پمپ وکیوم روغنی هامر HAMER دو مرحله 2RS-4 مدل VE280

برای دریافت مشخصات و کاتالوگ محصول و قیمت پمپ کشاورزی با کارشناسان فروش در تماس باشید.

حداکثر ظرفیت مکش: 17 مترمکعب بر ساعت

فشار مکش: 0.3 پاسکال

توان الکتروموتور: 1 اسب بخار

قطر دهانه ورودی: 1/4 و 3/8 اینچ

گنجایش روغن: 550 میلی لیتر

موجود
۱۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان
۱۱,۳۰۰,۰۰۰ تومان
  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • محصولات مشابه
  • نظرات کاربران
  • پمپ وکیوم روغنی هامر HAMER 2RS-4 (VE280)

    امروزه در آزمایشگاه های پزشکی و صنعتی مختلف و نیز برای تولید برخی محصولات در صنایع بویژه صنایع با تکنولوژی جدید مانند فرآوری برخی از محصولات، نیاز به محیطی عاری از اکسیژن (خلاء) می باشد. زیرا وجود اکسیژن یا دیگر گازهای موجود در محیط مانع انجام فرآیندها هستند.

    کاربرد

    یکی از دستگاه های پر طرفدار در این صنایع، پمپ های وکیوم هستند که اکنون جایگاهی ویژه و خاصی در صنایع مختلف از جمله صنایع ریخته گری، صنایع داروسازی، صنایع غذایی، صنعت نورد گرم، صنعت چاپ و بسته بندی، سیستم های سرمایشی و تهویه مطبوع (که مبرد های آن CFC ، HCFC و HFC است) و ... دارد. شرکت هامر Hamer در حدود 13 سال پیش فعالیت خود را در زمینه طراحی و ساخت پمپ وکیوم آغاز کرد. این شرکت با وجود تیم حرفه ای و کادری مجرب و متعهد سعی خود را بر ساخت پمپ وکیوم روغنی با کیفیت جهانی گذاشت. امروزه پمپ وکیوم هامر Hamer یکی از باکیفیت ترین و معتبرترین پمپ های خلاء ساخت کشور چین موجود در بازار ایران می باشد که قیمت آن نسبت به برندهای مشابه نیز به صرفه تر می باشد.

    پمپ وکیوم هامر HAMER مدل 2RS-4 (VE280) با توجه به ایجاد خلاء بالا، کیفت بالای آن  و همچنین قیمت به صرفه اقتصادی جزء گزینه های مناسب برای صنایع مختلف از جمله آزمایشگاه ها، سیستم های سرمایش و تهویه مطبوع مرکزی (سردخانه ها، ساختمان های مسکونی و انبارهای بزرگ) و ریخته گری قالب های سیلیکونی متوسط است.

    پمپ هامر

    خصوصیات فیزیکی

    این پمپ وکیوم دو مرحله ای دارای سیم  پیچ مسی، بدنه آلومینیومی و یک دسته فلزی برای حمل و نقل راحت و آسان می باشد. مجهز به دو دهانه ورودی با سایزهای 1⁄4 و 3⁄8 اینچ می باشد، وزن تقریبی 17 کیلوگرم و ابعاد آن 430*142*280  میلیمتر است. منبع روغن پمپ وکیوم 550 میلی لیتری با نشانگر روغن موجب شده است که بتوان به راحتی میزان روغن موجود در پمپ را در هر زمان بررسی کرده و از میزان کافی روغن پمپ وکیوم اطمینان حاصل کرد.

    خصوصیات عملکردی

    پمپ وکیوم دو مرحله ای مدل  2RS-4 (VE280) تک فاز است و با سیستم برق شهری ایران سازگاری کامل دارد. دارای حداکثر فشار وکیوم 0.3 Pa ( 0.003 mBar) و توان 1 اسب بخار (0.75 کیلووات) می باشد که دبی حداکثر 226  لیتر بر دقیقه (13.5 متر مکعب بر ساعت) را به کاربر ارائه می دهد. دمای سیال ورودی به این پمپ نباید خارج از بازه استاندارد (بین 5 الی 40 درجه سانتی گراد) باشد، در غیر این صورت به پمپ و اجزای داخلی آن آسیب خواهد رسید.

  • مشخصات عمومی
    ملاحظات مهم
    درصورتی که نیاز به تحویل فوری دارید، با کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.
    مدت زمان گارانتی
    6 ماه
    بازه زمانی ارسال
    دو روز کاری
    مشخصات فنی
    جنس پوسته
    آلومینیوم Aluminium
    سایر مشخصات
    بازه دبی ماکزیمم پمپ : 17 متر مکعب بر ساعت
    / توان موتور : 1 اسب (hp)
    برند پمپ
    وکیوم هامر HAMER
    نوع پمپ
    پمپ وکیوم
    بازه دبی ماکزیمم پمپ
    10 تا 20 مترمکعب در ساعت
    قطر دهانه ورودی پمپ
    1/4 اینچ, 3/8 اینچ
    قطر دهانه خروجی پمپ
    1/4 اینچ, 3/8 اینچ
    منبع انرژی
    برق تک فاز
    وزن محموله (گرم)
    17000
    ابعاد mm (طول-عرض-ارتفاع)
    280*142*430
    الکتروموتور قابل اتصال
    2900 دور
  • ایمیل(اختیاری):
    کد مقابل را وارد کنید ...