پمپ وکیوم روغنی هامر HAMER دو مرحله 2RS-2 مدل VE245

برای دریافت کاتالوگ و قیمت پمپ آب کشاورزی با کارشناسان فروش در تماس باشید.

حداکثر ظرفیت مکش: 7.6 مترمکعب بر ساعت

فشار مکش: 0.3 پاسکال

توان الکتروموتور: 1/2 اسب بخار

قطر دهانه ورودی: 1/4 و 3/8 اینچ

گنجایش روغن: 330 میلی لیتر

موجود
۸,۵۰۰,۰۰۰ تومان
۷,۹۰۰,۰۰۰ تومان
  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • محصولات مشابه
  • نظرات کاربران
  • پمپ وکیوم روغنی هامر HAMER 2RS-2 (VE245)

    در دنیای صنعت کنونی برای تولید برخی محصولات در صنایع مخصوصا صنایع با تکنولوژی پیشرفته مانند نانو تکنولوژی یا فرآوری برخی از محصولات نیاز به محیطی عاری از اکسیژن (خلاء) می باشد. زیرا وجود اکسیژن یا دیگر گازهای موجود در فضا مانع انجام فرآیندها هستند. یکی از دستگاه های پر طرفدار در این صنایع، پمپ های وکیوم روغنی هستند که اکنون جایگاهی ویژه و خاصی در صنایع مختلف از جمله صنایع ریخته گری، صنایع داروسازی، صنایع غذایی، صنعت چاپ و بسته بندی، صنعت نورد گرم، سیستم های سرمایشی و تهویه مطبوع (که مبرد های آن CFC ، HCFC و HFC است) و ... دارد.

    شرکت هامر Hamer در حدود 13 سال پیش فعالیت خود را در زمینه ساخت انواع پمپ وکیوم آغاز نمود. این کمپانی با وجود تیم حرفه ای و کادری با تجربه و متعهد سعی خود را بر ساخت پمپ خلا روغنی با کیفیت جهانی گذاشت. امروزه در بازار ایران، پمپ خلاء هامر Hamer یکی از با کیفیت ترین و معتبرترین پمپ های خلاء ساخت کشور چین می باشد که قیمت خرید آن نسبت به برندهای مشابه به صرفه تر می باشد.

    کاربرد

    پمپ وکیوم هامر HAMER مدل 2RS-2 (VE245) با توجه به قیمت مناسب، ایجاد خلاء مناسب و از طرفی کیفت بالای آن برای صنایع مختلف از جمله آزمایشگاه ها، شارژ سیستم های سرمایش و تهویه مطبوع مرکزی ساختمان های مسکونی و انبارهای بزرگ و انواع دستگاه ریخته گری از جمله قالب های سیلیکونی کوچک گزینه مناسبی خواهد بود.

    پمپ هامر سری VE235

    خصوصیات فیزیکی 

    این پمپ خلا روغنی دو مرحله ای دارای سیم‌ پیچ مسی، بدنه آلومینیومی و یک دسته نگه دارنده فلزی برای جابجایی راحت و آسان می باشد. مجهز به دو دهانه ورودی با سایزهای 1⁄4 و 3⁄8 اینچ می باشد، وزن تقریبی 9 کیلوگرم و ابعاد آن 290*115*220 میلیمتر است. منبع روغن پمپ 330 میلی لیتری به گونه ای طراحی شده است که بتوان به راحتی میزان روغن موجود در پمپ را در هر لحظه بررسی کرده و از میزان کافی روغن پمپ وکیوم اطمینان حاصل کرد.

    خصوصیات عملکردی

    پمپ خلا روغنی دو مرحله ای تکفاز مدل 2RS-2 (VE245) با برق شهری ایران سازگاری کامل دارد. دارای حداکثر فشار وکیوم 0.3 Pa (0.003 mBar) و توان 1⁄2 اسب بخار (0.37کیلووات) می باشد و دارای دبی حداکثر 128 لیتر بر دقیقه (7.7 متر مکعب بر ساعت) می باشد. دمای هوای ورودی به این پمپ باید در بازه استاندارد (بین 5 الی 40 درجه سانتی‌گراد) باشد، در غیر این صورت به پمپ خلا و اجزای داخلی آن آسیب خواهد رسید.

  • مشخصات عمومی
    ملاحظات مهم
    درصورتی که نیاز به تحویل فوری دارید، با کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.
    مدت زمان گارانتی
    6 ماه
    بازه زمانی ارسال
    دو روز کاری
    مشخصات فنی
    جنس پوسته
    آلومینیوم Aluminium
    سایر مشخصات
    بازه دبی ماکزیمم پمپ : 7.6 متر مکعب بر ساعت
    / توان موتور : 1/2 اسب (hp)
    برند پمپ
    وکیوم هامر HAMER
    نوع پمپ
    پمپ وکیوم
    بازه دبی ماکزیمم پمپ
    5 تا 10 مترمکعب در ساعت
    قطر دهانه ورودی پمپ
    1/4 اینچ, 3/8 اینچ
    قطر دهانه خروجی پمپ
    1/4 اینچ, 3/8 اینچ
    منبع انرژی
    برق تک فاز
    وزن محموله (گرم)
    9000
    ابعاد mm (طول-عرض-ارتفاع)
    220*115*290
    الکتروموتور قابل اتصال
    2900 دور
  • ایمیل(اختیاری):
    کد مقابل را وارد کنید ...