پنل میتر با خروجی دیتا مدل TRODEKS DPPt

نوع ورودی را از 9 نوع ترموکوپل (J، K، T، E، R، S، B، C، و N)، Pt RTD (100، 500، یا 1000 Ω، با 385، انتخاب کند. منحنی 392 یا 3916)

تماس بگیرید
  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • محصولات مشابه
  • نظرات کاربران
  • پنل میتر با خروجی دیتا مدل TRODEKS DPPt 

     پنل میترهای دیجیتالی مبتنی بر ریزپردازنده سری PLATINUM که در صنعت پیشرو هستند، انعطاف پذیری بی نظیری را در اندازه گیری فرآیند ارائه می دهند. در حالی که بسیار قدرتمند و همه کاره است. برای طراحی محصولی که تنظیم و استفاده بسیار آسان است، دقت زیادی به خرج داده شده است. تشخیص پیکربندی سخت افزار خودکار نیاز به جامپرها را از بین می برد و به سیستم عامل اجازه می دهد تا به طور خودکار خود را ساده کند و تمام گزینه های منو را که برای پیکربندی خاصی اعمال نمی شوند حذف کند.

    هر واحد به کاربر این امکان را می دهد که نوع ورودی را از 9 نوع ترموکوپل (J، K، T، E، R، S، B، C، و N)، Pt RTD (100، 500، یا 1000 Ω، با 385، انتخاب کند. منحنی 392 یا 3916)، ترمیستورها (2250 Ω، 5K Ω، و 10K Ω)، ولتاژ DC یا جریان DC، و ورودی‌های Strain & Bridge. ورودی‌های ولتاژ یا جریان دو قطبی تقریباً برای تمام واحدهای مهندسی مقیاس‌پذیر هستند، با یک نقطه اعشار قابل انتخاب که برای استفاده با فشار، جریان یا ورودی‌های فرآیند دیگر مناسب است. با استفاده از نقاط ماشه هشدار انحراف مطلق می‌توان دو آلارم را برای راه‌اندازی بالا، پایین، و باند ، پیکربندی کرد.

    علاوه بر این، نشانگر بالا-بالا/کم-کم در دسترس است. دو رله مکانیکی پرتابی تک قطبی اختیاری را می توان به هر یک یا هر دو ماشه هشدار اختصاص داد. دو اعلام کننده و سه رنگ نمایشگر نیز می توانند به ماشه های هشدار اختصاص داده شوند. دستگاه سری PLATINUM™ دارای یک نمایشگر LED بزرگ 3 رنگ و 9 بخش قابل برنامه ریزی با قابلیت تغییر رنگ و/یا تغییر وضعیت خروجی های تعیین شده هر بار که زنگ هشدار می دهد. اکنون صفحه نمایش 6 رقمی در دسترس است. منبع تغذیه جهانی 90 تا 240 Vac را می پذیرد. گزینه برق ولتاژ پایین 24 Vac یا 12 تا 36 Vdc را می پذیرد.

    اترنت جاسازی شده و ارتباطات سریال

    اترنت تعبیه شده اختیاری در مدل‌های 1⁄16 و 1⁄8 DIN به واحدها اجازه می‌دهد تا مستقیماً به یک شبکه اترنت متصل شوند و داده‌ها را در بسته‌های استاندارد TCP/IP منتقل کنند یا صفحات وب را از طریق LAN یا اینترنت ارائه دهند. ارتباطات سریال اختیاری نیز قابل تنظیم به عنوان RS232 یا RS485، با دستورات ساده ASCII یا MODBUS® موجود است. هر سه نوع رابط ارتباطی (USB، اترنت و سریال) می توانند به طور همزمان نصب و فعال شوند. *اگر نسخه سیستم عامل قبلی 1.3.0.25 را نصب کرده اید، لطفاً آن را ارتقا دهید.

    ویژگی و مزایا پنل میتر با خروجی دیتا مدل TRODEKS DPPt 

    1. ورودی‌های Strain & Bridge، نمایشگر 6 رقمی و نرم‌افزار پلاتینیوم ارتقا یافته 
    2. عملکرد فوق العاده بالا (20 نمونه در ثانیه)، دقت بالا
    3. بسیار متنوع و در عین حال آسان و شهودی برای استفاده
    4. صفحه نمایش LED 9 بخش روشن 3 رنگ (قرمز، سبز و کهربایی) با زاویه دید گسترده
    5. ورودی های جهانی برای ترموکوپل ها، RTD ها، ترمیستورها و ولتاژ/جریان فرآیند
    6. بدون جامپر برای تنظیم، دارای سفت‌ افزار قابل تنظیم 
    7. USB استاندارد، اترنت اختیاری و RS232/RS485 با ارتباطات سریال MODBUS®
    8. برنامه نویسی زنگ انعطاف پذیر، رله های زنگ اختیاری
    9. دارای گواهینامه UL و cUL
  • مشخصات عمومی
    ملاحظات مهم
    این کالا از نظر سلامت و اصالت مورد تایید می باشد و در صورت تقاضا برای صدور کتبی گواهی کالیبراسیون با کارشناسان واحد ابزار دقیق تماس حاصل بفرمایید.
  • ایمیل(اختیاری):
    کد مقابل را وارد کنید ...