الکتروموتور سردرب آسانسور DC کورماس 190 وات

دور خروجی الکتروموتور: 1600

وزن محموله: 2510  (گرم)

ولتاژ: 24 ولت

جنس پوسته: آلومینیوم Aluminium

تماس بگیرید
  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • محصولات مشابه
  • نظرات کاربران
  • موتور دی سی کرماس در بین الکتروموتور DC در ایران بسیار شناخته شده است و در ترکیه ساخته می شود. الکتروموتور DC به خصوص الکتروموتور DC کرماس خصوصاً برای درب آسانسور بسیار استفاده می شود. منتها باید توجه داشت که الکتروموتور دی سی با برند کرماس نمونه های مختلفی دارد. به عنوان مثال یک نمونه از الکتروموتور DC کرماس دارای IP 34 و دور 1600 دور است و بجای جای خار بر روی شفت آن جای رزوه برای پیچ است.

    مزیت الکتروموتور سردرب آسانسور DC کورماس 190 وات 

    یکی از پرکاربرد ترین الکتروموتور DC استفاده از آن در آسانسور است که مزایای بسیاری دارد. از جمله مزایای مهم این نوع وسیله میتوان به موارد زیر اشاره داشت:

    1. الکتروموتور سردرب آسانسور DC کورماس 190 وات که در این بخش قرار دارد دارای IP 34 و 1600 دور است و همچنین بر روی شفت خروجی الکتروموتور دی سی خار قرار دارد.
    2. این کالا این امکان را دارد که با اضافه کردن شفت انکودر دار در انتهای آن، بتوان از آن برای مصارف این چنینی استفاده کرد.
    3. الکتروموتور دی سی 190 وات 24 ولت کرماس از 0.8 تا 8 آمپر ، آمپراژ دارد و حدود 1720 گرم وزن دارد. قطر بدنه اصلی الکتروموتور 190 وات کرماس 76 میلیمتر و ارتفاع کل آن 124 میلیمتر است.
    4. طول شفت الکتروموتور DC با توان 190 وات 20 میلیمتر است. الکتروموتور DC کرماس 190 وات 24 ولت است.

    برای مشخص کردن دقیق نوع الکتروموتور DC دریافت کاتالوگ الکتروموتور دی سی و دریافت گزینه های مشابه با کارشناسان فروش در تماس باشید.

  • مشخصات عمومی
    ملاحظات مهم
    لطفاً قبل از هرگونه واریز وجه با کارشناسان فروش در تماس باشید. در قبال واریزی به هر حسابی غیر از حسابهای معرفی شده در سایت، کالا صنعتی هیچگونه مسئولیتی نخواهد داشت.
    برند الکتروموتور
    DC کرماس ترک Kormas
    بازه زمانی ارسال
    نیاز به پیگیری از تامین کننده
    مشخصات فنی
    سایر مشخصات
    دور خروجی الکتروموتور : 1600
    منبع الکتریکی الکتروموتور
    دی سی DC
    وزن محموله (گرم)
    2510
    جنس پوسته
    آلومینیوم Aluminium
    ولتاژ موتورهای dc
    24 ولت
  • ایمیل(اختیاری):
    کد مقابل را وارد کنید ...
  • مسئول مرتبط