گیربکس ایلماز

  • بول هلیکال ایلماز
  • گیربکس شافت مستقیم ایلماز سری N
  • هلیکال ایلماز سری M
  • گیربکس آویز سری DR
  • گیربکس حلزونی ایلماز سری E
  • گیربکس مخصوص وینچ VR



  • وضعیت
  • جدیدترین
  • پربازدیدترین
  • پرفروشترین
  • ارزانترین
  • گرانترین
  • الفبا
  • محبوب ترین

گیربکس ایلماز (Yilmaz) یکی از محصولات شرکت ایلماز ترکیه است که در زمینه طراحی و تولید انواع تجهیزات صنعتی مانند گیربکس صنعتی، الکتروموتور، ترمز موتور، اینورتر و … فعالیت می‌کند. محصولات ایلماز ترکیه شامل طیف وسیعی از گیربکس‌های حلزونی، هلیکال، خورشیدی، گیربکس‌های خاص و گیربکس‌های صنعتی سنگین می‌شود؛ کیفیت بالای این محصولات، باعث شناخته‌شدن آن‌ها در سراسر جهان شده و بسیاری از صنایع اروپا، خاورمیانه و ایران جزو مصرف‌کنندگان انواع گیربکس ایلماز هستند. هریک از گیربکس‌های ایلماز با نام تجاری خاص و مشخصات فنی منحصر‌به‌فردی عرضه می‌شوند که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم؛ پیشنهاد می‌کنیم اگر به خرید گیربکس ایلماز فکر می‌کنید تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

گیربکس ایلماز

انواع گیربکس ایلماز

به‌ طور کلی انواع گیربکس ایلماز و نام‌های تجاری آن‌ها عبارت‌اند از:

  • گیربکس هلیکال شافت مستقیم به همراه پایه: سری M
  • گیربکس هلیکال شافت مستقیم فلنج دار: سری N
  • گیربکس بول هلیکال (مخروطی یا پینیون کرانویل): سری K
  • گیربکس هلیکال آویز: سری D
  • گیربکس حلزونی ایلماز تیپ مکعبی (کتابی): سری E
  • گیربکس خورشیدی فلنج دار: سری P
  • گیربکس خورشیدی به همراه پایه: سری R
  • گیربکس بول هلیکال سه محور (مخصوص کاربردهای سنگین): سری B
  • گیربکس هلیکال موازی سه محور (مخصوص کاربردهای سنگین): سری H
  • گیربکس هلیکال موازی چهار محور (مخصوص کاربردهای سنگین): سری Y

در ادامه به معرفی هر سری پرداخته و برخی از مشخصات فنی مهم آن‌ها را بیان می‌کنیم.

انواع موتورگیربکس ایلماز

گیربکس هلیکال شافت مستقیم ایلماز سری M

گیربکس هلیکال شافت مستقیم ایلماز تحت عنوان سری M و در اروپا تولید می‌شود؛ این نوع گیربکس ایلماز می‌تواند جایگزین گیربکس‌‌های شافت مستقیم SEW، سری M دیوید براون یا سری D/Z فلندر شود. این گیربکس‌ها به‌صورت پایه‌دار و بر اساس طراحی گیربکس SEW تولید می‌شوند. برخی از ویژگی‌های گیربکس هلیکال شافت مستقیم ایلماز سری M عبارت‌اند از:

گیربکس هلیکال شافت مستقیم ایلماز سری m

گیربکس هلیکال شافت مستقیم ایلماز سری N

گیربکس هلیکال شافت مستقیم ایلماز سری N از لحاظ مشخصات فنی کاملاً مشابه سری M ایلماز ترکیه است؛ با این تفاوت که گیربکس‌های سری N ایلماز به‌صورت فلنج دار و بدون پایه تولید می‌شوند. این گیربکس‌ها نیز می‌توانند به‌عنوان جایگزین گیربکس SEW، دیوید براون و فلندر استفاده شوند.

گیربکس هلیکال شافت مستقیم ایلماز سری n

گیربکس بول هلیکال ایلماز سری K

گیربکس‌های بول هلیکال ایلماز سری K نوع دیگری از گیربکس هلیکال این شرکت بوده و با محورهای عمود بر هم ارائه می‌شوند؛ این سری از گیربکس‌ ایلماز را می‌توان جایگزین سری K گیربکس SEW، سری K دیوید براون و سری B/K فلندر نمود. مشخصات فنی گیربکس بول هلیکال ایلماز سری K عبارت‌اند از:

گیربکس بول هلیکال ایلماز سری k

گیربکس هلیکال شافت موازی ایلماز سری D

گیربکس هلیکال شفت موازی سری D ایلماز ترکیه، به‌عنوان گیربکس آویز نیز شناخته شده و جایگزین مناسبی برای سری F گیربکس SEW، سری F دیوید براون و سری F فلندر است.

گیربکس هلیکال شافت موازی ایلماز سری d

گیربکس حلزونی ایلماز سری E

گیربکس حلزونی ایلماز سری E با شفت‌های عمود بر هم و خاصیت خود قفل‌شوندگی از جمله محبوب‌ترین گیربکس‌های شرکت ایلماز بوده و جایگزین مناسبی برای گیربکس‌های حلزونی NMRV موتوواریو، سری W بونفیلیولی، سری FCNDK تک و سری WMI برند stm به شمار می‌رود.

قیمت گیربکس حلزونی شرکت ایلماز به نسبت کیفیت بالای این محصولات، کاملاً مقرون‌به‌صرفه است؛ این گیربکس‌ها با دو جنس پوسته آلومینیوم و چدن تولید شده و بازه نسبت تبدیل آن‌ها بین 7.5 تا 100 است. گیربکس حلزونی ایلماز در سه تیپ EV ، ET و EN عرضه می‌شود. 

گیربکس حلزونی ایلماز سری e

گیربکس خورشیدی ایلماز سری P

گیربکس خورشیدی ایلماز سری P به‌عنوان جایگزینی مناسب برای محصولات پیشرو مانند سری E بروینی، سری Trasmital 300 بونفیلیولی و سری EX برند Stm استفاده می‌شود. گیربکس‌های خورشیدی سری P ایلماز ترکیه به‌صورت فلنج دار تولید شده و مشخصات فنی آن‌ها را در تصویر زیر مشاهده می‌کنید.

گیربکس خورشیدی ایلماز سری p

گیربکس خورشیدی ایلماز سری R

گیربکس ایلماز سری R یکی دیگر از انواع گیربکس‌ خورشیدی ایلماز ترکیه است که به‌صورت پایه‌دار تولید می‌شود. این گیربکس‌ها از لحاظ مشخصات فنی و ویژگی‌ها کاملاً مشابه سری P هستند.

گیربکس خورشیدی ایلماز سری r

گیربکس‌های سنگین ایلماز

گیربکس‌های سنگین ایلماز برای کاربردهای سنگین صنعتی از جمله دستگاه‌های اکسترودر طراحی شده‌اند و در سه سری H ، B و Y به بازار عرضه می‌شوند که در ادامه مشخصات فنی هریک را می‌بینیم.

گیربکس سری B ایلماز

گیربکس سری B ایلماز می‌تواند جایگزین سری MC گیربکس SEW، سری G دیوید براون و سری B فلندر شود.

گیربکس سنگین ایلماز سری b

گیربکس سری H ایلماز

گیربکس سری H ایلماز ترکیه جایگزین خوبی برای سری MC گیربکس SEW، سری G دیوید براون و سری H فلندر است.

گیربکس سنگین ایلماز سری h

گیربکس سری Y ایلماز

گیربکس سری Y ایلماز مشابه گیربکس‌های شفت موازی چهار محور ایرانی از جمله گیربکس سهند است و با مشخصات زیر تولید می‌شود.

گیربکس سنگین ایلماز سری y

گیربکس‌های خاص ایلماز

گیربکس‌های خاص ایلماز به صورت انحصاری برای کاربردهای مخصوصی طراحی شده‌اند؛ از جمله این گیربکس‌ها می توان به گیربکس همزن، اره نواری، میکسر بتن، راهبر جرثقیل (سری V)، آسانسور، اکسترودر و آب‌و‌فاضلاب اشاره نمود. در این میان، گیربکس‌های سری V ایلماز در بازار ایران طرفداران بیشتری دارند.

گیربکس سری V ایلماز

برخی از ویژگی‌های گیربکس سری V ایلماز عبارت‌اند از:

  1. پوسته چدنی (GGG40 Sphero)
  2. جرثقیل‌های تا ۵۰ تن بار
  3. مناسب استفاده با موتورهای تک سرعت و دوسرعته ترمزدار

گیربکس راهبر جرثقیل ایلماز سری v

نکات مهم برای خرید گیربکس ایلماز

گیربکس‌های ایلماز ترکیه از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند؛ بااین‌وجود برای اطمینان از عملکرد صحیح و بهینه گیربکس و جلوگیری از آسیب‌های احتمالی آن باید نکاتی را در هنگام خرید در نظر بگیرید. برخی از نکات مهم برای خرید گیربکس ایلماز عبارت‌اند از:

  1. انتخاب نوع گیربکس: اولین نکته برای خرید گیربکس ایلماز، انتخاب نوع آن (هلیکال، حلزونی، خورشیدی) مناسب برای کاربرد است.
  2. مشخصات فنی گیربکس: دومین موردی که باید در نظر گرفت، مطابقت مشخصات فنی گیربکس مانند ظرفیت بار، توان موتور، گشتاور خروجی، دور خروجی و ورودی، برند و … با نیازهای کاربرد است.
  3. قیمت گیربکس: قیمت گیربکس ایلماز نیز باتوجه‌به عواملی مانند نوع، مشخصات و خروجی آن تغییر می‌کند که در ادامه بیان می‌شود.

بهترین مرجع برای بررسی مشخصات فنی گیربکس ایلماز، پلاک گیربکس و کاتالوگ موتور گیربکس ایلماز است؛ در ویدئوی زیر، مفهوم اطلاعات درج‌شده روی پلاک گیربکس ایلماز را توضیح داده‌ایم.

قیمت گیربکس ایلماز

قیمت گیربکس ایلماز باتوجه‌به عوامل مختلفی مانند نوع گیربکس، سایز، مشخصات فنی و نوع خروجی آن تغییر می‌کند. اولین عامل تعیین‌کننده قیمت گیربکس ایلماز، نوع آن است؛ گیربکس‌های صنعتی سنگین بالاترین قیمت را دارند و سپس گیربکس‌های خورشیدی، هلیکال و در نهایت گیربکس‌ حلزونی ایلماز.
دومین عامل در تعیین قیمت گیربکس ایلماز، مشخصات فنی گیربکس است؛ گیربکس‌هایی که برای کاربردها و فعالیت‌های سنگین طراحی شده‌اند، قیمت بالاتری نیز دارند. معمولاً هرچه سایز گیربکس بزرگ‌تر شود، قیمت آن نیز افزایش می‌یابد. نوع خروجی نیز از جمله عوامل مؤثر در قیمت گیربکس ایلماز است؛ گیربکس‌های فلنج دار نسبت به پایه‌دار قیمت بیشتری دارند. قیمت‌های درج شده در وب‌سایت کالا صنعتی به‌روز بوده و امکان سفارش انواع گیربکس ایلماز وجود دارد؛ همچنین در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر، می‌توانید با کارشناسان کالا صنعتی در تماس باشید.

موتور گیربکس ایلماز

موتور گیربکس ایلماز، یکی از محبوب‌ترین برندهای الکتروگیربکس در بازار ایران است که در کاربردهای مختلف صنعتی استفاده می‌شود. الکتروموتور ELK که از شرکت‌های زیر مجموعه ایلماز ترکیه است، موتورهای مورد نیاز این محصولات را تولید می‌نماید. موتور گیربکس ایلماز به روش کوپل مستقیم به یکدیگر متصل شده‌اند. وبسایت کالا صنعتی به عنوان نمایندگی گیربکس ایلماز، امکان خرید انواع موتور گیربکس ایلماز (حلزونی، هلیکال، خورشیدی) را برای شما عزیزان فراهم نموده است؛ با ما در تماس باشید.

نمایندگی گیربکس ایلماز

وب‌سایت کالا صنعتی تأمین‌کننده و نمایندگی گیربکس ایلماز در ایران بوده و با بیش از 10 سال سابقه فعالیت در زمینه فروش تجهیزات صنعتی، انواع گیربکس و موتور گیربکس ایلماز  را با مناسب‌ترین قیمت و در کمترین زمان ممکن به سراسر ایران ارسال می‌نماید.
تیم کارشناسان کالا صنعتی، همواره آماده ارائه مشاوره تخصصی رایگان در زمینه انتخاب موتور و گیربکس هستند و امکان مقایسه محصولات ایلماز را با برندهای معتبر جهانی فراهم نموده‌اند. علاوه بر این، وبلاگ کالا صنعتی، مرجع مقالات کاربردی در زمینه انتخاب، راه‌اندازی، خرید، تعمیر و نگهداری انواع موتور و گیربکس بوده و در کنار مشاوره‌های تخصصی تلفنی، راهنمای خوبی برای خرید و استفاده از گیربکس‌های صنعتی هستند.

کاتالوگ موتور گیربکس ایلماز

کاتالوگ موتور گیربکس ایلماز، بهترین منبع برای بررسی مشخصات فنی انواع محصولات این شرکت است. در مجموعه کاتالوگ‌های این شرکت، ابعاد دقیق گیربکس، سایز شفت‌ها، نوع نصب، مشخصات فنی مانند نسبت تبدیل، توان ورودی، گشتاور و دور خروجی، نوع روغن و نحوه روغن‌کاری و … توضیح داده شده است. برای دانلود رایگان کاتالوگ موتور گیربکس ایلماز بر روی تصاویر زیر کلیک کنید.

دانلود کاتالوگ ایلماز سری m.n

دانلود کاتالوگ ایلماز سری k

دانلود کاتالوگ ایلماز سری d

دانلود کاتالوگ ایلماز سری e

  • سوالات متداول
  • کاربر مهمان
  • دوشنبه 30 بهمن 1402 - 08:53
  • 0
  • 0
سلام وقتتون بخیر . گیربکس تک شفت مستقیم MR573 - 112M4D موجود دارین؟
  • مدیر سایت
  • دوشنبه 30 بهمن 1402 - 10:34
  • 0
  • 0

با سلام و احترام

متاسفانه گیربکس تک برای MR ، NR ، KR ، DR همراه با الکترومونور است که برند الکترومتور ها ELK است .

ایمیل(اختیاری):
کد مقابل را وارد کنید ...