رولبرینگ مخروطی KG

شرکت KG International که با برند KG شناخته شده است یک شرکت بلبرینگ سازی چینی است. برند KG در بازار ایران محبوبیت ویژه‌ای دارد و در میان دیگر برندهای چینی بیشترین تقاضا را دارد. علت این امر این است محصولات برند KG نسبت به دیگر برندهای چینی، کیفیت بالاتری دارند و در عین حال با قیمت کمی عرضه می‌شوند.

لوگو kg

رولبرینگ های مخروطی، رولبرینگ هایی هستند که می‌توانند نیروهای محوری زیاد و همچنین نیروهای شعاعی را تحمل کنند. میزان تحمل باری که این رولبرینگ ها دارند به زاویه تماس آن‌ها بستگی دارند و با افرایش یا کاهش این زاویه تماس تغییر می‌کند. رولبرینگ های مخروطی معمولاً برای کاربردهای با سرعت متوسط و کارهای سنگین استفاده می‌شوند. این رولبرینگ ها همانطور که از نام آن‌ها مشخص است از عناصر غلتان و مسیرهای غلتش (رینگ داخلی و رینگ خارجی) به شکل مخروطی ساخته شده‌اند. اجزای این رولبرینگ ها یعنی رینگ خارجی (کاپ)، رینگ داخلی و عناصر غلتان (کنس یا مخروطی)، قابل جدا شدن می‌باشند و می‌توانند جداگانه نصب و تهیه کرد. جهت دریافت مشاوره و اطلاع از موجودی و قیمت رولبرینگ با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

رولبرینگ مخروطی KG

ادامه متن در پایین صفحه ...



  • وضعیت
  • جدیدترین
  • پربازدیدترین
  • پرفروشترین
  • ارزانترین
  • گرانترین
  • الفبا
  • محبوب ترین

دسته بندی رولبرینگ های مخروطی KG 

  1. تک ردیفه
  2. دو ردیفه
  3. چهار ردیفه

تک ردیفه

رولبرینگ های مخروطی تک ردیفه قادر هستند بارهای شعاعی و محوری را به صورت همزمان تحمل کنند. در کاربردهایی که بار محوری در هر دو جهت اعمال می‌شود، می‌توان از دو رولبرینگ مخروطی تک ردیفه در آرایش‌های پشت به پشت یا رو در رو استفاده کرد. این روبرینگ های در سری‌های زیر عرضه می‌شود: 302, 303, 303D, 320, 322, 323, 330, 331, 332

دو ردیفه

رولبرینگ های مخروطی دو ردیفه می‌توانند بارهای سنگین را تحمل کنند و سخت هستند. آن‌ها برای تحمل بارهای ترکیبی (شعاعی و محوری) مناسب هستند و می‌توانند شفت را به صورت محوری در هر دو جهت با فاصله محوری مشخص یا پیش بار معین قرار دهند. کاربرد اصلی آن ها در گیربکس‌ صنعتی، تجهیزات بالابر، کارخانه‌های نورد و ماشین آلات مورد استفاده در صنعت معدن و غیره است.

رولبرینگ مخروطی دو ردیفه KG

چهار ردیفه

رولبرینگ های مخروطی چهار ردیفه قادر هستند بارهای شعاعی و ضربه‌ای بسیار سنگین را تحمل کنند و علاوه بر ویژگی‌های استاندار یک رولبرینگ مخروطی دو ردیفه، برای کاربردهای با بار بسیار بالا نیز کاربرد دارند.

ویژگی‌های رولبرینگ های مخروطی KG

  1. قابلیت تحمل بارهای شعاعی بالا و همچنین بارهای محوری در یک جهت
  2. قابلیت نصب به صورت جفت برای تحمل بارهای سنگین‌تر و دو جهته
  3. مناسب برای کاربردهای با سرعت کم و متوسط
  4. طراحی قابل تفکیک
  5. عرضه رولبرینگ هایی با کلاس دقتی P6
  6. دارای قفسه‌های فولادی، برنجی ماشین کاری شده، فیبری (پلی آمید)

پسوندهای رولبرینگ های مخروطی KG

  1. A: طراحی داخلی بهینه شده
  2. D: با سری 303 برای نشان دادن معادل سری 313 در برندهای دیگر استفاده می‌شود.
  3. M: قفس برنجی ماشینکاری شده
  4. TN: قفس پلاستیکی / پلی آمید / نایلون
  5. P: قفس پلاستیکی / پلی آمید / نایلون
  6. P6: تأیید ابعاد و دقت اجرا به ISO کلاس 6

برخی از کاربردهای رولبرینگ های مخروطی KG

رولبرینگ های مخروطی به طور کلی در بسیاری از صنایع از قبیل کاغذسازی، موتورهای الکتریکی، راه آهن، موتور سیکلت، پمپ‌ها، توربین‌ها بادی و گیربکس‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. این رولبرینگ ها با اینکه اغلب در این صنایع کاربرد دارند اما به دلیل کارایی و دوام بالایی که دارند به این صنایع محدود نمی‌شوند. این رولبرینگ ها به دلیل ترکیبی از ویژگی‌ها از قبیل ظرفیت بار بالا، سرعت متوسط و قابلیت تعویض جزو محبوب‌ترین رولبرینگ ها به حساب می‌آیند.

رولبرینگ مخروطی KG

  • سوالات متداول
ایمیل(اختیاری):
کد مقابل را وارد کنید ...