رولبرینگ استوانه ای N 210 برند KG

این یک نمونه رولبرینگ استوانه ای است. برای دریافت مشخصات بیشتر و لیست قیمت با کارشناسان فروش در تماس باشید. برای دریافت کاتالوگ و دیتاشیت رولبرینگ استوانه ای KG به بخش فایل های مرتبط و بانک کاتالوگ مراجعه نمایید.

تماس بگیرید
  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • محصولات مشابه
  • نظرات کاربران
  • رولبرینگ استوانه ای N 210 برند KG

    برند KG یکی از برند های مطرح چینی است. این شرکت یکی از پیشروان صنعت بلبرینگ و رولبرینگ سازی در چین است. رولبرینگ های استوانه ای تک ردیفه N 210 قفسه دار است و این رولبرینگ به صورت قفسه فولادی و برنجی عرضه میشود. این رولبرینگ دارای استحکام بالایی است و می تواند بارهای شعاعی سنگین را تحمل کند. از طرفی این رولبرینگ برای سرعت های بالا مناسب است. رولبرینگ های تک ردیفه استوانه ای KG مدل N دارای دو لبه یکپارچه در رینگ داخلی و بدون لبه در رینگ خارجی است. همچنین این رولبرینگ ها می توانند جا به جایی محوری شفت را نسبت به محفظه در هر دو جهت در خود جای دهند. برای اطلاع از آخرین قیمت رولبرینگ و موجودی با کارشناسان کالا صنعتی در ارتباط باشید.

    ابعاد رولبرینگ استوانه ای N 210 برند KG

    1. قطر داخلی 50 میلیمتر
    2. قطر خارجی 90 میلیمتر
    3. ضخامت 20 میلیمتر

    رولبرینگ های استوانه ای KG N 210 برای کاربردهای ابعادی بزرگ مانند تجهیزات معدن، گیربکس صنعتی بزرگ، توربین های بادی و غیره در نظر گرفته شده اند. این نوع یاتاقان ها در سری های 22 و 23 بعدی عرضه می شوند. در فرآیندهای شروع و توقف ناگهانی، یاتاقان های معمولی به درستی کار نمی کنند، زیرا تشکیل یک مسیر روانکاری زمان می برد، اما این نوع رولبرینگ دارای سطحی است که به تشکیل آسان مسیر حرکت روانکاری کمک می کند. ما می توانیم به مشتریان خود کمک کنیم تا نیازهای خود را برای یاتاقان های مارک دار برآورده کنند. لطفاً برای بررسی آخرین قیمت‌ها، موجودی انبار و درخواست اطلاعات محصول، با ما تماس بگیرید. این کد رولبرینگ در کالا صنعتی با برند های دیگر نظیر SKF, FAG, NACHI, KOYO, DKFL و ... نیز به فروش می رسد. برای اطلاع از قیمت یاتاقان با کارشناسان فروش در تماس باشید.

  • مشخصات عمومی
    ملاحظات مهم
    درصورتی که نیاز به تحویل فوری دارید، با کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.
    برند
    KG
    بازه زمانی ارسال
    دو روز کاری
    مشخصات فنی
    کد فنی رولبرینگ استوانه ای
    N 210
    قطر داخلی
    50 میلیمتر
    قطر خارجی رولبرینگ
    90 میلیمتر
    ضخامت رولبرینگ
    20 میلیمتر
    جنس بدنه
    فولاد آلیاژی
    آب بند
    بدون آب بند
    طراحی داخلی بهینه
    ندارد, E
    قفسه
    فولادی, M (برنجی ماشین کاری شده، توپ محور)
    کلاس لقی
    استاندارد
    کلاس دقتی
    استاندارد(15-0)
    رینگ داخلی مخروطی
    ندارد, K (شیب 1:12)
  • ایمیل(اختیاری):
    کد مقابل را وارد کنید ...