ترموکوپل هددار میله ای دو طرف رزوه

ترموکوپل هددار میله ای دو طرف رزوه موجو با بهرتین قمیت. برای ثبت سفارش ساخت با کارشناسان کالا صنعتی در تماس باشید.

تماس بگیرید
  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • محصولات مشابه
  • نظرات کاربران
  • ترموکوپل هددار میله ای دو طرف رزوه

    محصولی با کیفیت و ارزان قیمت است که از نظر ساختمان فنی ، تشکیل شده از یک مغزی سنسور صنعتی در قسمت کلگی آن که می توانید از برند های ویکا، جومو، رزمونت، اندرس و برند های متفرقه چینی و در انواع و ابعاد گوناگون و دلخواه. حسگر دما از نوع تماسی بوده که در تایپ های type T , type J , typeK , type N, type E با تنوع در گونه های مختلف KNE ,BUZ-H ,KSE ,KD ,MA ساخته شده از آلومینیوم و استیل و باکالیت در قسمت کلگی سنسور میله ای می باشد. برای دریافت کاتالوگ و قیمت ابزار دقیق با کارشناسان فروش در تماس باشید.

    در این جا باید خاطر نشان کرد که متریال به کار رفته در ساخت روکش یا غلاف (میله) آن از استنلس استیل 304، 316، 310 می باشد که به صورت های مختلف نظیر تکی (SINGLE) و دوتایی یا دوبل (DOUBLE) و حتی حالت سه گانه (TRIPPLE) در طیف گسترده ی ضخامت لگ از 0.2 میلیمتر الی 3 میلیمتر نیز در بازار یافت میشود.برای دریافت بهترین قیمت ترموکوپل با ما در تماس باشید. همچنین قطر و طول غلاف به ترتیب در بتزه ی 5 تا 22 میلیمتر و بنا به سفارش مشتریان از 5 سانت الی 250 سانت قابل تامین میباشد. نکته ی حائز اهمیت بازه ی دمایی مربوط به ترموکوپل هددار میله ای رزوه دو طرف، رنج دمایی اندازه گیری شده توسط این المان حرارتی می باشد که در گستره ی -60 تا +1200 درجه سانتیگرادمی باشد.

    امکان استفاده از پایانه های سرامیکی و ترنسمیتری نیز وجود دارد. جنس به کار رفته در رزوه استینلس استیل 304 است که در سایز 1/2 و 1/4 اینچ نری و مادگی طراحی ، ساخت و روانه ی بازار صنعت گردیده است. ترموکوپل هددار میله ای یا سنسور حرارتی کلگی دار همراه با غلاف که یکی از سنسور حرارتی های پرمصرف و اقتصادی در صنعت می باشد را در تیپ های K , J , R , S , T , و ... ساخته شده از جنس 304 و 310 و ضد اسید و خورندگی قابل تامین و ساخت از برند های معتبر JUMO , WIKA , ROSEMOUNT , ENDRESS ... در وب سایت مرجع تخصصی تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق کالا صنعتی به نشانی www.kalasanati.com جستجو کنید.

  • مشخصات عمومی
    دسته بندی تجهیزات
    اندازه گیری دما
    ملاحظات مهم
    این کالا از نظر سلامت و اصالت مورد تایید می باشد و در صورت تقاضا برای صدور کتبی گواهی کالیبراسیون با کارشناسان واحد ابزار دقیق تماس حاصل بفرمایید.
    شکل ظاهری
    اتصال میله ای هد دار
    نوع محصول
    سنسور تماسی
    حداقل دما
    50-
    نوع خروجی/پروتکل ارتباطی
    سیمی (بدون خروجی), 4...20 mA آنالوگ
    دسته بندی صنایع
    صنعت نفت و گاز،شیمی, صنعت فلز و معادن, صنعت برق و نیروگاهی
    حداکثر دما
    800
    برند اندازه گیری
    Jumo, Wika
    مشخصات فنی
    accuracy سنسور
    دقت مناسب و صحت داده ی بالا
    بازه دمایی سنسور
    تا 1200 درجه
  • ایمیل(اختیاری):
    کد مقابل را وارد کنید ...