دوزینگ پمپ اتاترون ETATRON




  • وضعیت
  • جدیدترین
  • پربازدیدترین
  • پرفروشترین
  • ارزانترین
  • گرانترین
  • الفبا
  • محبوب ترین

شرکت اتاترون Etatron D.S. در سال 1979 پایه گذاری شد و توانست به سرعت بازار پمپ‌های تزریق و تجهیزات دوزینگ شیمیایی را در ایتالیا به دست بگیرد. روند ثابت رشد کسب و کار در طول دهه‌ها پس از تاسیس شرکت باعث شد که شرکت پمپ اتاترون به تولید کننده کلیدی دوزینگ پمپ، کنترل کننده‌ها و تجهیزات برقی تبدیل شود و در صنعت جهانی دوزینگ مواد شیمیایی به جایگاهی تثبیت شده دست یابد. شرکت اتاترون در بیش از 76 کشور دنیا از جمله برزیل، فرانسه، روسیه، سنگاپور، بریتانیا، ایالات متحده آمریکا، اوکراین، ایران و ... دفاتر فروش و خدمات پس از فروش دارد. برای دریافت مشخصات فنی و قیمت پمپ با کارشناسان فروش در تماس باشید.

انواع محصولات شرکت اتاترون

شرکت اتاترون محصولاتی شامل انواع دوزینگ پمپ اتاترون، کنترلر، سیستم‌های کنترل و رگلاتور، تانک‌ نگه داری مواد شیمیایی، میکسر‌ (هم‌زن)، فلومتر الکترومگنتی، پراب (prob) و فیلتر آب را عرضه می کند.

ویژگی‌های دوزینگ پمپ‌ سلونوئیدی اتاترون (Solenoid Metering Pumps): سرعت جریان از 1 تا 140 لیتر در ساعت (معادل 26/0 تا 37/0 گالن بر ساعت)، تامین فشار کاری تا 20 بار، پوشش پلاستیکی ضد اسید یا پوشش آلومینیومی ریخته گری شده، طراحی با حالت نصب دیواری، کارکرد براساس حالت آنالوگ و میکروکنترلر، مجهز به اندازه‌ گیری یکپارچه کنترل، کارکرد چند منظوره، هشدار جریان تنظیم دستی طول ضربه تابع متناسب با سیگنال mA خارجی سیستم دوز پنل خورشیدی، تولید در چهار سری BT، EONE، PKX  و DLX-DLXB.

ویژگی‌های دوزینگ پمپ موتور محور یا موتوردار اتاترون (Motor Driven Pumps): سرعت جریان تا 5600 لیتر در ساعت (معادل 1470 گالن بر ساعت)، فشار کاری تا 275 بار، تنظیم دستی طول حرکت محور، اتصال یکپارچه سرو موتور با اینورتر یکپارچه برای دریافت بازه زیاد سیگنال، مجهز به شیر کاهش فشار برای ایمنی بیشتر، مجهز به ضربه گیر (پالسیشن دمپر)، تولید در دو سری دیافراگمی و پیستونی.

ویژگی‌های دوزینگ پمپ پریستالتیک اتاترون (Peristaltic Pumps): طراحی پیشرفته دارای 4 تکیه گاه محور غلتکی و گیره‌های فولادی ضد زنگ، ایجاد سرعت جریان ثابت و قابل تنظیم، ایجاد سرعت جریان بالا، مجهز به قطعاتی برای کنترل pH، موجود با پوشش پلاستیکی مقاوم در برابر مواد شیمیایی، تولید در سه سری OEM، CASING و POOL.

انواع پمپ اتاترون

قیمت دوزینگ پمپ اتاترون

دوزینگ پمپ اتاترون دارای چند نوع مختلف است که هدف همه آنها تزریق سیالات و مواد با دوز مشخص می‌باشد، اما مکانیزم تزریق آنها با یکدیگر متفاوت است. قیمت دوزینگ پمپ اتاترون بسته به نوع متفاوت است. همچنین هر نوع دوزینگ پمپ اتاترون دارای چند مدل از نظر مقدار هد و دبی است. مقدار حداکثر توانایی تزریق دوزینگ پمپ اتاترون در قیمت آن موثر است. همچنین دیگر پارامتر موثر در قیمت دوزینگ پمپ اتاترون جنس هد در برخی انواع آن است که می‌تواند متفاوت باشد.

تاثیر نوع دوزینگ پمپ در قیمت دوزینگ پمپ اتاترون

دوزینگ پمپ اتاترون در چهار نوع سلونوئیدی، دیافراگمی، پریستالتیک و پیستونی طراحی و تولید می‌شود. هر کدام از انواع پمپ دوزینگ اتاترون به منظور کاربردهای خاصی استفاده می‌شوند و از دقت متفاوتی جهت تزریق سیال و مواد برخوردار هستند. قیمت هر نوع از دوزینگ پمپ‌های اتاترون نیز متفاوت است. جهت دریافت قیمت انواع دوزینگ پمپ اتاترون با کارشناسان کالاصنعتی تماس بگیرید.

تاثیر هد و دبی ماکزیمم در قیمت دوزینگ پمپ اتاترون

هر نوع از دوزینگ پمپ های اتاترون دارای مدل‌های مختلفی است. مدل‌های یک نوع دوزینگ اتاترون در حداکثر هد و دبی خروجی با یکدیگر تفاوت دارند. با افزایش توانایی ایجاد هد و دبی ماکزیمم، قیمت دوزینگ پمپ اتاترون افزایش می‌یابد. برای مشاهده ویژگی‌ها و مشخصات فنی هر مدل از دوزینگ پمپ اتاترون می‌توانید به صفحه محصول مربوطه آن در سایت کالاصنعتی مراجعه کنید، همچنین می‌توانید جهت دریافت اطلاعات و کاتالوگ هر نوع از محصولات دوزینگ پمپ اتاترون با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید.

تاثیر جنس هد در قیمت دوزینگ پمپ اتاترون

دو نوع از پمپ‌های دوزینگ اتاترون شامل نوع دیافراگمی و پیستونی از هد یا کلگی با جنس‌های مختلف می‌تواند تولید شود. جنس هد دوزینگ پمپ پیستونی و دیافراگمی از جنس استیل، پلاستیک مهندسی (PP) و پی وی سی (PVC) تولید می‌شود. قیمت تمام شده دوزینگ پمپ اتاترون با توجه به جنس هد بکار رفته، متفاوت است.

خرید دوزینگ پمپ اتاترون

از آنجایی که دوزینگ پمپ جز پمپ خاص محسوب می‌شود، حساسیت آن نسبت به خرید هم بیشتر است. به دلیل کاربرد پمپ دوزینگ در تزریق مقدار دقیق و معین سیالات و مواد، لازم است از کیفیت ساخت خوبی برخوردار باشد و در بازار بزرگ پمپ‌ها که جنس‌های بی‌کیفیت و قلابی زیاد شده است، خرید نمونه اصلی اهمیت پیدا می‌کند. برای خرید دوزینگ پمپ اتاترون با ضمانت اصالت کالا می‌توان از طریق فروشگاه اینترنتی کالاصنعتی به عنوان مرجع رسمی فروش انواع دوزینگ پمپ اقدام کرد. محصولات شرکت دوزینگ پمپ اتاترون براساس گواهینامه‌های بین‌المللی معتبر شامل CE، ISO9001:2008 و CSA، طراحی، تولید و در اختیار مشتریان محترم قرار می‌گیرد. تولید محصول براساس استاندارهای ذکر شده کمک می‌کند محصولات اتاترون بالاترین کیفیت را داشته باشد.

استانداردهای پمپ اتاترون

پارامترهای انتخاب دوزینگ پمپ اتاترون

برای انتخاب یک دوزینگ پمپ اتاترون مناسب چهار پارامتر نقش اساسی دارد:

  1. فشار سیال
  2. دبی سیال
  3. نوع سیال کاری
  4. نوع پمپ دوزینگ

بر این اساس انتخاب دوزینگ پمپ فرآیند بسیار مهمی است که کارشناسان کالا صنعتی می‌توانند شما را در این زمینه راهنمایی کنند. لازم به ذکر است دوزینگ پمپ و پمپ‌های سانتریفیوژ (گریز از مرکز) یک تفاوت اساسی و مهم دارند. میزان دبی سیال کاری در پمپ‌های دوزینگ بدون نیاز به تجهیزات جانبی قابل تنظیم است و مقدار دبی نیز از فشار مستقل است.

کاربرد دوزینگ پمپ اتاترون

پمپ‌‌های دوزینگ اتاترون کاربردهای فراوانی در صنعت دارند، بیشتر کاربرد آن‌ها در صنایعی مانند آب و فاضلاب، صنایع شیمیایی، پتروشیمی و صنعت داروسازی است. به عنوان مثال:

  • تنظیم pH آب برای جلوگیری از فرآیند خوردگی در تصفیه خانه‌ها و دیگ‌های بخار
  • تزریق پلی فسفات به آب برای گرفتن سختی آب
  • تزریق هیپوکلرید سدیم (Naocl) و آلومینیم سولفات (Aluminum Sulfate) به ترتیب با هدف گندزدایی و انعقاد در سیستم تصفیه خانه‌ها و همچنین از بین بردن اکسیژن O2 محلول با تزریق بیو سولفات سدیم در آب 
  • در سیستم‌های تصفیه آب براساس استراتژی اسمز معکوس RO
  • تزریق انواع اسیدها، بازها، اسید سولفوریک و نیتریک به منظور فرآیندهایی نظیر تغییر در pH یا پلیمریزاسیون
  • تزریق دقیق اسیدها، آنزیم ها، اسانس و رنگ های خوراکی به مواد غذایی
  • افزودن مقدار دقیق و با دوز مشخص مواد دارویی در صنایع داروسازی
  • افزون انواع رنگ، رنگ دانه، کلر، مواد افزودنی و رزین به کاغذ یا چوب
  • سوالات متداول
ایمیل(اختیاری):
کد مقابل را وارد کنید ...