ترموکوپل هددار میله ای فلنچ دار

ترموکوپل هددار میله ای فلنچ دار را جهت ثبت سفارش ساخت و همچنین قیمت ترموکوپل با کارشناسان کالا صنعتی در ارتباط باشید.

تماس بگیرید
  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • محصولات مشابه
  • نظرات کاربران
  • ترموکوپل هددار میله ای فلنچ دار

    حسگر دما از نوع تماسی بوده که در تایپ های type T , type J , typeK , type N, type E با تنوع در گونه های مختلف KNE ,BUZ-H ,KSE ,KD ,MA ساخته شده از آلومینیوم و استیل و باکالیت در قسمت کلگی سنسور میله ای می باشد. در این جا باید خاطر نشان کرد که متریال به کار رفته در ساخت روکش یا غلاف (میله) آن از استنلس استیل 304، 316، 310 می باشد که به صورت های مختلف نظیر تکی (SINGLE) و دوتایی یا دوبل (DOUBLE) و حتی حالت سه گانه (TRIPPLE) در طیف گسترده ی ضخامت لگ از 0.2 میلیمتر الی 3 میلیمتر نیز در بازار یافت میشود. همچنین قطر و طول غلاف به ترتیب در بتزه ی 5 تا 22 میلیمتر و بنا به سفارش مشتریان از 5 سانت الی 250 سانت قابل تامین میباشد. برای دریافت کاتالوگ و قیمت ابزار دقیق با کارشناسان فروش در تماس باشید.

    نکته ی حائز اهمیت بازه ی دمایی مربوط به ترموکوپل هددار میله ای رزوه دو طرف ، رنج دمایی اندازه گیری شده توسط این المان حرارتی می باشد که در گستره ی -60 تا +1200 درجه سانتیگرادمی باشد. امکان استفاده از پایانه های سرامیکی و ترنسمیتری نیز وجود دارد. جنس به کاررفته در فلنج استینلس استیل 304 و 316 است که در سایز "4/3- "2/1 -"1-.... اینچ نری و مادگی طراحی ، ساخت و روانه ی بازار صنعت گردیده است. ترموکوپل هددار میله ای یا سنسور حرارتی کلگی دار همراه با غلاف که  یکی از سنسور صنعتی پرمصرف و اقتصادی در صنعت می باشد را در تیپ های K , J , R , S , T , .. و ساخته شده از جنس 304 و 310 و ضد اسید و خورندگی قابل تامین و ساخت از برند های معتبر JUMO , WIKA ROSEMOUNT , ENDRESS ... در وب سایت کالا صنعتی مرجع تخصصی تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق کالا صنعتی به نشان جستجو کنید.

  • مشخصات عمومی
    دسته بندی تجهیزات
    اندازه گیری دما
    ملاحظات مهم
    این کالا از نظر سلامت و اصالت مورد تایید می باشد و در صورت تقاضا برای صدور کتبی گواهی کالیبراسیون با کارشناسان واحد ابزار دقیق تماس حاصل بفرمایید.
    شکل ظاهری
    اتصال میله ای هد دار
    نوع محصول
    سنسور تماسی
    حداقل دما
    50-
    نوع خروجی/پروتکل ارتباطی
    سیمی (بدون خروجی), 4...20 mA آنالوگ
    حداکثر دما
    800
    برند اندازه گیری
    Jumo, Wika
    مشخصات فنی
    accuracy سنسور
    +/- 1 c
    بازه دمایی سنسور
    1800 c
  • ایمیل(اختیاری):
    کد مقابل را وارد کنید ...