گیربکس آویز SEW سری F

 




  • وضعیت
  • جدیدترین
  • پربازدیدترین
  • پرفروشترین
  • ارزانترین
  • گرانترین
  • الفبا
  • محبوب ترین

گیربکس آویز SEW سری F

گیربکس هلیکال موازی SEW را میتوان یکی از بهترین گزینه ها برای فضاهای کم قلمداد کرد. این گیربکس توانایی تولید از 130 تا 18000 نیوتن متر گشتاور را دارد و طبق پیشنهاد کارخانه گیربکس SEW این گیربکس ها برای فضاهای کم بسیار مناسب است. عمر طولانی بهره برداری بدون نگهداری خاص و جنس عالی دنده ها باعث شده است تا گیربکس هلیکال موازی SEW یکی از گزینه های پر طرفدار در جهان باشد. گیربکس هلیکال موازی SEW را میتوان به سه صورت هالو شافت، خروجی فلنچ و خروجی شافت سفارش داد. حتی در صورتی که الکتروموتور این موتور گیربکس خراب شود، میتوانید بارها با تعویض موتور، از گیربکس آن استفاده نمایید و کاملاً بر اساس استاندارد های جهانی ساخته شده است.

گیربکس اس ای دبلیو سری اف

سایت کالا صنعتی بهترین تامین کننده گیربکس هلیکال موازی SEW به شمار می رود و کارشناسان فروش میتوانند به صورت رایگان همواره کاتالوگ و دیتاشیت های مربوط به این گیربکس صنعتی را در اختیاز مشتریان قرار دهند. نمونه مشابه گیربکس هلیکال موازی SEW در ایران گیربکس آویز شریف است که به سری F نیز شهرت دارد.

عرضه مستقیم گیربکس SEW هلیکال سری F

کالا صنعتی در جدیدترین طرح فروش خود، عرضه گیربکس SEW مدل آویز را آغاز کرده است. گیربکس SEW هلیکال آویز سری F بر اساس طراحی خاصی که دارد، کاربرد و ظاهر جذاب خود توانسته با جهت های نصب مختلف عرضه شود. این محصول با طراحی باریک خود بسیار عالی ظاهر شده است و برای مکان های خاص و محدود بهترین گزینه است. خوشبختانه سایز و طراحی متنوع گیربکس اس ای دبلیو به صورتی است که می توان آن را برای پروژه های مختلف در نظر گرفت. گیربکس SEW در کانوایر ها و خطوط تولید بسیار کاربرد دارد و کالا صنعتی این محصول را در مدل های پایه دار و فلنج دار عرضه کرده است. گیربکس SEW هلیکال سری F با توجه به نوع یاتاقان بندی خود از دو سمت، تحمل بارهای محوری را نیز تا حد زیادی دارد و توانسته با عنوان یکی از مناسب ترین موتور گیربکس های آلمانی مطرح شود. البته که بارهای محوری برای این دستگاه بر اساس استانداردهای موجود، ارزیابی شده است. شما میتوانید گیربکس SEW را از فروشگاه کالا صنعتی خریداری کنید. بررسی کاتالوگ گیربکس SEW نشان می دهد که این تجهیز به طور کلی از نظر کیفیت به نسبت سایر تجهیزات متفاوت است و به تازگی شرکت گیربکس شریف، به عنوان یک شرکت خوب ایرانی دست به تولید نمونه های مشابه زده است.

گیربکس اس ای دبلیو سری اف

طراحی بی نظیر گیربکس SEW و کاربرد آن

وقتی از مشاوره بهترین فروشگاه صنعتی ایران برای خرید گیربکس SEW انتخاب می کنید، خیالتان جمع است که محصول خریداری شده به درستی انتخاب شده است. گیربکس SEW سری F در سبک های خاص خود دسته بندی شده است. گیربکس مخصوص جرثقیل، گیربکس هوادهی فاضلاب، گیربکس کانوایر و همزن های مخصوص و همینطور گیربکس های مخصوص صنایع شیمیایی و فولاد و وینچ سقفی از دیگر موارد مناسب برای استفاده آن هستند. دقت کنید که برخی از مدل های گیربکس SEW نیاز به دقت بیشتری در خرید دارند و این موضوع سبب می شود تا بتوانید خرید هوشمندانه تری داشته باشید. با خرید گیربکس SEW محصولی که به دست شما می رسد با تراکم قدرت بالا، بارگیری مجاز معلق بالا و شامل دنده های طبقاتی مخصوص است که برای سرعت های خروجی پایین استفاده می شود. به طور کلی آپشن های این تجهیز بر اساس مدل های F37 الی F157 تعیین می شود.

کاربرد گیربکس آویز اس ای دبلیو

  1. موتور گیربکس همزن
  2. موتور گیربکس کانوایر
  3. موتور گیربکس صنایع فاضلاب
  4. موتور گیربکس میکسر
  5. موتور گیربکس صنایع فولاد
  6. موتور گیربکس صنایع سیمان
  7. موتور گیربکس صنایع غذایی
  8. موتور گیربکس صنایع شیمیایی
  9. موتور گیربکس جرثقیل
  10. موتور گیربکس وینچ سقفی

اطلاعات و مشخصات فنی گیربکس SEW سری F

گیربکس SEW مدل آویز شامل یک سری اطلاعات فنی مخصوص است. مثلاً محدوده دور خروجی آن شامل 5 الی 371 بوده و سطح گشتاور خروجی بر اساس نیوتن متر ارزیابی شده است. اینطور که بررسی ها نشان می دهد توان موتور برای این مدل از گیربکس ها بین 0.12 الی 200 کیلووات ارزیابی می شود. مثلاً اگر قصد خرید گیربکس SEW سری F27 را دارید ماکزیمم گشتاور مجاز برای آن 130 نیوتن متر ارزیابی شده است و معمولاً قطر شافت نیز 25 میلی متر است در خصوص سری F37 ماکزیمم گشتاور مجاز 200 نیوتن متر بوده و قطر گشتاور نیز 25 میلی متر است. برخی از مدل های گیربکس SEW آویز وجود دارد که شامل ماکزیمم گشتاور مجاز 400 و 600 هستند و قطر شافت برای آنها نیز بین 30 الی 35 ارزیابی شده است. هر یک از موارد مورد نظر را که بخواهید، کالا صنعتی برای شما فراهم می سازد و مشاوره های لازم در راستای انتخاب درست به شما داده خواهد شد. در نهایت گیربکس SEW سری F127 ، F157 وجود دارد که ماکزیمم گشتاور برای آن 12 و 18 هزار ارزیابی شده است و به طور کلی شامل قطر شافت 110 الی 120 است.

گیربکس اس ای دبلیو سری اف

امکانات و آپشن های اضافی قابل ارائه بر روی گیربکس SEW

با مشورت گرفتن از کارشناسان فروش کالا صنعتی، شما می توانید ضمن خرید گیربکس اس ای دبلیو، بازوی گشتاوری خاص نیز خریداری کنید که در سری های S و W تعیین شده اند. همینطور می توانید ضربه گیر لاستیکی سری F نیز سفارش دهید. شرایط خرید سنسور روغن و سنسور لرزش برای تمامی سری ها وجود دارد. بررسی های صورت گرفته نشان می دهد که همه آپشن ها و امکانات اضافه ای که روی گیربکس SEW ارائه می شود بر اساس کد مخصوص و کد اصلی بررسی شده و در نهایت موقعیت سایز آن نیز مشخص می شود.

آسان و مطمئن خرید کنید

با کالا صنعتی خرید شما هم استاندارد و ایمن و هم سریع است! شما محصول مورد نظر خود را انتخاب می کنید و به سادگی شرایطی در نظر گرفته می شود تا بتوانید محصول را خریداری کنید. در این بین به شما این امکان داده می شود تا بتوانید از نظر نوع قطعه و مشخصات فنی نیز، محصول را مورد ارزیابی قرار دهید. در بررسی های صورت گرفته گیربکس های اس ای دبلیو دارای موقعیت اجرای مخصوصی هستند و در صورتی که قصد شما خرید برخی از سری های آن باشد باید دقت لازم در خصوص قطعات اضافی و همینطور کیفیت آن را نیز داشته باشید. گیربکس هلیکال موازی اس ای دبلیو به شکلی طراحی شده است که می تواند با توانایی سطح بالای گشتاور کار کند. جنس پوسته به کار رفته برای محصول چدن است  به طور کلی تیپ گیربکس از سری F است. عمر طولانی بهره برداری بدون نگهداری خاص و جنس عالی دنده ارزیابی می شود و این موضوع سبب شده تا خرید این محصول به بهترین نحو صورت بگیرد. گیربکس های اس ای دبلیو سری اف به صورت هالو شافت، خروجی فلنج و خروجی شافت ارزیابی شده است. در خرید محصولات و قطعات صنعتی از کالا صنعتی هیچ مشکلی پیش روی شما قرار نخواهد گرفت و همه چیز تحت کنترل است.

  • سوالات متداول
ایمیل(اختیاری):
کد مقابل را وارد کنید ...