رولبرینگ استوانه‌ای NACHI

برند ناچی NACHI که نام اصلی آن Nachi-Fujikoshi است، یک شرکت ژاپنی است که در زمینه تولید انواع بلبرینگ، رولبرینگ، یاتاقان، ماشین آلات صنعتی و ... فعالیت دارد. این برند در سال 1928 در ژاپن شروع به فعالیت کرد و در حال حاضر یکی از برندهای معتبر ژاپنی در بازار ایران است.

لوگو NACHI

ساخت رولبرینگ های استوانه‌ای ساده‌ترین نوع بین رولبرینگ های شعاعی است. رولبرینگ های استوانه‌ای به طور کلی برای تحمل بارهای شعاعی در سرعت‌های بالا طراحی شده‌اند. این رولبرینگ های از رینگ داخلی، رینگ خارجی و عناصر غلتان استوانه‌ای تشکیل شده‌اند که هم از هر دو رینگ پشتیبانی می‌کنند و هم نیروی اصطکاک را بسیار کاهش می‌دهند.

کاربرد رولبرینگ های استوانه‌ای

این رولبرینگ های ناچی در دو نوع تک ردیفه و دو ردیفه موجود است و در طرح‌های مختلف عرضه می‌گردد. به طور کلی رولبرینگ های استوانه‌ای در صنایعی مانند کاغذسازی، راه آهن، موتورهای الکتریکی، پمپ‌، موتور سیکلت ها، توربین‌های بادی و گیربکس‌ صنعتی، مورد استفاده قرار می‌گیرند. این رولبرینگ ها علاوه بر صنایعی که ذکر شد به دلیل کارایی مناسب آن‌ها و ویژگی‌هایی مانند ظرفیت بار بالا، سرعت متوسط و قابلیت تعویض، در بسیاری از صنایع دیگر کاربرد دارند.

ویژگی‌های رولبرینگ های استوانه‌ای ناچی NACHI

  1. اصطکاک پایین
  2. قابلیت اطمینان بالا
  3. قابل تفکیک
  4. ظرفیت حمل بار بالا
  5. عمر طولانی

انواع رولبرینگ های استوانه‌ای ناچی NACHI

  1. رولبرینگ های استوانه‌ای تک ردیفه
  2. رولبرینگ های استوانه‌ای دو ردیفه

رولبرینگ های استوانه‌ای تک ردیفه NACHI

این رولبرینگ ها ظرفیت بار شعاعی بالایی دارند و برای کاربردهای پرسرعت مناسب است. این رولبرینگ های برای زمان‌هایی مناسب هستند که رینگ‌های رولبرینگ نیاز به تداخل دارند.

ادامه متن در پایین صفحه ...



  • وضعیت
  • جدیدترین
  • پربازدیدترین
  • پرفروشترین
  • ارزانترین
  • گرانترین
  • الفبا
  • محبوب ترین

طرح‌های رولبرینگ های استوانه‌ای تک ردیفه ناچی NACHI

1) طرح‌های N و NU: این رولبرینگ ها بدون ظرفیت بارگیری مجدد است و علت آن عدم وجود لبه در رینگ خارجی یا داخلی است. این رولبرینگ ها از یک سمت غیر مکان یابی استفاده می‌شوند.

N  برند NACHI

2) طرح‌های NF، NJ و NUH: این رولبرینگ ها ظرفیت بار شعاعی کمی را فقط در یک جهت با لبه یکپارچه یا نصب یک لبه، می‌توانند تحمل کنند.

NUH برند NACHI

3) طرح EG: این رولبرینگ های استوانه‌ای ناچی NACHI عمر طولانی‌تری دارند و به دلیل استفاده از عناصر غلتان بزرگتر از عناصر غلتان موجود در رولبرینگ های معمولی، ظرفیت تحمل این رولبرینگ ها به شدت افزایش یافته است. این رولبرینگ ها دارای قفسه پلی آمید (فیبری) می‌باشند که در به حداقل رساندن افزایش دما و تضمین عملکرد بی صدا در سرعت‌های بالا بسیار مؤثر است.

EG برند NACHI

کاربرد رولبرینگ های استوانه‌ای تک ردیفه ناچی NACHI

  1. این رولبرینگ ها اغلب در پمپ‌ها، دمنده‌ها، به عنوان کاهنده سرعت و ماشین آلات عمومی کاربرد دارند.
  2. این رولبرینگ های ناچی در سایزهای قطر داخلی 17 تا 500 میلیمتر در دسترس است.

رولبرینگ های استوانه‌ای دو ردیفه ناچی NACHI

این رولبرینگ ها به دلیل داشتن دو ردیف از عناصر غلتان، ظرفیت تحمل بار بیشتری نسبت به بلبرینگ‌های تک ردیفه دارند. رولبرینگ های استوانه‌ای دو ردیفه NACHI اغلب در دوک‌های ماشین ابزار استفاده می‌شود. از آنجایی که در این رولبرینگ ها رینگ داخلی و یا رینگ خارجی بدون لبه است، قابلیت تحمل هیچ گونه بار محوری را ندارند و نباید در معرض بارهای محوری قرار بگیرند.

طرح‌های رولبرینگ های استوانه‌ای دو ردیفه ناچی NACHI

1) طرح‌های NN و NNU: این رولبرینگ ها به دلیل اینکه مسیر غلتش و عناصر غلتان در تماس خطی با یکدیگر است، ظرفیت حمل بار شعاعی بالایی دارد. از آنجایی که در رولبرینگ های استوانه‌ای دو ردیفه ناچی NACHI عناصر غلتان توسط لبه‌های رینگ‌های داخلی و خارجی هدایت می‌شوند، این نوع رولبرینگ ها می‌توانند در سرعت‌های بالا عملکرد خوبی داشته باشند.

NNU برند NACHI

کاربرد رولبرینگ های استوانه‌ای دو ردیفه ناچی NACHI

این رولبرینگ ها در اسپیندل ماشین ابزار و یا وسایل نقلیه راه آهن کاربرد دارند. به طور کلی در کاربردهایی که بار شعایی زیاد اعمال می‌شود مناسب است. این رولبرینگ های ناچی در سایزهای قطر داخلی 25 تا 320 میلیمتر در دسترس است. برای درخواست انواع رولبرینگ و بلبرینگ‌های برند ناچی NACHI می‌توانید با کارشناسان کالا صنعتی در تماس باشید.

رولبرینگ استوانه ای NACHI

  • سوالات متداول
ایمیل(اختیاری):
کد مقابل را وارد کنید ...