رولبرینگ مخروطی DKFL

برند DKFL یک برندآلمانی می باشد که فعالیت خود را در سال 1904 آغاز کرده و با نام DKF شروع به کار کرد. برند DKFL و بلبرینگ و رولبرینگ های موجود با این برند در واقع چینی تحت لیسانس آلمان می باشند که کیفیت بسیار بالایی دارند. اگر بخواهیم برند DKFL را با سایر برند های مقایسه کنیم، باید بگوییم این برند نسبت به دیگر برند های چینی بسیار کیفیت بالاتری دارد و در مقابل برند های ژاپنی نیز کیفیت بسیار مطلوبی از خود نشان می دهد. ما در کالا صنعتی به مشتریانی که به دنبال کیفیت مطلوب و در عین حا قیمت مناسب می باشند این برند را پیشنهاد می دهیم.

لوگو DKFL

رولبرینگ های مخروطی

رولبرینگ های مخروطی از چهار جزء تشکیل شده است که این اجزا شامل رینگ داخلی، رینگ خارجی، عناصر غلتان و قفسه رولبرینگ است. قفسه در بلبرینگ این وظیفه را دارد که عناصر غلتان را در جای خود نگه دارند و اجازه ندهد این عناصر از رولبرینگ خارج شوند. قفسه ها در رولبرینگ های مخروطی معمولا از جنس فولاد پرسکاری شده و یا فیبری (پلی آمید) است. در رولبرینگ های مخروطی، اجزا آن ها را می توان به صورت جداگانه نصب کرد و همین امر باعث شده که مونتاژ و دمونتاژ این رولبرینگ ها امری آسان باشد. در رولبرینگ های مخروطی، به مسیر غلتش و رینگ داخلی ، مخروط (CONE) گفته می شود و به مسیر غلتش و رینگ خارجی کاپ (CUP) می گویند. 

انواع رولبرینگ های مخروطی DKFL

  1. رولبرینگ مخروطی تک ردیفه
  2. رولبرینگ مخروطی دو ردیفه

رولبرینگ مخروطی تک ردیفه

بلبرینگ مخروطی تک ردیفه DKFL

رولبرینگ های مخروطی تک ردیفه خود دارای سه نوع است.

  • رولبرینگ مخروطی تک ردیفه ساده : این رولبرینگ ها ساده ترین و پرکاربرد ترین نوع این رولبرینگ ها است.
  • رولبرینگ های مخروطی تک ردیفه D : در رولبرینگ های مخروطی تک ردیفه D عناصر غلتان شیب بیشتری نسبت به رولبرینگ های مخروطی تک ردیفه ساده دارند. برای مثال در رولبرینگ 30203D عناصر غلتان شیب بیشتری نسبت به رولبرینگ 30203 دارد. رولبرینگ 30203D را با کد 31203 نیز می شناسند.
  • رولبرینگ های مخروطی تک ردیفه اینچی : رولبرینگ های مخروطی اینچی هیچ متد و قوانین خاصی ندارد و وقتی یک کد رولبرینگ اینچی مشاهده می کنیم صرفا یک سایز و اندازه خاص مدنظرمان است. برای مثال رولبرینگ مخروطی 30203 هم اندازه و هم سایز بلبرینگ 6203 می باشد و سایز آن ها طبق قوانین خاصی پیش می رود ولی در رولبرینگ های مخروطی تک ردیفه اینچی این چنین نیست.

برای اطلاع از آخرین قیمت و نحوه خرید رولبرینگ و موجودی با کارشناسان کالا صنعتی در ارتباط باشید.

ادامه متن در پایین صفحه ...




  • وضعیت
  • جدیدترین
  • پربازدیدترین
  • پرفروشترین
  • ارزانترین
  • گرانترین
  • الفبا
  • محبوب ترین

رولبرینگ مخروطی دو ردیفه

رولبرینگ های مخروطی دو ردیفه، درواقع دو رولبرینگ مخروطی تک ردیفه می باشند که در سه حالت رو در رو، پشت به پشت و پشت سر هم در کنار یکدیگر قرار گرفته اند.

1) رولبرینگ های پشت سر هم: این رولبرینگ ها طوری نصب شده اند که جهت تحمل باری یکسانی دارند.  این نوع نصب زمانی استفاده می شود که یک رولبرینگ مخروطی توانایی تحمل بار وارد شده را نداشته باشد.

2) رولبرینگ های پشت به پشت: در این نوع نصب عناصر غلتان طوری قرار گرفته اند که نوک آن ها رو به روی یکدیگر است. در این نوع نصب رولبرینگ ها می توانند بارهای محوری در هر دو جهت را در خود جای دهند.

رولبرینگ مخروطی پشت به پشت

3) رولبرینگ های رو در رو: رولبرینگ های نصب شده به صورت رو در رو، می توانند بارهای محوری ها در هر دو جهت تحمل کنند و همچنین قادر هستند مقدار محدودی از ناهماهنگی ها را در خود جای دهند.

رولبرینگ مخروطی رو در رو
 

  • سوالات متداول
ایمیل(اختیاری):
کد مقابل را وارد کنید ...