رولبرینگ سوزنی NK 90/35 برند SKF

این یک نمونه رولبرینگ سوزنی است. برای دریافت کاتالوگ و دیتاشیت رولبرینگ سوزنی SKF به بخش فایل های مرتبط و بانک کاتالوگ مراجعه نمایید.

تماس بگیرید
  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • محصولات مشابه
  • نظرات کاربران
  • رولبرینگ سوزنی NK 90/35 برند SKF

    رولبرینگ های SKF دارای طرح های مختلفی می باشد که رولبرینگ های سوزنی یکی از طرح های این رولبرینگ ها هستند. رولبرینگ های سوزنی خود در طرح ها و انواع مختلفی عرضه می شود که هر کدام از این رولبرینگ ها دارای یک پیشوند هستند. رولبرینگ های سری NK که رولبرینگ NK 90/35 با قطر زیر غلتک 90 میلیمتر جزو دسته رولبرینگ های سوزنی با رینگ های ماشین کاری شده است. رولبرینگ های سری NK شرکت SKF با یا بدون لبه روی رینگ خارجی در طیف وسیعی از سری ها عرضه می شود. رولبرینگ NK 90/35 یک رولبرینگ سوزنی با رینگ خارجی ماشین کاری شده و بدون رینگ داخلی است. برای اطلاع از آخرین قیمت و نحوه خرید رولبرینگ و موجودی با کارشناسان کالا صنعتی در ارتباط باشید.

    انواع رولبرینگ سوزنی NK 90/35 برند SKF 

    NK 90/35 TN

    ابعاد رولبرینگ سوزنی NK 90/35 

    1. قطر زیر غلتک 90 میلیمتر
    2. قطر خارجی 110 میلیمتر
    3. ضخامت 35 میلیمتر

    شرکت SKF یکی از معتبرترین شرکت های سازنده انواع رولبرینگ، بلبرینگ، یاتاقان و ... میباشد. محصولات شرکت SKF به دلیل کیفیت بالایی که ارائه میدهد، مورد استقبال اکثر شرکت های بزرگ است. شرکت SKF بیش از 80 کارخانه در سراسر جهان دارد و بیش از 70 بخش فروش در کشورهای مختلف وجود دارد. این شرکت واقعاً یک شرکت تجاری چند ملیتی است. علاوه بر این، 7000 فروشنده و توزیع کننده مجاز برای محصولات SKF در جهان وجود دارد. ضمناً با سیستم تجارت الکترونیک و سیستم عرضه جهانی، شرکت SKF را به کاربر نزدیکتر کرده و می تواند محصولات و خدمات مورد نیاز خود را ارائه دهد. در هر زمان، هر مکان می تواند مشتریان نیاز به راه حل را برآورده سازد. برای دریافت اطلاعات بیشتر راجع به محصولات به قیمت فابل های مرتبط هر محصول مراجعه کرده و دیتاشیت مخصوص هر مورد را مطالعه بفرمایید.

  • مشخصات عمومی
    ملاحظات مهم
    درصورتی که نیاز به تحویل فوری دارید، با کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.
    برند
    SKF
    بازه زمانی ارسال
    دو روز کاری
    مشخصات فنی
    نوع رولبرینگ
    سوزنی
    کد فنی رولبرینگ سوزنی
    NK 90/35
    قطر زیر غلتک رولبرینگ سوزنی
    90 میلیمتر
    قطر خارجی رولبرینگ
    110 میلیمتر
    ضخامت رولبرینگ
    35 میلیمتر
    جنس بدنه
    فولاد آلیاژی
    آب بند
    بدون آب بند
    قفسه
    فولادی
    کلاس لقی
    استاندارد
    کلاس دقتی
    استاندارد(15-0)
  • ایمیل(اختیاری):
    کد مقابل را وارد کنید ...