پمپ آب بشقابی ابارا سری CMA




  • وضعیت
  • جدیدترین
  • پربازدیدترین
  • پرفروشترین
  • ارزانترین
  • گرانترین
  • الفبا
  • محبوب ترین

اهمیت استفاده از پمپ

امروزه به دلیل مشکلات کمبود آب و خشکسالی، استفاده از پمپ بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. در واقع از تانک ها برای ذخیره ی آب استفاده می شود که با استفاده از پمپ، آب مورد نظر راهی لوله های آب می شود. هم چنین از پمپ ها در مصارف کشاورزی و آبیاری محصولات نیز استفاده می شود. با حفر چاه های آب و قرار دادن پمپ در آن ها، به واسطه ی اختلاف فشار ایجاد شده توسط پمپ، آب به خارج چاه هدایت می شود. می توان این آب را با استفاده از شیلنگ به سمت محصولات کشاورزی و زراعی هدایت کرد. پمپ آب بشقابی ابارا سری CMA یکی از بهترین و شناخته شده ترین پمپ ها می باشد که در این مقاله بیشتر به آن خواهیم پرداخت. در ادامه به بررسی مشخصات فنی و ویژگی های پمپ آب بشقابی ابارا سری CMA، درباره ی محصولات ابارا، پمپ بشقابی ابارا EBARA و نکاتی که باید هنگام استفاده از پمپ رعایت شود؛ می پردازیم. با ما همراه باشید.

پمپ بشقابی ابارا cma

مشخصات فنی و ویژگی های پمپ آب بشقابی ابارا سری CMA

برای خرید هر وسیله ابتدا باید مشخصات فنی و ویژگی های دستگاه مزبور را به دقت مطالعه و بررسی نمود. سپس با توجه به نیاز خود، دستگاه مورد نظر را انتخاب و خریداری کنیم.

  1. توان پمپ مزبور یک اسب بخار می باشد.
  2. جنس پروانه های به کار رفته در این پمپ، تکنو پلیمر است.
  3. جنس بدنه ی دستگاه فوق الذکر از چدن می باشد.
  4. حداکثر دبی و جریان آب این پمپ 6 متر مکعب بر ساعت می باشد.
  5. بیشترین هد و ارتفاع پمپ مذکور 34.5 متر است.
  6. جرم این پمپ 12 کیلوگرم است.
  7. نوع الکتروموتور پمپ آب بشقابی ابارا سری  CMA، تک فاز می باشد.
  8. نوع اتصالات پمپ مورد نظر در این مقاله، رزوه ای و سایز اتصالات آن 4/1-1 اینچ است.
  9. برای پمپ سری CMA 1.00 حداکثر می توان سیالی را با دمای 40 درجه ی سانتی گراد را پمپ کرد. این در حالی است که برای سایر پمپ ها می توان سیالاتی حداکثر تا دمای 90 درجه ی سانتی گراد را پمپ نمود.
  10. بدنه ی پمپ مذکور بسیار مقاوم بوده و صدای تولید شده توسط آن نیز بسیار کم می باشد. دلیل صدای کم این پمپ، نوع پروانه ی مورد استفاده در آن است. پروانه ی پمپ از نوع بسته می باشد که باعث افزایش هد و ارتفاع پمپ شده که در نهایت موجب صدای کم آن خواهد شد.
  11. الکتروموتورهای پمپ مزبور دارای راندمان بالا و مصرف انرژی کمی می باشند. بنابراین با مصرف انرژی کم، بیشترین بازده و کارایی را خواهید داشت.
  12. دور موتور دستگاه 2900 دور بر دقیقه ( rpm )، خازن توکار، فرکانس 50 هرتز (Hz)، کلاس عایق بندی F و کلاس حفاظت IP44 می باشد.

لازم به ذکر است پمپ هایی که با پسوندهای IE3 ,IE2 ,IE نماد گذاری شده اند؛ الکتروموتور هایشان سری E  می باشند.

پمپ آب خانگی ابارا سری cma

درباره ی محصولات ابارا

شرکت و کمپانی اصلی ابارا در کشور ژاپن واقع شده و در اصل این برند متعلق به کشور ژاپن می باشد. با این وجود می توان گفت که اکثرا قطعات محصولات و دستگاه های ابارای موجود در بازار ایران، ساخت کشور ایتالیا و در نهایت مونتاژ شده داخل ایران هستند. هم چنین باید بگوییم که شما عزیزان با خرید پمپ ابارا، از ضمانت و خدمات پس از فروش این محصولات بهره مند خواهید شد. به این ترتیب خیالتان از بابت کیفیت و سلامت دستگاه مورد نظر راحت خواهد بود لذا با اطمینان خاطر نسبت به خرید پمپ آب بشقابی ابارا سری CMA اقدام کنید. به هنگام خرید به جنس و متریال مورد استفاده، نوع کاربری و قدرت موتور حتما دقت کنید تا خرید خود را متناسب با نیازتان انجام دهید و در نهایت متضرر نشوید.

پمپ بشقابی ابارا EBARA

همان طور که پیشتر بیان کردیم؛ بسیاری از مردم برای افزایش فشار آب منزل و یا کارگاه خود از پمپ استفاده می کنند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه ی خصوصیات پمپ خانگی ابارا سری CMA می توانید به کاتالوگ پمپ آب بشقابی ابارا سری CMA مراجعه کنید و در نهایت مناسب ترین خرید خود را انجام دهید.

خرید پمپ بشقابی ابارا سری CMA

برای خرید پمپ آب بشقابی ابارا سری CMA می توانید به دو صورت حضوری و اینترنتی اقدام کنید. مسلم است که خرید اینترنتی پمپ آب بشقابی ابارا سری CMA، بسیار به صرفه تر و راحت تر است. چرا که در این روش زمان و انرژی کمتری مصرف می کنید. هم چنین در تجمعات نیز حضور کمتری دارید و به این ترتیب از بیماری کرونا نیز در امان می مانید. در خصوص قیمت پمپ بشقابی ابارا ژاپن باید بگوییم که با توجه به کاربرد آن و مشخصات فنی دستگاه، قیمت پمپ نیز متفاوت می شود. البته با توجه به نوسانات قیمت بازار ایران، نمی توان قیمت دقیقی را به شما ارائه داد.

خرید پمپ بشقابی ابارا سری cma

نکاتی که باید هنگام استفاده از پمپ رعایت شود

برای افزایش طول عمر مفید هر وسیله ای باید یک سری نکات رعایت شود تا به دستگاه فشار کمتری وارد شود. در این قسمت به ذکر این نکات می پردازیم:

  1. بهتر است از یک منبع دیافراگم با حجم بیشتری استفاده کرد.
  2. دقت داشته باشید که پمپ های زمینی تکیه گاهی برای لوله های سیستم لوله کشی منزل و یا کارگاه شما نباشند و سعی کنید و وزن لوله ها را به نوعی مهار کنید.

نکته

مطابق قانون مقررات ملی ساختمان، اتصال پمپ به انشعاب اصلی آب شهری مجاز نبوده و غیر قانونی است. چرا که حقوق دیگر همسایگان به نوعی ضایع می شود. در واقع با این کار، فشار آب بقیه کاهش می یابد. بنابراین سعی شود اتصال پمپ را از لوله ی اصلی آب شهری جدا کنید سپس با شیری یک طرفه پمپ را به سیستم آبرسانی شهری متصل نمایید. در پایان از همراهی و توجه بی دریغ شما بزرگواران نسبت به این مقاله بسیار سپاس گزاریم. امید است تا بتوانید اطلاعات لازم را درباره ی پمپ آب بشقابی ابارا سری CMA کسب کنید و خرید خوبی را انجام دهید.

  • سوالات متداول
ایمیل(اختیاری):
کد مقابل را وارد کنید ...