نشت یاب گاز شهری مدل GD-3308 برند سی ای ام CEM

آلارم هشدار

چراغ پس زمینه نمایشگر

حافظه مینیمم / ماکزیمم / Hold مقادیر

همراه با کیف حمل

تماس بگیرید
  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • محصولات مشابه
  • نظرات کاربران
  • نشت یاب گاز شهری مدل GD-3308 برند CEM

    این دستگاه جهت شناسایی نشت گاز قابل انفجار در تاسیسات و تشخیص اندازه و میزان نشتی گاز و همین طور تشخیص محل نشتی گاز مورد استفاده می باشد. گازهای محترقه که امکان شناسایی آن به وسیله دستگاه وجود دارند عبارت اند از:

    پروپان، متان، بوتان، آمونیاک می باشند. این دستگاه دارای سنسور صنعتی حساس می باشد و از برخورد مولکول های گاز با سنسور دستگاه نشتی و میزان آن را متوجه خواهد شد. این دستگاه دارای دو دقت اندازه گیری بالا و پایین بوده که در اندازه گیری با دقت پایین دارای توانایی تشخیص اندازه غلظت گاز های منفجره از 1 الی 1000 ppm و در دقت اندازه گیری بالا این دقت از 0 الی 10000 ppm است. در داخل شلنگ دستگاه،16 شلنگ کوچکتر که هر یک مخصوص تشخیص یک نوع گاز است وجود دارد. گاز طبیعی به طور کلی از گاز متان تشکیل شده و درصد کمی ازگازهای دیگر را در بر می گیرد.

    دکمه ها

    1. LCD
    2. فعال و یا غیر فعال کردن Auto Zero
    3. تنظیم دقت اندازه گیری پایین یا بالا
    4. فعال یا غیر فعال کردن خاموش شدن خودکار
    5. نور پس زمینه
    6. فعال و یا غیر فعال کردن صدای بوق در دستگاه
    7. فعال و یا غیر فعال کردن لرزش در دستگاه
    8. دکمه پاور دستگاه

    باتری

    این دستگاه دارای یک عدد باتری قابل شارژ است و در صورت ضعیف بودن باتری می توانید آن را شارژ کنید. توصیه می شود در محیط های خطرناک دستگاه را به شارژ نزنید و یا وقت شارژ شدن دستگاه با آن کار نکنید،انجام اعمال بالا ممکن است موجب بروز حوادث جبران ناپذیری شود. چنانچه برای مدت بسیار طولانی از دستگاه استفاده نمی کنید، توصیه می شود باتری دستگاه را از آن خارج نمایید.

    روش کار با دستگاه

    فقط دستگاه را روشن کرده و دستگاه حدودا 40 ثانیه بعد آماده کار و انجام عملیات اندازه گیری می باشد،با توجه به کارایی دکمه های دستگاه می توانید تنظیمات مورد نظر خود را اعمال کنید. قبل از شروع به کار دستگاه به نکات ایمنی ذکر شده توجه شود و در صورتیکه قسمتی از دستگاه به هر دلیلی مثل شکستگی،گم شدن قطعه ای از دستگاه و.. خراب شود و یا صحیح کار نکند حتما آن را تعمیر نمایید. چنانچه سنسور دستگاه وجود هیچ نوع گازی را تشخیص ندهد، باید آنرا تعویض کنید.

    کالیبره کردن دستگاه

    وقتی که دستگاه را روشن کردید، 40 ثانیه تا آماده شدن دستگاه طول می کشد ،در این تایم دکمه ی صدای بوق و لرزش را فشار داده و نگه دارید،در این زمان دستگاه بوق خواهد زد. در مرحله ی بعدی دکمه نور پس زمینه (Backlight) را 4 بار فشار داده و بعد همین کار را با دکمه APO انجام دهید. بعد از انجام این مراحل دستگاه بوق می زند. وقتی که در حال عمل کالیبره هستید،”CAL” بر روی صفحه،نشان داده می شود. در کالیبره کردن سه اعداد 0,400,5000ppm وجود دارد و باید ترتیب این اعداد را به صورت 0ppm-400ppm-5000ppm-0pmm قرار دهید.

    تنظیمات باز گشت به حالت کارخانه

    دستگاه را روشن کنید و بعد دکمه های H/L و دکمه صدای بوق دستگاه را فشار و نگه دارید (دستگاه بوق می زند). در طول انجام مراحل بعدی باید دکمه H/L و دکمه صدای بوق دستگاه نگه داشته شود،بعد دکمه لرزش یا ویبره دستگاه را 4 بار فشار دهید.(دستگاه بوق می زند) سپس دکمه Auto Zero را 4 مرتبه فشار دهید. وقتی که “RESET” را در صفحه نمایشگر رویت شد،دکمه های H/L و صدای بوق دستگاه را آزاد کنید.

    روش نگهداری

    دستگاه نشت یاب گاز باید در محیط خشک نگه داری شود و بازه دمایی آن بین 10- تا 60- درجه سانتی گراد باشد. و در آخر سنسور دستگاه بعد از هر بار استفاده به طور کامل تمیز کنید. باید دقت شود که از تمیز کردن دستگاه با دستمال خیس و یا فرو بردن آن در داخل آب خودداری کنید. برای تمیز کردن دستگاه از دستمال نرم و خشک استفاده نمایید.

  • مشخصات عمومی
    دسته بندی تجهیزات
    نشت یاب و آنالیز گاز احتراقی
    نوع محصول
    سنسور غیر تماسی, گیج
    دسته بندی صنایع
    صنعت اتوماسیون ساختمان, صنعت نفت و گاز،شیمی, صنعت دارویی،غذایی،بهداشتی, صنعت کشاورزی, صنعت ماشینکاری و مهندسی مکانیک
    مشخصات فنی
    سایر مشخصات
    محدوده اندازه گیری : 1000~0 PPM
  • ایمیل(اختیاری):
    کد مقابل را وارد کنید ...