ست کنترل استریم




  • وضعیت
  • جدیدترین
  • پربازدیدترین
  • پرفروشترین
  • ارزانترین
  • گرانترین
  • الفبا
  • محبوب ترین

پمپ آب مهم‌ترین جز سیستم تقویت فشار آب در ساختمان‌ها است. اما این دستگاه به خودی خود قابلیت قطع و وصل خودکار ندارد و در کنار آن باید قطعه کنترلی استفاده کرد. ست کنترل یا اتوماتیک پمپ آب نام این تجهیز کنترلی است که متناسب با باز و بسته شدن شیرهای آب به پمپ دستور روشن و خاموش شدن را می‌دهد. از آنجایی که ست کنترل تجهیزی الکترومکانیکی است و از اجزای مختلفی تشکیل شده است، در گذر زمان و نوسانات فشار می‌تواند خراب شود و بنابراین داشتن کیفیت بالای آن اهمیت پیدا می‌کند. در بین برندهای مختلف ست کنترل، نام یکی از برندهای چینی با کیفیت به چشم می خورد و آن هم ست کنترل استریم است.

انواع ست کنترل استریم

قیمت ست کنترل استریم

به طور کلی قیمت ست کنترل بالا نمی‌باشد. البته اتوماتیک پمپ آب در انواع مختلفی وجود دارد که بسته به نوع از لحاظ هیدروتانک و هیدروماتیک بودن، داشتن قابلیت تنظیم فشار، داشتن مانومتر و برند متفاوت است. ست کنترل استریم محصولی چینی است که در کنار کیفیت خوب از قیمت مناسبی برخوردار است. به دلیل اینکه قیمت ست کنترل استریم نسبت به زمانی که از منبع انبساط به همراه متعلقات استفاده می‌شود، هزینه کمتری دارد، برای ساختمان‌های تا 3 طبقه پیشنهاد می‌شود.

خرید ست کنترل استریم

ست کنترل از جمله لوازم جانبی پمپ بوده که ابعاد کوچکی دارد و خرید آن بصورت اینترنتی بسیار ساده می‌باشد. خرید هر محصولی از نمایندگی آن بهتر است چرا که از اصالت و قیمت درست آن می‌توان مطمئن شد. بهتر است از نمایندگی ست کنترل استریم و فروشگاه‌های اینترنتی که معتبر هستند، خرید را انجام داد. همچنین از نوع بسته‌بندی و زمان ارسال کالا در سایت مذکور مطلع شوید تا مشکلی در کالای دریافتی به وجود نیاید. کالاصنعتی تمام این پارامترهای ذکرشده را دارد و بنابراین خرید ست کنترل استریم را برای مشتریان راحت کرده است.

محصولات و مدل‌های ست کنترل استریم

شرکت چینی استریم مدل‌های مختلفی از ست کنترل را تولید می‌کند که لیست چند مدل پرتقاضای آن در زیر آورده شده است:

  1. ست کنترل استریم مدل PC-10
  2. ست کنترل استریم مدل PC-12
  3. ست کنترل استریم مدل PC-13
  4. ست کنترل استریم مدل PC-19
  5. ست کنترل هیدروتانک استریم مدل PCN 2200

مشخصات مدل‌های ست کنترل استریم

مشخصات ست کنترل استریم مدل PC-10:

مشخصات ست کنترل استریم مدل PC-10

مشخصات ست کنترل استریم مدل PC-12:

مشخصات ست کنترل استریم مدل PC-12

مشخصات ست کنترل استریم مدل PC-13:

مشخصات ست کنترل استریم مدل PC-13

مشخصات ست کنترل استریم مدل PC-19:

مشخصات ست کنترل استریم مدل PC-19

مشخصات ست کنترل استریم مدل PCN 2200:

مشخصات ست کنترل استریم مدل PCN 2200

    ایمیل(اختیاری):
    کد مقابل را وارد کنید ...