IAQ متر و مولتی فانکشن باد TESTO 440

اندازه گیری کیفیت هوای داخلی با قابلیت های بلوتوث و دسته پراب های جهانی برای قرار دادن پراب ها در هر برنامه.

تماس بگیرید
  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • محصولات مشابه
  • نظرات کاربران
  • IAQ متر و مولتی فانکشن باد TESTO 440

    اندازه گیری سرعت هوا و اندازه گیری IAQ Testo 440 جریان، بار گرمایش و سرمایش، ضریب K، آشفتگی، ثبت داده ها و نشانگر قالب را اندازه گیری می کند. دارای دسته جهانی است که با تمام پروب های سرعت هوا و IAQ (در قسمت بیشتر بدانید توضیح داده شده است) سازگار است و اندازه گیری های دقیق را برای هر کاربردی امکان پذیر می کند. گزینه های کیت شامل پروب های بی سیم و سیمی است که مجموعه وسیعی از پروب های دما ، دیجیتال و هوشمند را برای پیکربندی دقیق متناسب با نیازهای شما ارائه می دهند. 440 تا 7500 نقطه اندازه گیری با رابط USB برای صادرات داده ها ذخیره می کند. گزارش ها را می توان به عنوان فایل های اکسل تولید و صادر کرد یا در سایت چاپ کرد. آهنرباهای عقب اتصال ایمن ابزار اندازه گیری را به سطوح فلزی ارائه می دهند. Testo 440 dP شامل سنسور فشار دیفرانسیل یکپارچه و شیلنگ اتصال است ، برای اندازه گیری فشارهای دیفرانسیل از -60 تا +60 InH2O در فیلترها ، لوله های پیتوت و اندازه گیری ضریب K کاربرد دارد.

    ویژگی و مزایا IAQ متر و مولتی فانکشن باد TESTO 440

    1. سنسور فشار دیفرانسیل انتگرال اختیاری
    2. محدوده دما -40 تا 302 درجه فارنهایت
    3. دقت دمای NTC
    4. ± 1 درجه فارنهایت (-40 تا -13.2 درجه فارنهایت)
    5. ± 0.7 درجه فارنهایت (167 تا 211.8 درجه فارنهایت)
    6. دقت دمای TC
    7. ± 0.2 درجه فارنهایت + 0.3 درصد از m.v
    8. دسته پروب جهانی
    9. سازگار با بلوتوث و پروب های سیمی
    10. رزولوشن 0.1 درجه فارنهایت
    11. رابط USB

    بیشتر بدانید: بسته به اینکه سیستم تهویه مطبوع ساختمان چگونه خوب یا ضعیف طراحی شده و در حال حاضر کار می کند، هوای داخلی می تواند حاوی بسیاری از آلاینده های خطرناک برای انسان باشد. دود ، رادون ، قالب ها و مواد حساسیت زا، مونوکسید کربن، دی اکسید کربن، باکتری ها، ترکیبات آلی فرار، آزبست و ذرات معلق ، همه آلاینده های رایجی هستند که می توانند در داخل ساختمان به دام افتاده و در تمام طول مدت به طور بی وقفه چرخه بزنند. کیفیت هوای داخلی (IAQ) به کیفیت هوای داخل و اطراف ساختمان ها و سازه ها اشاره دارد ، به ویژه آنکه به سلامت و راحتی سرنشینان ساختمان مربوط می شود. پایش و کنترل سطوح آلاینده های معمول داخلی می تواند به شما در کاهش خطر نگرانی های مربوط به سلامتی در محیط داخلی کمک کند، به کارکرد موثرتر تجهیزات تهویه مطبوع خود و حفظ رعایت استانداردهای نظارتی کمک کند.

    مترهای IAQ

    دستگاه های اندازه گیری کیفیت هوای داخلی ابزارهایی هستند که برای نظارت بر شرایط مربوط به کیفیت هوا بهینه شده اند. در انجام این کار ، آنها عموماً از فناوری معمولاً در مترهای دیگر استفاده می کنند. اگرچه کنتورها از نظر قابلیت سنجش متفاوت هستند ، اما عموماً از موارد زیر هستند:

    1. درجه حرارت
    2. رطوبت نسبی
    3. دی اکسید کربن
    4. مونوکسید کربن
    5. سرعت باد
    6. VOC ها
    7. ذرات معلق

    علاوه بر این ، بسیاری از مترها شامل محاسبه هایی مانند نقطه شبنم ، لامپ مرطوب و٪ هوای بیرون می شوند که می تواند به شما در تعیین شرایط داخل ساختمان کمک کند. مترهای IAQ اغلب دستی هستند و به راحتی می توان شرایط را در سراسر یک مرکز تشخیص داد، هرچند نسخه های ثابت برای نظارت مداوم بر یک مکان خاص در دسترس هستند. مترها ممکن است شامل عملکردهای ثبت اطلاعات برای ذخیره نتایج آزمایش، ارتباطات پیشرفته برای انتقال داده به دستگاه دیگر یا نرم افزاری باشد که به تجزیه و تحلیل داده ها و تولید گزارش کمک می کند. مترهای IAQ که به درستی مستقر شده اند ، به راحتی می توان تایید کرد که سیستم های مکانیکی ساختمان یک محیط سالم را برای کارکنان ، مشتریان یا بازدیدکنندگان حفظ می کند. در قسمت مشخصات و ترکیب محصول کد ناوبر انواع پراب های تستو 440 قابل رویت و انتخاب می باشد. در صورت نیاز و هرگونه ابهام یا سوال با کارشناسان ابزار دقیق مجموعه کالا صنعتی در ارتباط باشید.

  • مشخصات عمومی
    ملاحظات مهم
    این کالا از نظر سلامت و اصالت مورد تایید می باشد و در صورت تقاضا برای صدور کتبی گواهی کالیبراسیون با کارشناسان واحد ابزار دقیق تماس حاصل بفرمایید.
  • ۰
    مانیتور گاز BS-11

    مشاوره فنی،ارائه راه حل مهندسی و فروش، تامین و تجهیز ابزار دقیق

    تماس بگیرید
  • ایمیل(اختیاری):
    کد مقابل را وارد کنید ...