بوستر پمپ خانگی خطی نیم اسب LPm370HA لئو

دبی ماکزیمم: 3.5 متر مکعب بر ساعت

حداکثر ارتفاع پمپاژ: 21 متر ستون آب

توان نامی: 0.37 کیلووات یا 0.5 اسب بخار

جنس بدنه: چدن

جنس پروانه: برنج

دهانه ورودی: 1 اینچ

دهانه خروجی: 1 اینچ

پمپ های لئو با گارانتی 24 ماهه توسط کالاصنعتی به فروش می رسند. بوستر پمپ خانگی لئو بدون نیاز به ست کنترل، کلید اتومات و منبع انبساط است.

برای دریافت کاتالوگ و خرید پمپ با کارشناسان فروش در تماس باشید.

ثبت سفارش
۰ تومان
۶,۱۲۴,۰۰۰ تومان
  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • محصولات مشابه
  • نظرات کاربران
  • پمپ LPm370 HA لئو

    پمپ لئو مدل LPm370 HA تولید شده توسط کمپانی لئو می باشد یک برند چینی با کیفیت است محصولات کمپانی لئو LEO به قدری با کیفیت است که کمپانی لئو در جشنواره بین الملی کیفیت رتبه نخست را به دست آورد. پمپ LPm370 HA لئو یک محصول جدید کمپانی لئو می باشد که به تازگی وارد بازار شده است. نام گذاری پمپ براین اساس LPm370 HA لئو به این صورت است که حرف LP به معنی برند پمپ لئو و از سری بوستر پمپ می باشد،حرف m نشان دهنده ای سه فاز بودن پمپاست و در صورت حذف حرف m  یعنی پمپ تک فاز و قابلیت اجرا شدن با برق شهری را دارد عدد 37 نشان دهنده توان پمپ است عدد صفر به معنی کد اصلاح شده حرف H به معنی این است که پمپ برای ارتفاعات زیاد استفاده می شود.

    حرف A به معنی این است که پمپ اتوماتیک و خودکار کار می کند، تمامی پمپ ها برای راه اندازی نیاز به یک منبع انبساط یا ست کنترل دارند در حالی پمپ LPm370 HA  لئو نیز به ست کنترل ندارد در قسمت بالای پمپ یک جعبه سیاه رنگ است که کار ست کنترل را انجام می دهد. تفاوت پمپ LPm370 HA  لئو با پمپ LPm370  لئو تفاوت در مقدار هد وآبدهی این دو پمپ استپ پمپ LPm370 HA  لئو هد بیشتری دارد و در مقابل دبی کمتری نسبت به پمپ LPm370 لئو دارد. کمپانی لئو پمپ های مختلفی در انواع سری ها تولید می کند به عنوان نمونه پمپ های محیطی،بشقابی(سانتریفوژ)،جتی و بوسترپمپ و ... پمپ LPm370 HA  لئو از مدل بوستر پمپ ها است. اساس کار بوستر پمپ ها به این صورت است که باعث افزایش فشار سیال می شود عملکرد بوستر پمپ ها مشابه به کمپرسور های گازی است، اصولا از بوستر پمپ ها برای افزایش فشار سیال ، برای پمپاژ سیالت با فشار بالا استفاده می شود.

    انواع بوستر پمپ ها

    1. بوستر پمپ سانتریفوژ
    2. بوستر پمپ چرخ دنده ای 
    3. بوستر پمپ رفت وبرگشتی 

    اصولا از بوستر پمپ ها برای ساختمان های مرتفع ، برجها ، برای صنعت ، مجموعه های تفریحی و ورزشی و... استفاده می شود ولی پمپ LPm370 HA لئو یک بوستر پمپ خانگی که برای یک طبقه ساختمانی استفاده می شود.

    خصوصیات فیزیکی

    قطر ورودی و قطر خروجی پمپ LPm370 HA لئو 1 اینچ است. طول پمپ LPm370 HA لئو 290 میلی متر و عرض پمپ 270 میلی متر و ارتفاع پمپ 209 میلی متر است، جنس بدنه پمپ از چدن ضدزنگ است که با استفاده عملیات الکتروفیوز ضدزنگ شده است، جنس شافت پمپ LPm370 HA لئو از استینلس استیل AISI 304 می باشد. جنس پروانه پمپ LPm370 HA لئو از نوریل (پلاستیک) می باشد و همچنین فن پمپ نیز از پلاستیک است. آب بند مکانیکی پمپ LPm370 HA  لئواز نوع مکانیکال سیل از جنس کربن و سرامیک است، جعبه ترمینال پمپ از نوع ABS است.

    خصوصیات عملکردی

    پمپ LPm370 HA لئو از دو مدل تک فاز و سه فاز تولید و طراحی شده است. پمپ LPm370 HA لئو در حداقل دبی تا ارتفاع 21 متری پاسخ گو است، ماکزیمم دبی 60 لیتر بردقیقه یا همان 3.6 متر مکعب بر ساعت تا  ارتفاع 5.5 متری پاسخگو است. توان پمپ LPm370 HA لئو 0.37 کیلووات و به دلیل توان و هد پایین برای مصارف سنگین صنعتی و مصارف خانگی آپارتمان با ارتفاعات بالا مناسب نیست دمای سیال ورودی به پمپ LPm370HA لئو بین درجه حرارت 0 تا 100 درجه سانتی گراد مجاز می باشد. کلاس حرارتی پمپ LPm370 HA لئو F می باشد و کلاس حفاظتی پمپ از مدل IP44 است.

    کاربردها

    پمپ LPm370 HA لئو مناسب است برای انتقال آب داغ با انرژی خورشیدی برای حمام بخار یا شست و شویی و استحمام هم چنین از دیگر کاربردهای این پمپ برای رفع نارسای فشار آب درساختمان های مرتفع و... می باشد.هم چنین پمپ LPm370 HA  لئو مناسب برای تهیه آب زیر 100 درجه سانتی گراد تا دوتا خانواده می باشد.

  • مشخصات عمومی
    گارانتی
    ملاحظات مهم
    درصورتی که نیاز به تحویل فوری دارید، با کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.
    برند پمپ خارجی
    لئو چین LEO
    ملاحظات مربوط به گارانتی
    دریافت گارانتی کالا منوط بر ارسال آن برای شرکت تولید کننده یا نماینده آن است و در صورتی که ایراد از مصرف کننده نباشد، شامل گارانتی خواهد شد.
    مدت زمان گارانتی
    24 ماه
    مشخصات فنی
    جنس پوسته
    چدن Cast Iron
    جنس پروانه
    برنج Brass
    حداکثر دمای سیال پمپ شونده
    40 درجه سانتیگراد
    مدل پمپ لئو LEO
    بوستر پمپ
    برند پمپ
    لیو LEO
    نوع پمپ
    سانتریفیوژ ( گریز از مرکز )
    بازه دبی ماکزیمم پمپ
    2 تا 5 مترمکعب در ساعت
    بازه هد ماکزیمم پمپ
    20 تا 30 متر
    قطر دهانه ورودی پمپ
    1 اینچ
    قطر دهانه خروجی پمپ
    1 اینچ
    منبع انرژی
    برق تک فاز
    • کاربر مهمان
    • دوشنبه 13 مرداد 1399 - 08:51
    • 0
    • 0
    قیمت پمپ لئو نیم اسب رو میخوام
    • کاربر مهمان
    • چهار شنبه 08 مرداد 1399 - 08:59
    • 0
    • 0
    سلام مسئول ساختمان ما هر روز پمپ ساختمان را از برق خارج می نماید و در ابتدای روز آنرا به برق وصل می کند و توجیه او اینست که عمر پمپ بیشتر می شود و یک نوع مراقبت از آنست میخواستم ببینم ضرری برای دستگاه پمپ ندارد؟ ممنون از پاسخ شما
    • کاربر مهمان
    • چهار شنبه 01 مرداد 1399 - 13:15
    • 0
    • 0
    قیمت پمپ نیم اسب خانگی لطفاً
    ایمیل(اختیاری):
    کد مقابل را وارد کنید ...