گیربکس حلزونی ایلماز 




  • وضعیت
  • جدیدترین
  • پربازدیدترین
  • پرفروشترین
  • ارزانترین
  • گرانترین
  • الفبا
  • محبوب ترین

معرفی گیربکس حلزونی ایلماز سری EN

گیربکس حلزونی از پرکاربردترین گیربکس‌ هایی است که قیمت آن نسبت به سایر گیربکس‌ ها کمتر است اما کاربردهای بیشتری دارد. گیربکس حلزونی ایلماز سری EN یکی از بهترین گیربکس‌های موجود در بازار است که طرفداران زیادی دارد و محبوبیت فراوانی در بین صنعتگران دارد. گیربکس حلزونی ایلماز سری EN یکی از محصولات مرغوب و پرطرفدار شرکت ایلماز است. ایلماز یکی از بزرگترین و بهترین کارخانه‌ های صعتی ترکیه است که در زمینه تولید گیربکس‌ های مختلف فعالیت می‌کند و همواره بهترین محصولات را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد و توانسته جایگاه خوبی در میان گیربکس اروپایی و چینی بدست بیاورد. ایلماز ، برترین صادر کننده گیربکس صنعتی در ترکیه می‌باشد که با داشتن یک تیم قدرتمند و به روز‌ترین دستگاه‌ها و تجهیزات به خوبی توانسته است بهترین و مرغوب‌ترین محصولات را تولید کند. با توجه به کیفیت مطلوب و کارایی بالای گیربکس‌ ایلماز، این گیربکس‌ ها در ایران هم طرفداران زیادی دارند و بسیاری از افراد از آن‌ ها استفاده می‌کنند.

مدل های گیربکس ایلماز سری EN

توجه به این نکته حائز اهمیت است که  استفاده از گیربکس حلزونی در دستگاه‌ها و تجهیزات صنعتی سبک بسیار رایج است. بهتر است بدانید که انتقال نیرو در گیربکس‌های حلزونی، با استفاده از دو چرخ دنده انجام می‌شود. گیربکس‌ های حلزونی را می‌توانید با توجه به نیاز خود به صورت گیربکس تک یا کوپله شده با موتور خریداری نمایید. منظور از گیربکس کوپله شده با موتور، همان الکتروگیربکس می‌باشد که کاربردهای خاص خود را دارد و در قسمت‌های مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

نحوه خرید گیربکس حلزونی ایلماز سری EN

بعد از اینکه با کاربردها و ویژگی‌ های گیربکس حلزونی ایلماز سری EN آشنا شدید، بهتر است به یک مرکز معتبر مراجعه کنید و این محصول فوق العاده را خریداری نمایید. بهترین گزینه برای خرید اینترنتی گیربکس حلزونی ایلماز سری EN، فروشگاه اینترنتی کالا صنعتی می‌باشد. این فروشگاه معتبر، بهترین برندها و باکیفیت‌ترین محصولات را در اختیار مشتریان گرامی قرار می‌دهد. بهتر است قبل از خرید گیربکس با ویژگی‌ ها و کاربردهای آن آشنا شوید تا بتوانید بهترینانتخاب ار داشته باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید راحت تر میتوانید با کارشناسان ما در تیم فروش تماس بگیرید.بهتر است بدانید که کاتالوگ انواع گیربکس ایلماز سری EN در بانک کاتالوگ فروشگاه کالا صنعتی وجود دارد و به راحتی می‌توانید به آن مراجعه کنید. با دیدن کاتالوگ محصول مورد نظر خود، می‌توانید اطلاعات بیشتری در مورد محصول داشته باشید و با خیالی راحت برای خرید آن اقدام کنید. فروشگاه کالا صنعتی در زمینه فروش الکتروگیربکس حلزونی YILMAZ سری EN، انواع پمپ، الکتروموتور و... فعالیت می‌کند و این محصولات را با قیمتی بسیار مناسب به فروش می‌رساند.

انواع گیربکس های حلزونی ایلماز

گیربکس حلزونی ایلماز در سه سری گیربکس حلزونی ایلماز سری EN، گیربکس حلزونی ایلماز سری EV و گیربکس حلزونی ایلماز سری ET تولید شده است.  گیربکس حلزونی ایلماز دارای طراحی استاندارد و مناسب، انعطاف پذیری بالا ، مقاومت و ماندگاری بالا است و می‌توانید مدت‌ها از آن استفاده کنید. قیمت این محصولات بسیار مناسب است و امکان خرید آن برای بسیاری از افراد وجود دارد. شرکت ایلماز، گیربکس حلزونی را در سه مدل متفاوت تولید  می کند که شامل موارد زیر می شود: 

  1. گیربکس مکعبی سری EN ایلماز
  2. گیربکس کتابی ایلماز سری EN
  3. گیربکس حلزونی سری EN ایلماز

این گیربکس‌ها در اندازه و سایزهای مختلفی تولید شده است. شفت‌های ورودی و خروجی در اندازه‌های مختلفی تولید شده‌اند که بهتر است با توجه به نیاز خود آن‌ها را انتخاب کنید.

گیربکس حلزونی کتابی ایلماز

مشخصات فنی گیربکس حلزونی ایلماز

یکی از برند های گیربکس حلزونی موجود در بازار  گیربکس حلزونی ایمالز سری EN  است که قبل اینکه این گیربکس را انتخاب کنید و نسبت به خرید آن اقدام کنید بهتر است با مشخصات فنی آن آشنا باشید:

  • گیربکس های حلزونی ایلماز  E از نظر طراحی به گونه ای است که نحوه اتصال آن ها کاملا منعطف است و دنده های خنک کننده دارای بالاترین ظرفیت حرارتی می باشند.
  • گیربکس های حلزونی ایلماز در 8 سایز مختلف و محدوده گشتاور 5 تا 1000 نیوتن متر موجود می باشد.
  • ساختار گیربکس حلزونی ایلماز سری EN مانند سایر گیربکس ها، شباهت زیادی به حلزون دارند.
  • گیربکس های حلزونی تک مرحله ای ایلماز ضریب تبدیل 7.5 به 100 دارند و ضریب تبدیل بالاتر با گیربکس دوبل ساخته می شود.
  • محور و چرخ دنده این گیربکس‌ها، از برنز ساخته شده است و مقاومت و ماندگاری بالایی دارد.
  • در شرایط سخت به خوبی دوام می‌آورد و پایداری بالایی دارد.
  • در این گیربکس ها خاصیت برگشت ناپذیری وجود دارد یعنی پیچ حلزونی به راحتی می تواند چرخ زنجیر را بچرخاند اما چرخ زنجیر نمی تواند پیچ ​​حلزونی را بچرخاند که این مزیت در سیستم آسانسور و بالابر است.
  • بدنه‌ی گیربکس‌های حلزونی معمولا از چدن یا آلومینیوم ساخته شده است و ماندگاری بالایی دارد و مدت‌ها می‌توانید از آن استفاده کنید.

گیربکس حلزونی ایلماز

  • سوالات متداول
ایمیل(اختیاری):
کد مقابل را وارد کنید ...