گیربکس شافت مستقیم SEW




  • وضعیت
  • جدیدترین
  • پربازدیدترین
  • پرفروشترین
  • ارزانترین
  • گرانترین
  • الفبا
  • محبوب ترین

گیربکس شافت مستقیم SEW را میتوان یکی از بهترین انواع گیربکس و کم جا ترین گیربکس هلیکال دانست. در گیربکس هلیکال شافت مستقیم اس ای دبلیو تمامی قواعد مربوط به یک گیربکس صنعتی با کیفیت رعایت شده است. تقریباً تمام برند های ایرانی، گیربکس شافت مستقیم SEW را به عنوان یکی بهترین انواع گیربکس هلیکال می دانند و سعی در ساخت نمونه های مشابه آن دارند. به عنوان مثال گیربکس طرح SEW گیربکس پارس گرجی امروزه در بین مخاطبین و صنعتگران جایگاه خوبی دارد. بیشتر گیربکس های ایرانی طرح VEM است و شرکت گیربکس سازی شریف، پارت و پارس گرجی تولید کننده این گیربکس هستند. خبر خوب اینکه گیربکس اس ای دبلیو سری R همین حالا در سایت کالا صنعتی برای فروش قرار گرفت اما این بار با شرایط ویژه!

گیربکس شافت مستقیم sew سری R

در راستای خرید گیربکس اس ای دبلیو سری آر، شش سایز تک استیج و چهارده سایز دو استیج و سه استیج با نسبت RATIO های مختلف در نظر گرفته می شود. توان های مختلف تولید در این راستا ارزیابی شده است و اینطور که کالا صنعتی می گوید، گیربکس SEW سری R پر مصرف ترین نوع گیربکس در صنایع ایران محسوب می شود و در کارخانه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

خرید مدل های مختلف گیربکس شافت مستقیم SEW سری R

در سایت کالا صنعتی لیستی از گیربکس اس ای دبلیو سری R برای شما قرار گرفته است و شامل مدل بندی های مختلف می شود. یکی از مدل های بسیار مشهور از گیربکس SEW سری آر به صورت پایه دار بوده و نصب آن به شکل افقی صورت می گیرد و شامل سبک های ترمز دار یا بدون ترمز است.

SEWگیربکس

گیربکس اس ای دبلیو شافت مستقیم سری آر ایکس نیز وجود دارد که نصب این قطعه هم به شکل افقی صورت می گیرد و به صورت پایه دار است. این مدل از گیربکس ها تک استیج بوده و دارای چندین بخش یک ردیف چرخ دنده هستند. مدل دیگر از گیربکس شافت مستقیم sew است که به صورت فلنج دار بوده و نصب آنها به شکل عمودی بوده و هم به صورت ترمز دار و هم بدون ترمز در سایت کالا صنعتی در اختیار شما قرار می گیرد. سبک های جدیدی از گیربکس اس ای دبلیو وجود دارد که از سری RXF است که نصب آن به صورت عمودی بوده به شکل تک استیج است. این مدل از گیربکس ها دارای یک ردیف چرخ دنده هستند. شما می توانید همین حالا ثبت سفارش از کالا صنعتی داشته باشید بدون اینکه نیاز به حضور شما باشد پس زمان را از دست ندهید و همه شرایط را مدنظر قرار دهید.

حالت های نصب گیربکس اس ای دبلیو شافت

وقتی کاتالوگ گیربکس SEW مطالعه می شود، اطلاعات جالبی در خصوص موتور گیربکس آلمانی در اختیار شما قرار می گیرد که به نوبه خود شرایط نصب قطعه را توضیح داده است. یک نکته بسیار مهم را از یاد نبرید که معمولاً برای سفارش دینام آلمانی SEW نیاز است که موقعیت گیربکس سنجیده شود و محیط پروژه نیز مدنظر قرار بگیرد.

خرید گیربکس

کالا صنعتی رتبه بهترین فروشگاه اینترنتی برای خرید گیربکس در ایران را به خود اختصاص داده است به طوری که بسیاری از شرکت ها و دستگاه سازی ها از کالا صنعتی به عنوان مرجع قیمت و اطلاعات فنی استفاده می کنند. حالت های نصب گیربکس شافت مستقیم sew به صورت تک استیج یا چند استیج، فلنج دار برای نصب با فلنج و همینطور پایه دار و فلنج دار برای نصب از پایه و فلنج است. برخی از سبک های گیربکس SEW به صورت فلنج دار با یاتاقان در خروجی محسوب می شود. در سایت کالا صنعتی خرید سری آر ایکس از گیربکس اس ای دبلیو که به صورت تک استیج تولید می شود فراهم است. این سری برای دورهای خروجی بالا استفاده می شود و در محیط هایی که شامل محدودیت فضا هستند طراحی شده است. به طور کلی این سبک از استیج ها نسبت تبدیل، گشتاور خارجی و محدوده توان موتور مشخصی هستند و معمولاً نسبت تبدیل آن ها از 1.30 الی 8.65 ارزیابی شده است. نوع گشتاور خروجی بین 36 الی 830 پیش بینی شده است. محدوده توان موتور نیز از 0.12 الی 45 به شکل روتین ارزیابی شده است.

سفارش گیربکس اس ای دبلیو سری آر دو استیج و سه استیج

از آنجایی که برخی از مدل های گیربکس شافت مستقیم SEW سری R طرفدار بیشتری دارد مثل مدل های آر 17، 07 و 27 که شامل پوسته های آلومینیومی هستند و در دستگاه ها و ماشین هایی که وزن نهایی در آن اهمیت زیادی دارد مورد استفاده قرار می گیرد این سبک از گیربکس ها به نوبه خود نسبت تبدیل مخصوصی دارند. اطلاعات فنی مربوط به این مدل از گیربکس اس ای دبلیو به صورتی است که نسبت تبدیل آن بین 3.21 الی 289.75 است. نسبت تبدیل چند مرحله ای آن 90 الی 27001 است و سطح گشتاور خروجی نیز 31 الی 18000 در نظر گرفته شده است. محدوده توان موتور بین 0.09 الی 160 پیش بینی شده است. شما می توانی از کالا صنعتی بخواهید بهترین گزینه مناسب با هدف را پیشنهاد دهد.

گیربکس SEW سری R

فروش گیربکس اس ای دبلیو سری RM

برخی از مدل های گیربکس اس ای دبلیو وجود دارد که شامل سری RM است این سری به طور کلی شامل یاتاقان در خروجی بوده و برای کاربردهای مختلف گزینه خوبی هستند. این مدل از گیربکس ها به شکل همزن و میکسر ها اجرا می شوند و نوع اجرای آنها بسیار روتین و مشخص است.

گیربکس آلمانی SEW سری R

چرا کالا صنعتی را برای خرید انتخاب نمایید؟

کالا صنعتی تنها یک فروشگاه ساده نیست! به شما آموزش داده می شود، موقعیت قطعات ارزیابی می شود و سطح آن ها بررسی می شود. گیربکس بر اساس موقعیت اجرایی که دارد پیش بینی می شود و حتی موقعیت پروژه نیز سنجیده خواهد شد. وقتی از کالا صنعتی خرید می کنید گیربکسی که به دست شما می رسد همان نمونه ای است که با مشاوران بررسی و تایید کرده اید. طول عمر و کارکرد آن بالای است و توانسته ویژگی کاهش بکلش را به خوبی اجرا نماید و در این زمینه موفق بوده است. سایزهای گیربکس هلیکال شافت مستقیم سری اف بر اساس موقعیت تک استیج و چند استیج پیش بینی شده است و کالا صنعتی در جدیدترین اطلاعیه خود اعلام کرده است که مدل های چند استیج از این محصول نیز وجود دارد که برای شما بهترین شاخص را مدنظر قرار می دهد.

دقت کنید که گیربکسی که خریداری می کنید باید از نظر نوع اجرا مورد توجه قرار بگیرد.

گشتاور خروجی برای گیربکس بسیار مهم است هرچه سطح گشتاور قوی تر باشد می توان انتظار بهتری از محصول داشت. اینطور که موقعیت اجرایی در نظر گرفته شده است محدوده توان موتور باید طبق نیاز مشتری سنجیده شود. شما از کالا صنعتی خرید می کنید و محصولی در اختیار شما قرار می گیرد که هم کیفیت ساخت روتینی دارد و هم می توانید این اطمینان را داشته باشید که محصول از نظر کارکرد مورد تایید تیم تخصصی کالا صنعتی است و خرید درست دقیقاً همینجا معنی می شود!

  • سوالات متداول
ایمیل(اختیاری):
کد مقابل را وارد کنید ...