کف کش 2 اینچ پروانه نیمه باز VORTEX اسپیکو مدل S-18-A

برای دریافت مشاوره خرید کف کش اسپیکو با کارشناسان فروش در تماس باشید.

تماس بگیرید
  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • محصولات مشابه
  • نظرات کاربران
  • کف‌کش‌های S18-A اسپیکو (مناسب جهت پمپاژ آب‌های کثیف و بدون مواد ساینده)

    در ذیل نمودار کارایی در هد (ارتفاع) و آبدهی‌های مختلف و همچنین ابعاد کف‌کش‌های 2 اینچ تیپ S18-A اسپیکو گزارش داده شده است. پمپ‌های کفکش مدل S18-A اسپیکو با 2800 دور در دقیقه کار کرده و برق تک‌فاز نیاز دارند. دهانه خروجی دو اینچ است. برای دریافت کاتالوگ و قیمت پمپ آب کشاورزی با کارشناسان فروش در تماس باشید.

    نمودار کفکش اسپیکو s18-a

    جدول ابعاد کفکش اسپیکو s18a

    این پمپ برای انتقال و پمپاژ آب‌های سطحی و آب‌های کثیف اما دارای مواد ریز غیر ساینده مناسب است. پروانه این نوع پمپ کف‌کش از نوع سانتریفیوژ نیمه باز ورتکس و از جنس چدن مخصوص داکتیل با آلیاژ است (GGG40). با استفاده از سیل‌های مکانیکی (آب‌بند) ضد سایش از جنس سیلیکون کاربید، عمر پمپ‌ها بالا رفته است. با هدف مقابله با ایجاد خوردگی بر اثر نمک‌های محلول در آب، تمامی قطعات این نوع از کف‌کش‌ها قبل از فرآیند رنگ‌کاری، در حوض‌های مخصوص و بزرگ، چربی‌گیری و پس از آن اسید کاری می‌شود. برای جلوگیری از آسیب خوردگی، دیفیوزر و پروانه پمپ‌ها، تمامی دیفیوزرهای اسپیکو به یک طوقه لاستیکی تجهیز شده است. برای محافظت از سیم پیچی پمپ، کلیه پمپ‌های تک‌فاز به سیستم محافظ ترمو گارد تجهیز شده‌اند.

    برای شناسایی بهتر، در بدنه همه محصولات پمپ‌های اسپیکو یک سریال مشخص حکاکی شده است. با توجه به ریخته‌گری دقیق توسط متخصصین شرکت اسپیکو، کلیه قطعات بدون مک و سوسه اند. همچنین درصد نفوذ آب به داخل الکتروموتور به دلیل ریخته گری توسط رزین مخصوص صفر است. لازم به ذکر است امکان بازدید از محفظه روغن توسط پیچ آلن 8 در بغل و قسمت پایین پمپ کف‌کش امکان پذیر است. براساس استاندارد ISO-14001، روغن بکار رفته از نوع پارافین خوراکی است تا از کمترین آلودگی را ایجاد کند. در این نوع از کفکش ها از کابل لاستیکی H07RN8-F ساخت شرکت ایتالیایی ARISTONCAVI استفاده شده است. این تجهیز مقاومت زیادی در مقابل نمک‌های محلول موجود در سیال و همچنین محیط بازی و اسیدی لجن ها دارد. در طراحی و تولید پمپ‌های کفکش اسپیکو به‌ منظور کیفیت بالاتر و مطمئن‌تر، و هم بهبود بخشیدن به عمر مفید سیل‌های مکانیکی، محفظه‌ای پر از روغن مخصوص (پارافین خوراکی) بین پمپ و الکتروموتور قرار داده شده است.

  • مشخصات عمومی
    گارانتی
    ملاحظات مهم
    درصورتی که نیاز به تحویل فوری دارید، با کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.
    ملاحظات مربوط به گارانتی
    دریافت گارانتی کالا منوط بر ارسال آن برای شرکت تولید کننده یا نماینده آن است و در صورتی که ایراد از مصرف کننده نباشد، شامل گارانتی خواهد شد.
    مدت زمان گارانتی
    6 ماه
    بازه زمانی ارسال
    دو روز کاری
    مشخصات فنی
    جنس پروانه
    چدن Cast Iron
    برند پمپ
    اسپیکو SPICO
    نوع پمپ
    کفکش
    قطر دهانه خروجی پمپ
    2 اینچ
    منبع انرژی
    برق تک فاز, برق سه فاز
  • ایمیل(اختیاری):
    کد مقابل را وارد کنید ...