لجن کش ملل سه اینچ تک فاز Melal سری ML

برای مشخص کردن دقیق نوع پمپ لجن کش ملل با کارشناسان فروش در تماس باشید. برای دریافت مشخصات و کاتالوگ محصول و خرید پمپ آب کشاورزی با کارشناسان فروش در تماس باشید.

مدل پمپ دبی ماکزیمم (l/min) هد ماکزیمم (m) توان (kW)
12 متری 600 12 2
25 متری 600 25 2.2
موجود
۰ تومان
۱۴,۴۰۰,۰۰۰ تومان
  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • محصولات مشابه
  • نظرات کاربران
  • این محصول برای استفاده با برق شهری تک فاز مناسب است. برای سفارش پمپ لجن کش سه فاز ملل با کارشناسان فروش در تماس باشید. نوع فلوتر دار لجنکش ملل از جنس بسیار خوب اروپایی یا ترک است. برای دریافت جزئیات با کارشناسان فروش در تماس باشید. 

    پمپ لجنکش ملل سه اینچ تکفاز سری ML 01 , ML 02

    کمپانی ملل یکی از تولید کنندگان داخلی صنعت پمپ می باشد، در حال حاضر جزء بزرگترین تولیدکنندگان صنعت پمپ در داخل ایران می باشد. هم چنین این شرکت با تکیه بر توانمندی داخلی و تکنولوژی روز دنیا توانسته است بخشی از نیاز صنعت جامعه را برطرف کند. صنایع پمپ سازی ملل در انواع مختلف پمپ کف کش و لجن کش، شناور تک فاز و شناور سه فاز در ایران تولید می کند. هم چنین محصولات کمپانی ملل بسیار با کیفیت بوده و دارای گارانتی معتبر است، به دلیل اینکه کمپانی ملل یک شرکت ایرانی بوده ومحصولات این کمپانی در ایران تولید می شود با قیمت بسیار مناسب می توانید محصولات کمپانی ملل را خریداری کنید. پمپ های لجن کش ملل دارای 6 ماه گارانتی معتبر بوده همچنین محصولات شرکت ملل به سایر کشورها نیز صادر می شود.

    پمپ لجن کش چیست؟

    پمپ های لجن کش از نوع پمپ های سانتریفوژ یا گریز از مرکز هستند که  سیالات حاوی ذرات جامد و معلق را پمپاژ می کنند. اصولا پمپ های لجن کش برای فاضلاب ، الیاف بلند ، آب های گل آلود و سیالاتی که دارای ذرات ریز جامد می باشند مناسب می باشند ، پمپ های لجن کش را با نام های دیگر ازجمله پمپ های غلیظ کش ، فاضلابی ، دوغاب یا حتی گل کش نیز شناخته شده اند.

    انواع پمپ لجن کش

    پمپ های لجن کش در دو مدل می باشند:

    1. پمپ های لجن کش مسغرق 
    2. پمپ های لجن کش خشک 

    در هنگام خرید لجن کش باید به چه نکاتی توجه کنید:

    1. جنس پروانه و جنس بدنه اصولا پمپ های لجن کش را از استیل یا چدن تولید می کنند پمپ های لجن کش استیل گران تر از پمپ های لجن کش چدنی می باشد.
    2. نمودار هد و دبی پمپ های لجن کش را مورد بررسی قرار دهید.

    پمپ لجنکش ملل سه اینچ سری ML 02 تکفاز

    اطلاعات کد گذاری پمپ لجنکش ملل سه اینچ سری ML 02 حرف ML نشان اختصاری کمپانی ملل بوده و عدد 2 به منظور این است که در ردیف 2 ام از لجنکش ها قرار دارد.

    خصوصیات فیزیکی

    جنس بدنه پمپ لجنکش ملل سه اینچ سری ML 02 از آلومینیوم و چدن تحت فشار ساخته شده است. هم چنین قطر خروجی لجنکش 3 اینچ بوده ، وزن پمپ لجنکش ملل سری ML 02 برابر با 29 کیلو گرم و دارای ابعاد جعبه لجنکش برابر با 50 سانتی متر ارتفاع و قطر خروجی پمپ برابر با 33 سانتی متر می باشد. تیپ پمپ لجنکش ملل سه اینچ سری ML 02 25 متریسه اینچ می باشد ، شماره خازن پمپ لجنکش ملل سه اینچ سری ML 02 برابر 40 می باشد. هم چنین دارای 10 متر کابل بوده و نوع پروانه پمپ از مدل گردابی بوده و جنس شافت موتور پمپ لجنکش ملل سه اینچ سری ML 02 از استینلس استیل AISI 304 است.

    خصوصیات عملکردی

     حداکثر دبی پمپ لجنکش ملل سه اینچ سری ML 02 برابر 520 لیتر بردقیقه ، حداکثر هد پمپ لجن کش این سری برابر با 20 متر می باشد. پمپ لجنکش ملل سه اینچ سری ML 02  در 250 لیتر بردقیقه 15 متر هد دارد، دور موتور پمپ لجن کش برابر 2800 دور می باشد. نوع پروانه پمپ لجنکش ملل سه اینچ سری ML 02 گردابی می باشد، محدوده دمای سیال ورودی به پمپ لجن کش ملل سری ML 02 نباید از 45 درجه سانتی گراد بیشتر شود. تیپ پمپ برابر 25 متری سه اینچ است، قدرت توان پمپ لجنکش ملل سه اینچ سری ML 02 برابر 2.2 کیلو وات می باشد، ولتاژ پمپ لجن کش برابر 220 ولت است.

    کاربردها

    یکی از کاربردهای پمپ لجنکش ملل سه اینچ سری ML 02   مناسب برای مصارف خانگی و صنعتی می باشد. یکی از مهم ترین کاربردهای پمپ لجنکش ملل سه اینچ سری ML 02 مورد استفاده در صنعت آب و فاضلاب می باشد. هم چنین این پمپ های لجن کش در مصارف دامداری و مرغداری نیز کاربرد دارند، از دیگر کاربردهای پمپ لجنکش ملل سه اینچ سری ML 02 برای تخلیه سریع آب در رستوران ها و مجموع نقاط منجلاب گرفته می باشد.

    پمپ لجن کش ملل سه اینچ سری M 01 ملل

    اطلاعات کد گذاری پمپ لجن کش ملل سه اینچ M 01 به معنی این است که حرف M نشان دهنده این می باشد که تولید شده توسط کمپانی ملل می باشد ، عدد 1 نشان دهنده این است که لجن کش در ردیف اول قرار دارد.

    خصوصیات فیزیکی

    جنس بدنه پمپ لجن کش ملل سه اینچ M 01 از آلومینیوم ، قطعات استفاده شده در این لجن کش از چدن ضد سایش می باشد ،تمام پیچ و مهره های استفاده شده در پمپ لجن کش ملل سه اینچ M 01  از استیل می باشد. همچنین پروانه این سری از لجن کش ها از استیل AISI 304  می باشد. شفت پمپ لجن کش ملل سه اینچ M 01 از استیل می باشد. وزن پمپ لجن کش برابر 27 کیلو گرم بوده و شماره خازن برابر 40 می باشد، دارای 10 متر کابل بوده هم چنین آمپر پمپ لجنکش ملل سه اینچ سری ML 02 برابر 10 آمپر است. ابعاد جعبه پمپ لجن کش به این صورت می باشد دارای 50 سانتی متر ارتفاع ، قطر خارجی برابر 33 سانتی متر است.

    خصوصیات عملکردی

    حداکثر دبی پمپ لجن کش ملل سه اینچ M 01 400 لیتر بردقیقه بوده ، حداکثر هد این لجن کش برابر با 15 متر می باشد و در دبی 200 لیتر بردقیقه تا 10 متر هد دارد. توان پمپ لجن کش ملل سه اینچ M 01 برابر 2.2 اسب بخار می باشد ، دور موتور برابر 2800 دور می باشد ، همچنین پروانه این مدل پمپ از مدل گردابی بوده و مناسب برای سیالاتی که حاوی ذرات جامد معلق می باشند است.

    کاربردها

    از کاربردهای پمپ لجن کش ملل سه اینچ M 01  برای مصارف تجاری ، خانگی و صنعتی می توان نام برد ، این مدل پمپ ها را می توان در کف چاه قرار داد و فاضلاب را از ته چاه به بیرون از چاه منتقل کرد. هم چنین می توانید از پمپ لجن کش ملل سه اینچ M 01 برای پمپاژ سیالاتی که خاصیت خورندگی و مقدار کمی اسیدی هستند استفاده کنید، از دیگر کاربردهای پمپ لجن کش ملل سه اینچ M 01 استفاده در رستوران ها ، مرغداری و دامداری ها می باشد.

  • مشخصات عمومی
    گارانتی
    ملاحظات مهم
    درصورتی که نیاز به تحویل فوری دارید، با کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.
    ملاحظات مربوط به گارانتی
    دریافت گارانتی کالا منوط بر ارسال آن برای شرکت تولید کننده یا نماینده آن است و در صورتی که ایراد از مصرف کننده نباشد، شامل گارانتی خواهد شد.
    مدت زمان گارانتی
    6 ماه
    بازه زمانی ارسال
    دو روز کاری
    مشخصات فنی
    جنس پوسته
    چدن Cast Iron
    جنس پروانه
    آلیاژ آلومینیوم سخت
    برند پمپ
    ملل
    نوع پمپ
    لجن کش
    قطر دهانه خروجی پمپ
    3 اینچ
    منبع انرژی
    برق تک فاز
    ارتفاع پمپاژ ماکزیمم
    12 متری, 25 متری
    • کاربر مهمان
    • یکشنبه 01 مرداد 1402 - 14:16
    • 0
    • 0
    دنبال پمپ لجن کش تک فاز و بتونه داخل لوله 10 اینچ بله میگردم
    • کاربر مهمان
    • شنبه 07 تیر 1399 - 14:09
    • 0
    • 0
    برای آبیاری زمین کشاورزی به اندازه یک هکتار شما چه نوع لجن کشی را پیشنهاد می کنید؟ اینکه توان و جریان لجن کش چقدر باشد خوب است
    ایمیل(اختیاری):
    کد مقابل را وارد کنید ...