پلاگ ولو

شیر سماوری یا پلاگ ولو یک مدل از شیرآلات صنعتی است. این شیر، چهار‌ جهته است و می‌تواند در جهت‌های مختلف نصب شود. از این مدل شیرآلات جهت قطع و وصل کردن جریان سیالات استفاده می‌شود.

در این مقاله در مورد کاربردها، ویژگی‌ها و برندهای شیر سماوری توضیح می‌دهیم.

اگر دوست دارید بیشتر این شیر را بشناسید یا به دنبال خرید آن هستید، به خواندن ادامه دهید.

کاربردهای پلاگ ولو

نقش اصلی این شیر انتقال سیالات است. از این شیر برای تنظیم جریان سیالات، قطع و وصل و هدایت آن استفاده می‌شود. این شیر می‌تواند میزان فشار مایع درون خود را تنظیم کند و در سیستم های پرفشار و در سیستم هایی که تنظیم جریان سیال اهمیت دارد، دارای کاربرد گسترده‌ای است.

شیر سماوری مثل شیر پروانه ای است و در 90 درجه می‌چرخد. 

شیر آلات پلاگ ولو

یک مدل شیرآلات پلاگ ولو

مزایای خرید و استفاده از پلاگ ولو

شیر سماوری قابلیت تنظیم فشار را دارد و به همین دلیل در انتقال و کنترل فشار سیالات کاربرد وسیعی دارد. این شیر دو پورت ورودی و دو پورت خروجی دارد و علاوه بر این می‌توان تعداد پورت‌های آن را تغییر داد؛ به همین دلیل در هدایت سیالات و تنظیم انحراف مسیر انتخاب بسیار خوبی است.

شیر سماوری می‌تواند دو، سه، چهار یا حتی تعداد بیشتری پورت داشته باشد و این انعطاف پذیری باعث گسترش کاربرد آن شده است. 

این شیرآلات را می‌توان در طیف وسیعی از سیستم‌ها استفاده کرد و در بسیاری از مواقع، مصرف‌کننده را از برخی دیگر ابزار آلات بی‌نیاز می‌کند. این شیر یکی از شیرآلاتی است که طول عمر بالایی دارد و از نظر اقتصادی استفاده از آن بسیار به صرفه است.

انواع پلاگ ولو

انواع مختلفی از پلاگ ولو (شیر سماوری) وجود دارد. در برخی از این شیرها از توپی‌های استوانه‌ای شکل استفاده می‌شود و برخی از دیگر انواع توپی‌های مخروطی دارند. این مدل شیرآلات را با توجه‌به شکل ظاهری شان می‌توان به دو دسته استاندارد و وارونه تقسیم کرد که هر یک کارکرد خود را دارد.

مارک‌های پلاگ ولو

برندهای مختلفی به تولید و عرضه شیرهای سماوری می‌پردازند که هر یک کیفیت خود را دارد. شما می‌توانید برندهای مختلف این شیر را در سایت فروشگاه کالا صنعتی مشاهده کنید.

از مهم‌ترین و بهترین برندهای تولیدکننده این نوع شیر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کمرون (Cameron)
  • هنری پرت (Henry Pratt)
  • امرسون (Emerson)
  • آز آرماتورن (AZ Armaturen)

خرید پلاگ ولو

از آنجایی‌که برندها و کیفیت‌های متفاوتی از شیر سماوری در بازار وجود دارد بهتر است این شیرآلات را از فروشگاهی معتبر تهیه کنید تا پول خود را برای کالای اصل و باکیفیت صرف کرده باشید.

شیرآلات تقلبی و نامرغوب، زود مستهلک می‌شوند و هزینه‌های اضافی را تحمیل می‌کنند. شما می‌توانید انواع شیرآلات را با کیفیت بالا از فروشگاه اینترنتی کالا صنعتی تهیه کنید.

خرید پلاگ ولو valvw

یک مدل شیرآلات پلاگ ولو

خرید پلاگ ولو از کالا صنعتی

فروشگاه کالا صنعتی در دو دهه اخیر به ارائه انواع کالاهای صنعتی از جمله شیرآلات در داخل و خارج از کشور پرداخته است. این فروشگاه در تأمین قطعات صنعتی و لوازم یدکی تجربه دارد و آماده ارائه مشاوره به مشتریان است.

شما می‌توانید انواع شیرآلات ایرانی و خارجی را باکیفیت بالا و قیمت مناسب از این فروشگاه تهیه نمایید. برای تهیه انواع شیرآلات صنعتی کافی است نگاهی به فروشگاه اینترنتی این مرکز بیندازید و سفارش خود را ثبت نمایید.

کلام آخر

پلاگ ولو یا همان شیر سماوری نوعی شیرآلات صنعتی است که برای انتقال سیالات استفاده می‌شود. از این شیرآلات علاوه بر انتقال، در تنظیم فشار سیالات نیز استفاده می‌شود.

از شیر سماوری در قطع و وصل جریان سیالات هم کاربرد دارد و به همین دلیل در سیستم‌های پرفشار استفاده گسترده‌ای پیدا کرده است. شیر سماوری در انواع مختلفی وجود دارد.

دو مدل از معروف‌ترین مدل‌های این شیرآلات شیرهایی هستند که از توپی‌های استوانه‌ای یا مخروطی شکل ساخته شده‌اند.

شیر سماوری با نام‌های مختلف تولید و عرضه می‌شود. از بزرگ‌ترین و بهترین برندهای تولیدکننده این شیرآلات می‌توان به کمرون، هنری پرت و امرسون اشاره کرد.

شما می‌توانید جهت تهیه شیر سماوری و انواع شیرآلات به سایت فروشگاه اینترنتی کالا صنعتی مراجعه کنید و از خدمات فروش یا مشاوره این سایت بهره‌مند شوید.




  • وضعیت
  • جدیدترین
  • پربازدیدترین
  • پرفروشترین
  • ارزانترین
  • گرانترین
  • الفبا
  • محبوب ترین
    ایمیل(اختیاری):
    کد مقابل را وارد کنید ...