لجن کش 3 اینچ ارتفاع پایین اسپیکو مدل C

ماکزیمم دبی: 1100 لیتر بر دقیقه

ماکزیمم هد: 12 متر

توان الکتروموتور: 3 کیلووات یا 4 اسب بخار

دور الکتروموتور: 2900 دور بر دقیقه

دهانه خروجی: 3 اینچ

برای دریافت مشاوره فنی پمپ لجن کش و زمان تحویل با کارشناسان ما در تماس باشید.

تماس بگیرید
  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • محصولات مشابه
  • نظرات کاربران
  • پمپ‌ پمپ‌های لجن‌کش اسپیکو مدل C10-C12 (مخصوص پمپاژ لجن‌های الیاف دار)

    پمپ‌های لجن‌کش تیپ C10 و C12 اسپیکو با دور 2800 بر دقیقه و در حالت تک و سه فاز قادر به کار است. این نوع برای پمپاژ و انتقال مایعات و لجن‌ های رقیق دارای مواد جامد به‌ صورت گلوله ریشه یا الیاف‌دار (خاکستر، تکه‌های چوب، کاغذ، پلاستیک) مناسب است. آبدهی بر حسب ارتفاع در شکل ذیل نشان داده شده است. برای دریافت مشخصات و کاتالوگ محصول و خرید پمپ آب کشاورزی با کارشناسان فروش در تماس باشید.

    پمپ‌های لجن‌کش تیپ C10 و C12 اسپیکو

    جنس پمپ‌ لجن‌کش تیپ C10 و C12 اسپیکو

    بدنه این نوع پمپ‌ها از آلومینیوم است. همچنین پروانه پمپ و متعلقات اصلی پمپ از جنس چدن داکتیل مرغوب ساخته شده است. این طراحی و جنس، پمپ را در مقابل ضربه و همچنین خوردگی مقاوم کرده که منجر به بهبود عمر مفید می‌کند. لازم به ذکر است با هدف مقابله و جلوگیری از ایجاد خوردگی بر اثر نمک‌های محلول در سیال پمپاژ شده، تمامی قطعات این نوع از لجن‌کش‌ اسپیکو قبل از فرآیند رنگ‌ آمیزی، در حوض‌های بزرگ و مخصوص، چربی‌گیری و پس از آن مرحله اسید کاری انجام می‌شود. در این نوع از لجن‌کش‌ها برای مقاومت بیشتر در برابر زنگ زدگی و خوردگی از رنگ اپوکسی مخصوص که برای بدنه کشتی‌ها است استفاده می‌شود. با توجه به ریخته‌گری دقیق توسط متخصصین، کلیه قطعات بدون مک و سوسه اند. همچنین درصد نفوذ آب به داخل الکتروموتور به دلیل ریخته گری شده توسط رزین مخصوص صفر است. برای دریافت کاتالوگ و قیمت پمپ اسپیکو با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

    مشخصات فنی پمپ‌های لجن‌کش تیپ C10 و C12 اسپیکو

    در کلیه پمپ‌های این تیپ از سیل مکانیکی سیلیکون کاربید که ضد سایش است استفاده شده است. محور و پیچ‌های SS که مقاومت بسیار زیادی در برابر زنگ زدگی و خوردگی دارد، کمک به بهبود عمر مفید پمپ می‌کند. در حالت تک فاز، سیستم ترمو گارد (Thermo Guard) از سیم پیچ پمپ محافظت می‌کند. لازم به ذکر است بلبرینگ‌ های شرکت NACHI ژاپن و واشرهای لرزه‌گیر شرکت FILTOMATIC نیز در پمپ‌های لجن‌کش اسپیکو استفاده شده است. برای شناسایی بهتر، در بدنه همه محصولات پمپ‌های اسپیکو یک سریال مشخص حکاکی شده است. رتور و استاتور ایتالیایی شرکت METRA ایتالیا، سیم پیچی همراه با اورلود گرمایی شرکت آلمانی THERMIC، خازن های ایتالیایی DUCATI و همچنین سیل مکانیکی ایتالیایی UMBRA، کیفیت محصولات اسپیکو را دو چندان کرده است. کابل‌های شرکت ایتالیایی ARISTONCAVI از نوع H07RN8-F که دارای مقاومت مناسب در مقابل رطوبت و نمک‌های محلول در آب و محیط اسیدی است، کیفیت لجن‌کش‌های اسپیکو را بهبود بخشیده است.

  • مشخصات عمومی
    گارانتی
    ملاحظات مهم
    درصورتی که نیاز به تحویل فوری دارید، با کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.
    ملاحظات مربوط به گارانتی
    دریافت گارانتی کالا منوط بر ارسال آن برای شرکت تولید کننده یا نماینده آن است و در صورتی که ایراد از مصرف کننده نباشد، شامل گارانتی خواهد شد.
    مدت زمان گارانتی
    6 ماه, 12ماه
    بازه زمانی ارسال
    دو روز کاری
    مشخصات فنی
    جنس پوسته
    چدن Cast Iron
    جنس پروانه
    چدن Cast Iron
    برند پمپ
    اسپیکو SPICO
    نوع پمپ
    لجن کش
    بازه هد ماکزیمم پمپ
    10 تا 20 متر
    بازه دبی ماکزیمم پمپ
    40 تا 70 مترمکعب در ساعت
    قطر دهانه خروجی پمپ
    3 اینچ
    منبع انرژی
    برق سه فاز
    ارتفاع ماکزیمم پمپاژ
    12 متر
    وزن محموله (گرم)
    50000
    الکتروموتور قابل اتصال
    2900 دور
  • ایمیل(اختیاری):
    کد مقابل را وارد کنید ...