باد سنج پره ای تستو 1-417

باد سنج پره ای تستو 1-417 , دارای کد تنوع محصول می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر به بخش مقالات ابزار دقیق و بایگانی کاتالوگ مراجعه نمایید. 

چنانچه قصد خرید دارید فرم "اطلاعات برنامه کاربردی فلومتر" پرکنید و در صورت هرگونه سوال با کارشناسان کالا صنعتی در ارتباط باشید.

تماس بگیرید
  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • محصولات مشابه
  • نظرات کاربران
  • باد سنج پره ای تستو 1-417

    باد سنج پره ای تستو 1-417 محصولی با کیفیت از کمپانی معتبر testo تستو آلمان است و دارای کد نامبر/پارت نامبر 417-0563 می باشد. باد سنج پره ای تستو 417 با اندازه گیری پیوسته به منظور اندازه گیری جریان حجمی در خروجی های تهویه ایده آل است! اطمینان حاصل کنید که بادسنج پره testo 417 را با پره 100 میلیمتری یکپارچه تهیه کرده اید ، در مجموعه ای که شامل دو قیف اندازه گیری و سایر لوازم جانبی است. این بدان معناست که شما به طور ایده آل برای اندازه گیری جریان حجمی در مشبک های تهویه و شیرهای خروجی مجهز شده اید!

    بادسنج پره testo 417 با پره 100 میلیمتری یکپارچه سرعت جریان ، جریان حجمی و دما را همزمان اندازه گیری می کند. قیف های اندازه گیری موجود در مجموعه امکان اندازه گیری دقیق جریان حجمی در توری های تهویه را فراهم می کند. جریان حجمی محاسبه شده مستقیماً روی صفحه نمایش بادسنج پره نشان داده می شود. علاوه بر این ، می توانید به خواندن دمای فعلی تغییر دهید. جهت جریان ، یعنی ورودی یا خروجی نیز روی صفحه نمایش داده می شود. محاسبه میانگین زمان بندی شده و چند نقطه ای، شاخصی از میانگین حجم حجمی ، سرعت جریان و قرائت دما را ارائه می دهد. بادسنج پره min./max را نشان می دهد. مقادیر و عملکرد نگه داشتن قرائت فعلی را قادر می سازد تا حفظ شود. صفحه نمایش روشن به شما امکان می دهد اندازه گیری های خود را حتی در محیط تاریک انجام دهید.

    کاربرد باد سنج پره ای تستو 1-417

    (اندازه گیری در شیرهای خروجی و توری های تهویه همراه)

    بادسنج پره testo 417 به سادگی به قیف اندازه گیری testovent 417 متصل می شود تا در پنجره های تهویه یا شیرهای خروجی اندازه گیری شود. وقتی فاکتور قیف اندازه گیری را روی بادسنج پره انتخاب کردید ، می توانید اندازه گیری خود را شروع کنید. این مجموعه شامل بادسنج پره testo 417 و قیف اندازه گیری testovent 417 است - یکی برای سوپاپ های خروجی (قطر 200 میلی متر) و دیگری برای توری های تهویه (330 3 330 میلی متر)

    ست کامل تستو 417-1

    1. باد سنج testo 417 پره با پره 100 میلیمتری یکپارچه شامل پروتکل کالیبراسیون و باتری
    2. قیف اندازه گیری testovent 417 برای شیرهای خروجی (قطر 200 میلی متر)
    3. قیف اندازه گیری testovent 417 برای توری های تهویه (330 3 330 میلی متر)
    4. کیف حمل برای نگهداری قیف اندازه گیری testovent 417
  • مشخصات عمومی
    روش اندازه گیری فلو
    جریان حجمی
    دسته بندی(حجمی)
    توربینی
    ملاحظات مهم
    این کالا از نظر سلامت و اصالت مورد تایید می باشد و در صورت تقاضا برای صدور کتبی گواهی کالیبراسیون با کارشناسان واحد ابزار دقیق تماس حاصل بفرمایید.
    گروه محصول فلو
    سنسور فلو, فلومتر
    دسته بندی صنایع
    صنعت اتوماسیون ساختمان
    نوع خروجی/پروتکل ارتباطی
    وایرلس
    مشخصات فنی
    روش اندازه گیری
    تماسی
    انواع فلومتر حجمی
    چرخ پره ای, توربینی
    شکل ظاهری سنسور
    سیمی-بایونت
  • ایمیل(اختیاری):
    کد مقابل را وارد کنید ...