACm150 لئو دارای کلاس عایق حرارتی F و درجه حفاظتی IPX4 می باشد.

     کاربردها

    اولین و مهم‌ترین وظیفه هر پمپ آبی انتقال آب برای مصارف مختلف است. پمپ ACm150 لئو نیز برای انتقال آب در مصارف خانگی، صنعتی، شهری، کشاورزی و... استفاده میشود. پمپ ACm150 لئو به دلیل دار بودن هد و دبی مناسب برای انتقال آب در ساختمان‌ها و آپارتمان ها مسکونی مناسب است. همچنین می توان از پمپ ACm150 لئو برای چاه‌ها و استخرها عمیق تا عمق حداکثر8 متر استفاده کرد بیشتر از این مقدار استفاده نشود زیرا حداکثر مکش پمپ 8 متر است. برای شناخت بیشتر در مورد ارتفاع مکش پمپ به مقاله زیر مراجعه کنید. می توان از پمپ ACm150 لئو برای مصارف آتش‌ نشانی نیز استفاده کرد.یک پمپ آتش نشانی باید چه خصوصیاتی داشته باشند؟ پمپ‌های آتش‌ نشانی از دو مدل هستند،:

    1. پمپ‌های گریز از مرکز
    2. پمپ‌های توربینی با محور عمودی

    یکی از خصوصیاتی که باید یک پمپ آتش‌نشانی داشته باشد می بایست دارای دبی بسیار بالا در فشاری حدوداً 8 الی 12 بار باشد تا بتواند آتش را خاموش کند. موتورهای پمپ‌های آتش‌ نشانی از 3 مدل هستند، در بعضی پمپ‌های آتش‌نشانی موتورالکتریکی و در بقیه موارد بنزینی و دیزلی می باشد. سیالات مورد استفاده در پمپ ACm150 لئو باید تمیز و عاری از مواد جامد همچنین ازنظر خواص فیزیکی و شیمیایی مشابه با آب باشند.

  • مشخصات عمومی
    گارانتی
    ملاحظات مهم
    درصورتی که نیاز به تحویل فوری دارید، با کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.
    برند پمپ خارجی
    لئو چین LEO
    ملاحظات مربوط به گارانتی
    دریافت گارانتی کالا منوط بر ارسال آن برای شرکت تولید کننده یا نماینده آن است و در صورتی که ایراد از مصرف کننده نباشد، شامل گارانتی خواهد شد.
    مدت زمان گارانتی
    24 ماه
    مشخصات فنی
    جنس پروانه
    برنج Brass, استیل 304 Stainless Steel AISI
    حداکثر دمای سیال پمپ شونده
    40 درجه سانتیگراد
    سایر مشخصات
    هد ماکزیمم پمپ: 48 متر
    دبی ماکزیمم پمپ: 8.4 متر مکعب در ساعت
    مدل پمپ لئو LEO
    بشقابی , گریز از مرکز ( سانتریفیوژ )
    جنس پوسته
    چدن ضد زنگ HT200
    برند پمپ
    لیو LEO
    نوع پمپ
    سانتریفیوژ ( گریز از مرکز )
    بازه دبی ماکزیمم پمپ
    5 تا 10 مترمکعب در ساعت
    بازه هد ماکزیمم پمپ
    30 تا 50 متر
    قطر دهانه ورودی پمپ
    1 و 1/4 اینچ
    قطر دهانه خروجی پمپ
    1 اینچ
    منبع انرژی
    برق تک فاز
    وزن محموله (گرم)
    22800
    ابعاد mm (طول-عرض-ارتفاع)
    425*265*310
    • کاربر مهمان
    • پنجشنبه 23 مرداد 1399 - 10:18
    • 0
    • 0
    سلام لطف میکنید قیمت پمپ اب لئو 2acm150h؟
    ایمیل(اختیاری):
    کد مقابل را وارد کنید ...