پمپ جتی

  • پمپ جتی ای جی ام
  • پمپ جتی پلاستیکی LKJ
  • پمپ جتی ابارا AGA
  • پمپ جتی استریم
  • پمپ جتی دیزل ساز سری DAM



  • وضعیت
  • جدیدترین
  • پربازدیدترین
  • پرفروشترین
  • ارزانترین
  • گرانترین
  • الفبا
  • محبوب ترین

امروزه کاربرد پمپ آب خانگی در ساختمان‌های مسکونی، اداری و تجاری به‌منظور تقویت و افزایش فشار آب بر کسی پوشیده نیست. پمپ‌های آب خانگی دارای چندین نوع هستند که هر کدام ویژگی‌ها و خصوصیات خود را دارند. پمپ جتی یکی از انواع پمپ آب بوده که در دسته پمپ‌های سانتریفیوژی قرار می‌گیرد و می‌تواند قابلیت‌های گسترده‌ای را در اختیار شما قرار دهد. این پمپ‌ها جز محبوب‌ترین مدل‌های پمپ آب خانگی به شمار می‌آیند. ویژگی بارز پمپ آب جتی نسبت به سایر انواع پمپ آب ایجاد فشار آب تا هدهای بالاتر است. در ادامه این مطلب درباره پمپ جتی و قیمت و خرید آن توضیح داده خواهد شد.

پمپ جتی

انواع پمپ آب جتی

پمپ‌های جتی بر حسب توان را می‌توان به چند دسته زیر تقسیم کرد:

  1. پمپ جتی نیم اسب
  2. پمپ جتی یک اسب
  3. پمپ جتی یک و نیم اسب
  4. پمپ جتی دو اسب
  5. پمپ جتی سه اسب

پمپ جتی یک اسب

پمپ آب جتی با توان 1 اسب از پر استفاده‌ترین پمپ‌های آب خانگی است. پمپ جتی یک اسب معمولا برای یک ساختمان سه طبقه تک واحدی مناسب‌ترین گزینه است چرا که نیاز به هد و دبی واحدها را تامین می‌کند. پمپ یک اسب جتی را اکثر برندهای سازنده پمپ خانگی تولید می‌کنند از جمله آن پمپ آب جتی الکتروژن CAM100، پمپ 1 اسب جتی دیزل ساز DAM100، پمپ آب جتی نویدموتور 1 اسب CAM100، پمپ جتی مکش بالا 1 اسب لئو AJm75H، پمپ جتی استیل 1 اسب لئو  AJm75S، پمپ جتی 1 اسب پنتاکس اصل CAM100، پمپ جتی 1 اسب سیستما JET100، پمپ جتی 1 اسب ابارا AGA100.

قیمت پمپ آب جتی

پمپ آب جتی نوعی از پمپ‌های آب خانگی پر کاربرد بوده که مخصوصا در مواردی که نیاز به هدهای زیاد است، کارایی دارد. قیمت پمپ آب جتی با توجه به توان، برند و جنس کلگی و پروانه متفاوت است. تأثیر پارامترهای مذکور بر قیمت پمپ جتی در زیر بررسی شده است:

  1. تاثیر توان بر قیمت پمپ آب جتی: در یک برند و جنس مشخص، هر چقدر توان پمپ جتی بیشتر شود، قدرت پرتاب آب افزایش یافته و قاعدتا قیمت پمپ آب جتی نیز افزایش می‌یابد.
  2. تاثیر برند بر قیمت پمپ آب جتی: برند پمپ جتی و کیفیتی که شرکت سازنده در محصولات پمپ جتی ارائه می‌دهد، در قیمت پمپ جتی تاثیرگذار است. از جمله برندهایی که پمپ جتی را تولید می‌کنند برندهای ایرانی شامل نویدموتور، دیزل ساز، الکتروژن و موتوژن است، برندهای خارجی شامل پنتاکس، ابارا، لئو، استریم، سیستما، سی پمپ.
  3. تاثیر جنس کلگی و پروانه بر قیمت پمپ آب جتی: جنس کلگی و پروانه می‌تواند از چدن، استیل یا پلاستیک مهندسی باشد. تغییر جنس هر کدام از کلگی و پروانه در قیمت تمام شده پمپ جتی اثرگذار است.

قیمت پمپ آب جتی یک اسب

قبلا گفته شد که پمپ آب جتی یک اسب استفاده بیشتری نسبت به سایر توان‌ها دارد و مخصوصا برای ساختمان‌های سه طبقه تک واحدی که تعداد آنها در شهرهای کوچک تا متوسط زیاد است، بهترین گزینه انتخاب پمپ آب است. قیمت پمپ آب جتی یک اسب بسته به برند و جنس کلگی و پروانه می‌تواند متفاوت باشد. کالاصنعتی بهترین قیمت پمپ جتی یک اسب از برندهای خارجی و ایرانی را به مشتریان عزیز ارائه می‌کند.

برندهای پمپ آب جتی

اکثر سازندگان پمپ آب خانگی، تولید پمپ جتی را نیز در دستور کار خود قرار داده اند؛ چرا که پمپ جتی کاربرد و استفاده زیادی در جهت تقویت فشار آب مسکونی و دیگر کاربردها دارد. برندهای پمپ جتی شامل ایرانی، چینی و اروپایی می‌شود. در ادامه برندهای موجود و شناخته‌شده پمپ آب جتی معرفی می‌شوند:

پمپ آب جتی پنتاکس

پنتاکس یکی از معروف‌ترین برندهای اروپایی پمپ در بازار است. پمپ جتی پنتاکس در سری CAM دارای کلگی چدنی و سری INOX درای کلگی استیل است. دو مدل پمپ جتی 1 اسب پنتاکس در سایت کالاصنعتی موجود می‌باشد. پنتاکس علاوه بر سازنده ایتالیایی، نوع ایرانی نیز دارد که تحت لیسانس شرکت اصلی و توسط شرکت دیزل ساز ساخته می‌شود و با قیمت بسیار پایین‌تری و با همان کیفیت ارائه می‌شود.

پمپ آب جتی سیستما

سیستما دیگر برند ایتالیایی پمپ بوده که نسبت به پنتاکس قیمت مناسب‌تری دارد. پمپ جتی سیستما در سری JET در توان‌های 1 الی 3 اسب بخار تولید می‌شود. در حداکثر مقدار ممکن، پمپ جتی سیستما تا ارتفاع 55 متر قابلیت پمپاژ آب را دارد.

پمپ آب جتی سیستما

پمپ آب جتی لئو

شرکت لئو چین در سال‌های اخیر بخش بزرگی از بازار پمپ را به خود اختصاص داده است. پمپ‌های آب خانگی جز پراستفاده‌ترین پمپ‌های لئو است و بسیاری از مشتریان در هنگام خرید پمپ آب به دنبال این برند هستند. پمپ جتی لئو با نام AJm شناخته می‌شود و در چند مدل معمولی، مکش بالا و کله استیل تولید می‌شود. همچنین نوع دیگری از پمپ جتی لئو وجود دارد که قابل حمل بوده و استفاده‌های باغی و استخری و با نام LKJ شناخته می‌شود.

پمپ آب جتی لئو

پمپ آب جتی شیمجه

شرکت شیمجه دیگر برند چینی پمپ‌سازی است که از لحاظ تنوع محصولات مشابه رقیب خود یعنی لئو است. پمپ جتی شیمجه در دو نوع چدنی در سری SGJW و کله استیل در سری JET تولید می‌شود.

پمپ آب جتی شیمچه

پمپ آب جتی استریم

شرکت استریم نیز برندی چینی بوده که دو نوع پمپ جتی شامل چدنی در سری SJET و باغی استیل و پلاستیک در سری SJGP تولید می‌کند.

پمپ آب جتی استریم

پمپ آب جتی ابارا

ابارا برندی ژاپنی است که پمپ‌های جتی خود را در سری AGA-AGC از توان 0.6 الی 3 اسب بخار تولید می‌کند. پمپ جتی ابارا دارای عمق مکش پمپ جتی ابارا 8 متر بوده و در بیشترین مقدار تا هد 68 متر می‌تواند پمپاژ کند.

پمپ آب جتی ابارا

پمپ آب جتی دیزل ساز

شرکت دیزل ساز از بزرگ‌ترین برندهای حوزه پمپ در ایران بوده که خود علاوه بر طراحی و تولید، واردات بسیاری از برندهای خارجی از جمله پنتاکس و لوارا را نیز برعهده دارد. پمپ جتی دیزل‌ساز 1 اسب DAM100 با حداکثر دبی 60 لیتر بر دقیقه و حداکثر هد 52 متر موجود می‌باشد.

پمپ آب جتی دیزل ساز

پمپ آب جتی ارس

ارس شرکت ایرانی با سابقه در زمینه تولید پمپ‌های سیرکولاتور، کشاورزی و خانگی می‌باشد. پمپ جتی 1 اسب سری CAM را در سه مدل با جنس پروانه استیل 304، برنج و نوریل تولید می‌کند. پمپ جتی ارس با 24 ماه گارانتی به مشتریان ارائه می‌شود.

خرید پمپ جتی 

پمپ جتی مانند سایر انواع پمپ آب، استفاده و کاربرد زیادی در ساختمان‌ها دارد و معمولا هر زمان مصرف یک کالا زیاد باشد و از طرف دیگر برندهای تولیدکننده آن زیاد باشد، بازار محصولات قلابی و بی‌کیفیت رواج پیدا می‌کند. برای اینکه خرید پمپ جتی را به‌صورت مطمئن و امن انجام دهید، بهتر است از یک فروشگاه معتبر خرید خود را انجام دهید. شرکت کالاصنعتی مفتخر است که محصولات پمپ آب جتی را با ضمانت اصالت کالا، گارانتی و خدمات پس از فروش به مشتریان عزیز ارائه کند.

استفاده از پمپ جتی چه مزایایی دارد؟

پمپ‌های جتی به عنوان پمپ‌های با عملکرد سانتریفیوژ قادر هستند تا آب را از عمق زیاد به سمت بالا بکشند. یکی از مهم‌ترین مزایای پمپ های جتی این است که از متریال‌های مقاومی ساخته می‌شوند و همین عامل نیز باعث می‌شود تا طول عمر بالایی داشته باشند و خرید آنها از نظر اقتصادی به صرفه باشد. یک مزیت مهم دیگر قدرت مکش بالای پمپ جتی نسبت به سایر پمپ‌های آب است؛ این قابلیت فوق‌العاده اجازه می‌دهد تا در موقعیت‌هایی که نیازمند مکش بسیار زیاد است بتوان از پمپ‌های جتی استفاده کرد. از دیگر مزایای پمپ‌های جتی قدرت گردش جریان بالای آنهاست. به همین علت نیز علاوه بر مصارف خانگی در کاربردهایی مثل تامین آب استخرها، استفاده در سیستم‌های سرمایش و گرمایش، استفاده در زمین‌های کشاورزی کوچکتر و باغات و... اشاره کرد.

نحوه عملکرد پمپ جتی به چه صورت است؟ 

پمپ جتی نوعی پمپ سانتریفیوژ بوده که نحوه چرخش آب درون آن از طریق نیروی گریز از مرکز است. الکتروموتور تعبیه شده در پمپ جتی، نیروی چرخشی لازم را از طریق شفت به پروانه متصل به آن منتقل و سپس نیروی چرخشی به سیال حول پروانه منتقل می‌شود. با چرخش پروانه به آب اطراف پره‌ها به‌صورت شعاعی نیروی گریز از مرکز اعمال می‌شود و به طرف خروجی پمپ هدایت می‌شود. در قسمت دیفیوزر پمپ جتی نیروی سرعتی آب به نیروی فشاری تبدیل می‌شود و درنتیجه آب با فشار از قسمت تخلیه پمپ جتی به مقصد هدایت می‌شود.

    ایمیل(اختیاری):
    کد مقابل را وارد کنید ...