رولبرینگ سوزنی SKF

SKF در یک کارخانه نساجی در سوئد و پانزده کارمند در سال 1907 تأسیس شد و در حال حاضر، به یک رهبر دانش صنعتی جهانی تبدیل شده است. در طول سال‌ها، SKF بر اساس تخصص خود در یاتاقان‌ها، آن را به آب‌بندی، مکاترونیک، خدمات و سیستم‌های روغن‌کاری گسترش داده است. شرکت SKF شامل 46000 کارمند، 15000 شریک توزیع کننده، دفاتر در بیش از 130 کشور و تعداد فزاینده‌ ای از سایت‌های SKF Solution Factory در سراسر جهان است. رولبرینگ سوزنی SKF، یاتاقان‌هایی هستند با عناصر غلتان استوانه که طول این عناصر غلتان نسبت به قطر آن ها حدود 4 برابر است.

لوگو SKF

ویژگی‌های رولبرینگ سوزنی SKF

1) سطح مقطع کم: در کاربردهایی که فضای کمتری در دسترس است، رولبرینگ‌های سوزنی بسیار مناسب هستند.

سطح مقطع کم رولبرینگ سوزنی

2) ظرفیت حمل بار بالا: رولبرینگ های سوزنی به دلیل تعداد زیاد عناصر غلتان، ظرفیت حمل بار بالایی دارند.

3) سفتی بالا: رولبرینگ های سوزنی به دلیل تعداد زیاد عناصر غلتان با قطر کوچک، سفتی بالایی دارند.

4) طراحی قابل تفکیک: امکان مونتاژ رینگ‌های داخلی و خارجی به طور جداگانه، اجازه تداخل آن را برای شفت و محفظه می‌دهد و همچنین بازرسی‌های تعمیر و نگهداری آسان را امکان پذیر می‌کند.

5) جابجایی محوری: به جز رولبرینگ های دارای لبه در هر دو رینگ داخلی و خارجی، رولبرینگ های سوزنی با رینگ‌های ماشین‌ کاری شده می‌توانند جابجایی محوری را در خود جای دهند.

6) انحراف استاتیک: رولبرینگ های سوزنی تراز تا 3 درجه ناهماهنگی استاتیکی خود تراز می‌شوند.

7) محل چیدمان بلبرینگ: رولبرینگ های سوزنی ترکیبی بارهای شعاعی و محوری ترکیبی را در یک یا هر دو جهت تحمل می‌کنند.

طرح‌ها و انواع رولبرینگ های سوزنی SKF

مجموعه رول‌ها و عناصر غلتان سوزنی با قفسه

مجموعه‌ های عناصر غلتان سوزنی و قفس SKF، رولبرینگ‌های آماده برای نصب هستند. در کاربردهایی که سوراخ شفت و محفظه می‌تواند به عنوان مسیر غلتش استفاده شود، مجموعه‌ها می‌توانند برای ایجاد آرایش بیرینگ‌هایی که به حداقل فضای شعاعی نیاز دارند استفاده شوند.

طراحی رولبرینگ های سوزنی

با نام سری K مشخص می‌شوند. به صورت‌های زیر موجود هستند:

  1. طراحی تک ردیفی (بدون پسوند)
  2. طراحی دو ردیفه (پسوند نام ZW)

رولبرینگ سوزنی با قفسه

ادامه متن در پایین صفحه ...



  • وضعیت
  • جدیدترین
  • پربازدیدترین
  • پرفروشترین
  • ارزانترین
  • گرانترین
  • الفبا
  • محبوب ترین

رولبرینگ سوزنی با رینگ خارجی فنجانی (رینگ خارجی از جنس ورق کشیده شده)

رایج‌ ترین نوع رولبرینگ سوزنی هستند. رولبرینگ های سوزنی فنجانی SKF دارای یک رینگ خارجی با دیواره نازک و عمیق کشیده شده هستند. رولبرینگ های سوزنی فنجانی معمولاً در مواردی استفاده می‌شوند که در آن سوراخ محفظه نمی‌تواند به عنوان مسیری برای مونتاژ رولبرینگ سوزنی و قفس استفاده شود. چیدمان رولبرینگ به گونه ایست که باید این رولبرینگ‌ها با تداخل شدید در محفظه نصب شوند. این رولبرینگ های رینگ داخلی ندارند و عملکرد آن‌ها به این علت نرمتر است. SKF مجموعه وسیعی از رولبرینگ های سوزنی فنجانی را ارائه می‌دهد که شامل:

رولبرینگ های با انتهای باز

رولبرینگ‌های غلتکی سوزنی فنجانی با انتهای باز (عنوان سری HK) ، باز (بدون آب بند) یا آب بندی شده از یک طرف یا هر دو طرف موجود هستند.

رولبرینگ HK

رولبرینگ های با انتهای بسته

رولبرینگ های سوزنی فنجانی با انتهای بسته (نام سری BK)، به صورت باز یا آب بندی شده در دسترس هستند.

رولبرینگ BK

رولبرینگ‌های کامل با انتهای باز

رولبرینگ های کامل با انتهای باز (نام سری HN) ، برای بارهای شعاعی بسیار سنگین در سرعت‌های متوسط مناسب هستند.

رولبرینگ HN

فقط با انتهای باز و بدون آب بند در دسترس هستند. رولبرینگ های سوزنی فنجانی کامل با گریس مخصوص برای محکم کردن غلتک‌ها در حین حمل و نقل عرضه می‌شوند. با این حال، SKF روغن کاری مجدد را پس از نصب توصیه می‌کند. بسته به درجه مورد نیاز، SKF گریس SKF LGEP 2 یا SKF LGWM 1 را برای روغن کاری مجدد توصیه می‌کند. مشخصات فنی گریس اولیه و گریس‌های روغن کاری مجدد در جدول زیر ذکر شده است.

جدول گریس رولبرینگ سوزنی فنجانی

ویژگی رولبرینگ های سوزنی فنجانی SKF

  1. بدون رینگ داخلی عرضه می‌شوند.
  2. به طور کلی با یک غلتک سوزنی و مجموعه قفس طراحی می‌شوند - به جز اندازه‌های عریض، که شامل دو غلتک سوزنی و مجموعه قفس در مجاورت یکدیگر، با یک سوراخ روانکاری در رینگ خارجی هستند.

ویژگی رولبرینگ سوزنی

رولبرینگ سوزنی با رینگ‌های ماشین کاری شده

رولبرینگ های سوزنی SKF با رینگ‌های ماشین کاری شده از فولاد کروم کربنی ساخته شده‌اند. SKF این رولبرینگ ها را با یا بدون لبه روی رینگ خارجی در طیف وسیعی از سری‌ها و اندازه‌ها عرضه می‌کند. SKF همچنین آن ها را با یا بدون رینگ داخلی عرضه می‌کند. رولبرینگ سوزنی با رینگ‌های داخلی و خارجی ماشین کاری شده برای کاربردهایی استفاده می‌شود که شفت را نمی‌توان سخت کرد.

رولبرینگ سوزنی با رینگ های داخلی و خارجی ماشین کاری شده

دارای جابجایی محوری مجاز شفت نسبت به محفظه که در صورت نیاز با استفاده از یک رینگ داخلی گسترده قابل افزایش است. رولبرینگ سوزنی با رینگ خارجی ماشینکاری شده، بدون رینگ داخلی اگر شفت را بتوان سخت کرد، برای چیدمان بیرینگ های فشرده انتخابی عالی است.

رولبینگ سوزنی با رینگ خارجی ماشین کاری شده بدون رینگ داخلی

طراحی‌های رولبرینگ سوزنی با رینگ‌های ماشین کاری شده

  1. روبرینگ سوزنی با حلقه‌های ماشین کاری شده، با فلنج: به صورت باز (بدون آب بند) و یا آب بندی شده در یک یا هر دو طرف در دسترس هستند. با یا بدون رینگ داخلی در دسترس هستند.
  2. رولبرینگ سوزنی با رینگ های ماشین کاری شده، بدون فلنچ: قابل جدا شدن هستند، مانند رینگ خارجی، غلتک سوزنی و مجموعه قفس، و رینگ داخلی، همه به طور جداگانه قابل نصب هستند.

رولبرینگ سوزنی با رینگ های ماشین کاری شده بدون فلچ

عموماً با یک مجموعه غلتک سوزنی و قفس طراحی می‌شوند، اما اندازه‌های عریض دارای دو مجموعه غلتک سوزنی و قفس هستند که در مجاورت یکدیگر قرار دارند و دارای یک شیار حلقوی و یک سوراخ روانکاری در رینگ خارجی هستند.

رولبرینگ سوزنی با رینگ های ماشین کاری شده بدون فلنچ

رولبرینگ سوزنی تراز

رولبرینگ های سوزنی تراز SKF دارای یک رینگ خارجی با سطح بیرونی کروی (محدب) هستند. دو رینگ نشیمن پلیمری با سطح داخلی کروی (مقعر) با ورق فولادی کشیده شده و روی رینگ خارجی قرار گرفته‌اند. رولبرینگ های سوزنی تراز SKF همراه با رینگ داخلی و یا بدون رینگ داخلی می‌باشند.

رولبرینگ سوزنی تراز

رولبرینگ سوزنی ترکیبی

رولبرینگ های سوزنی ترکیبی SKF از یک غلتک سوزنی شعاعی همراه با یک بیرینگ محوری (کف گرد) تشکیل شده‌اند. آن‌ها می‌توانند بارهای شعاعی و محوری را تحمل کنند. این رولبرینگ ها به ویژه برای کاربردهایی که انواع دیگر بیرینگ ها فضای زیادی را اشغال می‌کنند، بارهای محوری بیش از حد و سنگین هستند و یا سرعت‌ خیلی زیاد است مناسب است. رولبرینگ های سوزنی ترکیبی SKF را در طرح‌های اساسی زیر عرضه می‌شود:

  1. رولبرینگ سوزنی / بلبرینگ تماس زاویه‌ای
  2. رولبرینگ سوزنی / بلبرینگ کف گرد
  3. رولبرینگ سوزنی / رولبرینگ کف گرد استوانه‌ای

رولبرینگ سوزنی / بلبرینگ تماس زاویه‌ای

SKF رولبرینگ سوزنی / بلبرینگ تماس زاویه‌ای را بدون آب بند را در دو سری عرضه می‌کند:

  1. بلبرینگ‌های سری NKIA 59 می‌توانند بارهای محوری را در یک جهت جای دهند.
  2. بلبرینگ‌های سری NKIB 59 می‌توانند بارهای محوری را در هر دو جهت تحمل کنند.

رولبرینگ سوزنی و بلبرینگ تماس زاویه ای

رولبرینگ سوزنی / بلبرینگ کف گرد

SKF رولبرینگ سوزنی / بلبرینگ کف گرد را در دو سری عرضه می‌کند:

  1. سری NX با بلبرینگ کف گرد کامل
  2. سری NKX با بلبرینگ کف گرد با قفس

رولبرینگ ترکیبی رولبرینگ سوزنی با بلبرینگ کف گرد

رولبرینگ سوزنی / رولبرینگ کف گرد استوانه‌ای

SKF رولبرینگ سوزنی / رولبرینگ کف گرد استوانه‌ای را در سری (NKXR) عرضه می‌کند.

رولبرینگ ترکیبی

ما در کالاصنعتی انواع رولبرینگ های سوزنی SKF را عرضه می‌کنیم. برای اطلاع از آخرین قیمت‌ها و ثبت سفارش خود، با کارشناسان بخش فروش ما در ارتباط باشید.

  • سوالات متداول
ایمیل(اختیاری):
کد مقابل را وارد کنید ...