پمپ جتی کالمو یک اسب مدل JSP-335A تکفاز

برای دریافت کاتالوگ و قیمت پمپ آب کشاورزی با کارشناسان ما در تماس باشید.

تماس بگیرید
  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • محصولات مشابه
  • نظرات کاربران
  • پمپ‌های مگنتی شرکت کالمو (Calmo) در دو سری MD و MX طراحی، تولید و روانه بازار شده‌اند. شرکت چینی کالمو فعالیت رسمی خود را از سال 1999 شروع کرده است. پمپ‌ مگنتی ساخت چین و تحت لیسانس ایتالیا است. پمپ‌‌های مگنتی کالمو در هر دو تیپ تولید شده کارایی و راندمان بسیار خوبی دارند.

    سری مختلف پمپ مگنتی کالمو

    سری MD تکفاز بوده به دلیل کوچک بودن، حمل و نقل راحتی دارند. بنابراین گزینه بسیار مطلوبی برای کسانی است که به صورت سیار کار رسوب زدایی و اسید شویی پکیج ها، چیلرها و کولرها را انجام می‌دهند. این سری از پمپ‌های کالمو (MD) از توان 22 تا 280 وات، دبی 8 تا 150 لیتر بر دقیقه و هد 1 تا 14.3 متر در دسترس است. با توجه به طراحی خاص، پمپ‌های مگنتی کالمو که با عنوان پمپ‌ های اسیدشویی نیز معرفی شده‌ اند، بسیار با کیفیت بوده، سیالات تا دمای 80 درجه سانتی‌گراد را پمپاژ کرده و 100% آب بند هستند. از جمله سیالات که ‌می‌توانند پمپاژ کنند می‌توان به سیالات بازی (قلیایی)، اسیدی، فرار و بد بو، خطرناک و رادیو اکتیوی اشاره کرد. مجموعه کالاصنعتی می‌تواند انواع پمپ‌ تکفاز و سه فاز کالمو و همچنین لوازم جانبی آن‌ها را تامین کند. سری MX کالمو سه فاز است. این سری می‌توانند دبی 100 تا 150 لیتر بر دقیقه و هد 12 تا 25 متر را تامین کنند. این سری از پمپ‌ کالمو در توان‌های 0.5 تا 3 اسب موجود هستند.

    طراحی پمپ‌های مگنتی کالمو به گونه‌ای است که کاربرد به راحتی می‌تواند پمپ را نصب، تعمیر یا سرویس کند. این پمپ‌ها نمی‌توانند سیالات با لزجت بالا یا در حال جوش (دو فاز) را پمپاژ کنند. بدنه و کله‌ گی پمپ‌های مگنتی کالمو از جنس پروپیلن (PP) است. مکانیزم پمپ‌های مگنتی بدین صورت است که در این نوع پمپ‌ها دو حلقه بکار رفته است. حلقه اول به الکتروموتور متصل است. حلقه دوم نیز به پروانه پمپ وصل شده است. روی حلقه‌های مذکور یک سری مگنت جایگذاری شده است. مگنت‌ها وظیفه ایجاد میدان مغناطیسی را ایفا می‌کنند. در پمپ‌های سریMX  (سه فاز معرف به نام پمپ اسید سولفوریک) با اتصال پمپ به برق، الکتروموتور پمپ، حلقه خارجی را وادار به حرکت می‌کند.  با گردش حلقه یک نیروی گشتاور ایجاد می‌شود. در طی حرکت حلقه یک میدان مغناطیسی توسط مگنت‌ها ایجاد شده و این میدان مغناطیسی مگنت‌های متصل روی حلقه داخلی را جهت می‌دهد. به دلیل میدان مغناطیسی ایجا شده حلقه داخلی و نهایتا پروانه حرکت‌ می‌کند.

  • مشخصات عمومی
    ملاحظات مهم
    درصورتی که نیاز به تحویل فوری دارید، با کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.
    بازه زمانی ارسال
    یک روز کاری
    مشخصات فنی
    جنس پوسته
    چدن Cast Iron
    جنس پروانه
    استیل 304 Stainless Steel AISI
    برند پمپ
    کالمو Calmo
    بازه دبی ماکزیمم پمپ
    2 تا 5 مترمکعب در ساعت
    بازه هد ماکزیمم پمپ
    50 تا 80 متر
    قطر دهانه ورودی پمپ
    1 اینچ
    قطر دهانه خروجی پمپ
    1 اینچ
    منبع انرژی
    برق تک فاز
    وزن محموله (گرم)
    10000
  • ایمیل(اختیاری):
    کد مقابل را وارد کنید ...