رولبرینگ کروی NACHI

شرکت ناچی NACHI یک شرکت بلبرینگ سازی ژاپنی است. این شرکت در سال 1928 شروع به کار کرد و در حال حاضر یکی از بزرگترین تولید کنندگان بلبرینگ، رولبرینگ، یاتاقان، آب بند و ... در ژاپن است. برند ناچی NACHI در بازار ایران نیز طرفداران زیادی دارد و در میان دیگر برند های ژاپنی، برند ناچی NACHI محبوب تر است. برای اطلاع از آخرین قیمت و نحوه خرید رولبرینگ و موجودی با کارشناسان کالا صنعتی در ارتباط باشید.

لوگو NACHI

طرز کار رولبرینگ کروی NACHI

رولبرینگ های کروی ناچی NACHI، رولبرینگ هایی هستند که بسته به نوع کاربرد و اندازه رولبرینگ در طرح های زیادی در دسترس می باشند. عناصر غلتان این رولبرینگ ها معمولا به شکل بشکه ای مانند است. این رولبرینگ ها دو ردیفه می باشند که این ویژگی به آن ها این قابلیت را می دهد بارهای شعاعی و محوری سنگین را تحمل کنند. مسیر غلتش این نوع رولبرینگ ها کروی می باشد که مرکز شعاع آن بر روی محور رولبرینگ قرار دارد. این رولبرینگ ها مانند بلبرینگ های خود تنظیم قابلیت خود تنظیم دارند.

زاویه تماس رولبرینگ های کروی تقریبا 45 درجه می باشد که این ویژگی رولبرینگ های کروی را قادر می سازد علاوه بر بار محوری، بار شعاعی را تحمل کنند. رولبرینگ های کروی ناچی NACHI می توانند بارهای سنگین را در سرعت های کم تا متوسط تحمل کنند. قفس این رولبرینگ های ناچی NACHI از جنس برنجی ماشین کاری شده با استحکام بالا و یا فولاد فشرده ساخته می شوند. رولبرینگ های کروی در دو طرح باز و آب بندی شده در دسترس می باشند. کاربرد اصلی رولبرینگ های کروی کاهش اصطکاک هنگام تحمل بار شعاعی یا محوری و یا در هر حالت همزمان است.

رولبرینگ کروی NACHI

ادامه متن در پایین صفحه ...



  • وضعیت
  • جدیدترین
  • پربازدیدترین
  • پرفروشترین
  • ارزانترین
  • گرانترین
  • الفبا
  • محبوب ترین

ویژگی های رولبرینگ های کروی ناچی NACHI

  1. افزایش ظرفیت بار
  2. طول عمر بالا
  3. سر و صدای کم
  4. اصطکاک کم
  5. تحمل دمای بالا (تا 200 درجه سانتی گراد)
  6. مونتاژ و دمونتاژ راحت رولبرینگ

کاربرد رولبرینگ های کروی ناچی NACHI

رولبرینگ‌های کروی ناچی NACHI مخصوصاً برای کاربردهایی مناسب هستند که در آن ناهماهنگی ممکن است به دلیل خطا در نصب یا انحراف شفت ایجاد شود. این رولبرینگ ها برای کاربردهای محوری بالا، ضربه ای و بارهای سنگین مانند تولید کاغذ، نورد و سایر ماشین آلات سایز بزرگ مناسب هستند. این رولبرینگ ها به دلیل ظرفیت تحمل بار بالا و قابلیت خود تنظیم شونده، اغلب برای ماشین های قالب گیری تزریقی، قلاب جرثقیل و سایر ماشین های بزرگ استفاده می شود.

روانکاری

رینگ خارجی رولبرینگ های کروی ناچی NACHI اغلب با سوراخ های روانکاری و یک شیار جهت افزودن روان کننده ساخته می شود.

جبران ناهماهنگی های زاویه ای

حداکثر زاویه ناهماهنگی در این رولبرینگ های کروی ناچی NACHI حدود 2 درجه است ولی زاویه آن طبق سری، شرایط سرویس و ساختار اطراف متفاوت خواهد بود. با افزایش سرعت چرخش، رولبرینگ های نامناسب تمایل به تولید نویز بیشتری دارند. به دلیل محدودیت های نویز، حداکثر ناهماهنگی عملی در یک رولبرینگ ممکن است به طور قابل توجهی کمتر از حداکثر ناهماهنگی مجاز باشد.

نصب رولبرینگ با سوراخ مخروطی

نصب رولبرینگ با سوراخ مخروطی نیاز به تجربه و تکنیک دارد. رولبرینگ های با سوراخ مخروطی همیشه با تداخل مناسب روی شفت نصب می شوند. برای اندازه گیری میزان تداخل بر روی شفت می توان از جابجایی محوری رینگ داخلی یا کاهش فاصله داخلی شعاعی به دلیل تناسب تداخل استفاده کرد. به طور کلی، اندازه گیری کاهش فاصله شعاعی داخلی روش قابل اعتمادتری نسبت به اندازه گیری جابجایی محوری رینگ داخلی است.

انواع رولبرینگ های کروی ناچی NACHI

رولبرینگ های کروی ناچی NACHI در طرح ها و  مدل های مختلف به بازار عرضه میگردد. انواع رولبرینگ های کروی ناچی NACHI را در جدول زیر مشاهده می کنید.

نوع E EX E2 E A2X AEX
E-NACHI EX E2 E A2X AEX
غلتک متقارن متقارن متقارن متقارن نامتقارن نامتقارن
راهنمای مرکزی حلقه شناور حلقه شناور لبه رینگ داخلی لبه رینگ داخلی لبه رینگ داخلی لبه رینگ داخلی
لبه رینگ داخلی ندارد ندارد دارد دارد دارد دارد
قفسه فولاد پرسکاری شده فولاد پرسکاری شده برنجی ماشین کاری شده برنجی ماشین کاری شده برنجی ماشین کاری شده برنجی ماشین کاری شده
    ایمیل(اختیاری):
    کد مقابل را وارد کنید ...