کف کش 3 اینچ پروانه استیل اسپیکو مدل S

برای دریافت کاتالوگ، مشخصات فنی قیمت پمپ کف کش با کارشناسان فروش در تماس باشید.

مدل پمپ دبی ماکزیمم (l/min) هد ماکزیمم (m) توان (kW) ولتاژ (V)
S-15-1 700 15 1.75 220
S-20-1 800 20 2 220
S-20-3 870 20 1.5 380
S-25-3 830 25 1.8 380
تماس بگیرید
  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • محصولات مشابه
  • نظرات کاربران
  • کف‌کش‌ های 3 اینچ اسپیکو (مخصوص پمپاژ و انتقال آب‌های صاف و بدون مواد ساینده)

    در ذیل نمودار کارایی در هد (ارتفاع) و دبی‌های مختلف و همچنین ابعاد پمپ کف‌ کش‌ 3 اینچ شرکت اسپیکو نشان داده شده است. پمپ های کفکش اسپیکو در مدل S15-1 , S20-1 با دهانه خروجی سه اینچ در حالت تک‌فاز و همچنین پمپ های کفکش اسپیکو در مدل‌ S25-3 در حالت سه فاز با دهانه سه اینچ کار می‌کنند. با هدف کاهش و مقابله با ایجاد خوردگی بر اثر وجود نمک های محلول در آب، تمامی قطعات این نوع از کف‌کش‌های شرکا اسپیکو قبل از فرآیند رنگ‌ آمیزی، در حوض‌های مخصوص و بزرگ چربی‌گیری و پس از آن اسید کاری می‌شود. برای جلوگیری از آسیب خوردگی، پروانه و دیفیوزر پمپ‌ها، تمامی دیفیوزرهای اسپیکو به یک طوقه لاستیکی تجهیز شده است. برای دریافت مشخصات و کاتالوگ محصول و قیمت پمپ آب کشاورزی با کارشناسان فروش در تماس باشید.

    کفکش 3 اینچ اسپیکو

    جدول ابعاد کفکش 3 اینچ اسپیکو

    لازم به ذکر است کلیه بخش‌های پمپ‌ کف‌کش اسپیکو از آلیاژهای مخصوص، پروانه، شفت و همه پیچ‌های مورد استفاده از فولاد زنگ نزن (S15) ساخته شده است. این نوع طراحی مقاومت کف‌کش‌های اسپیکو را به صورت چشم‌گیری در مقابل خوردگی افزایش می‌دهد. با استفاده از سیل‌های مکانیکی (آب‌بند) ضد سایش از جنس سیلیکون کاربید، عمر پمپ‌ها بالا رفته است. برای محافظت از سیم پیچی پمپ، کلیه پمپ‌های تک‌فاز به سیستم  ترمو گارد تجهیز شده‌اند. برای شناسایی بهتر، در بدنه همه محصولات پمپ‌های اسپیکو یک سریال مشخص حکاکی شده است. با توجه به ریخته‌گری دقیق توسط متخصصین شرکت، کلیه قطعات بدون سوسه و مک اند. همچنین درصد نفوذ آب به داخل الکتروموتور به دلیل ریخته گری توسط رزین مخصوص صفر است. در این نوع از کف‌کش‌ ها از کابل لاستیکی H07RN8-F ساخت شرکت ایتالیایی ARISTONCAVI استفاده شده است.

    استفاده از این نوع کابل که مقاومت زیادی در مقابل نمک‌ها، رطوبت و محلول موجود در سیال و همچنین محیط بازی و اسیدی لجن ها دارد، کیفیت محصولات اسپیکو را بهبود بخشیده است. در طراحی و تولید پمپ‌های کفکش اسپیکو به‌منظور کیفیت بالاتر و مطمئن‌تر، و بهبود بخشیدن به عمر مفید سیل‌های مکانیکی، محفظه‌ای پر از روغن مخصوص از نوع پارافین خوراکی بین الکتروموتور و پمپ قرار داده شده است. لازم به ذکر است از محفظه روغن تعبیه شده می‌توان توسط پیچ آلن 8 در بغل و قسمت پایین پمپ کف‌کش بازدید کرد. براساس استاندارد ISO-14001، روغن بکار رفته پارافین خوراکی است تا از ایجاد آلودگی در محیط زیست جلوگیری شود. برای دریافت کاتالوگ و خرید پمپ اسپیکو با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

  • مشخصات عمومی
    گارانتی
    ملاحظات مهم
    درصورتی که نیاز به تحویل فوری دارید، با کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.
    ملاحظات مربوط به گارانتی
    دریافت گارانتی کالا منوط بر ارسال آن برای شرکت تولید کننده یا نماینده آن است و در صورتی که ایراد از مصرف کننده نباشد، شامل گارانتی خواهد شد.
    مدت زمان گارانتی
    6 ماه
    بازه زمانی ارسال
    دو روز کاری
    مشخصات فنی
    جنس پروانه
    استیل 304 Stainless Steel AISI
    برند پمپ
    اسپیکو SPICO
    نوع پمپ
    کفکش
    بازه هد ماکزیمم پمپ
    20 تا 30 متر
    بازه دبی ماکزیمم پمپ
    40 تا 70 مترمکعب در ساعت
    قطر دهانه خروجی پمپ
    3 اینچ
    منبع انرژی
    برق تک فاز, برق سه فاز
    ارتفاع ماکزیمم پمپاژ
    15 متر, 18 متر, 20 متر, 25 متر
    وزن محموله (گرم)
    17000 الی 19500
    الکتروموتور قابل اتصال
    2900 دور
    • کاربر مهمان
    • پنجشنبه 12 خرداد 1401 - 12:39
    • 0
    • 0
    خوبیه پمپ های اسپیکو اینه که یک سریال مشخص روی بدنه ی اون حکاکی شده ک هباغ=عث میشه راحت شناسایی بشه
    ایمیل(اختیاری):
    کد مقابل را وارد کنید ...