رولبرینگ های مخروطی NACHI

برند NACHI یک برند بلبرینگ سازی ژاپنی است. برند NACHI در میان بهترین بلبرینگ‌های ژاپنی است و محصولات این برند از کیفیت قابل قبولی برخوردار هستند و در عین حال قیمت مناسبی نیز دارند. در بازار ایران برند NACHI بیشتر از سایر برندهای ژاپنی استفاده می‌شود و طرفداران بیشتری دارد. برای اطلاع از آخرین قیمت رولبرینگ و موجودی با کارشناسان کالا صنعتی در ارتباط باشید.

لوگو nachi

رولبرینگ های مخروطی شامل یک رینگ داخلی دو لبه، رینگ خارجی بدون لبه، عناصر غلتان و قفسه می‌شود. قفسه در رولبرینگ ها وظیفه نگه داشتن عناصر غلتان در جای خود و با فاصله متناسب از یکدیگر را دارد. مسیرهای غلتش رینگ داخلی و خارجی و عناصر غلتان این نوع رولبرینگ مخروطی ساخته می‌شوند تا مسیر غلتش و محور عناصر غلتان در نقطه‌ای به هم برسند. رولبرینگ مخروطی به اجزاء قابل تفکیک هستند: رینگ خارجی، رینگ داخلی و مجموعه عناصر غلتان. رینگ داخلی و مجموعه عناصر غلتان غیرقابل تفکیک "مخروط" و رینگ خارجی "کاپ" نامیده می‌شود. فاصله داخلی در هنگام نصب با موقعیت محوری مخروط نسبت به کاپ ایجاد می‌شود. این نوع رولبرینگ را می‌توان در شرایط پیش بارگذاری برای به دست آوردن استحکام بالاتر و دقت اجرای بهتر شفت استفاده کرد. قفس‌های فولادی فشرده برای رولبرینگ های حفره‌ای کوچک و قفس‌های برنجی با استحکام بالا یا فولاد ملایم برای رولبرینگ هایی با سوراخ‌های بزرگ‌تر استفاده می‌شوند. قفس‌های پین سنگین برای برخی از رولبرینگ های با سوراخ بزرگ استفاده می‌شود.

رولبرینگ های مخروطی تک ردیفه NACHI

یک رولبرینگ مخروطی تک ردیفی می‌تواند بار ترکیبی شعاعی و محوری را تحمل کند. اگر قرار است بار شعاعی یا بار محوری دو جهته حمل شود، باید از یک جفت رولبرینگ در موقعیت "رو به رو" یا "پشت به پشت" استفاده شود.

رولبرینگ مخروطی nachi

طراحی‌های رولبرینگ های مخروطی تک ردیفه NACHI

تک ردیفه ساده

رولبرینگ های مخروطی تک ردیفه NACHI ظرفیت حمل بار بالایی دارد. این رولبرینگ های می‌توانند بارهای ترکیبی (محوری و شعاعی) را به طور همزمان از یک جهت تحمل کنند. از ویژگی‌های این رولبرینگ ها می‌توان به سرعت بالا، دقت بالا، سر و صدای پایین، سختی بالا و قابلیت جدا شدن اجزا رولبرینگ ها اشاره کرد.

رولبرنیگ تک ردیفه ناچی

ادامه متن در پایین صفحه ...



  • وضعیت
  • جدیدترین
  • پربازدیدترین
  • پرفروشترین
  • ارزانترین
  • گرانترین
  • الفبا
  • محبوب ترین

تک ردیفه ترکیبی

هنگامی که یک رولبرینگ تک ردیفه، قابلیت تحمل بار وارد شده را نداشته باشد، این رولبرینگ ها به صورت جفت به صورت (رو در رو) یا (پشت به پشت) نصب می‌شوند. این رولبرینگ ها همانطور که گفته شد قابلیت تحمل بار بالاتری دارند و می‌توانند علاوه بر بارهای شعاعی، بارهای محوری را در هر دو جهت تحمل کنند. علاوه بر موارد ذکر شده از دیگر ویژگی‌های این رولبرینگ ها می‌توان به سرعت بالا، دقت بالا، سر و صدای کم، سختی بالا و قابلیت جدا شدن اجزا رولبرینگ اشاره کرد. همانطور که گفته شد این رولبرینگ های NACHI در دو طرح رو در رو (DF) و پشت به پشت (DB) اشاره کرد.

رولبرنیگ رو در رو ناچی

رولبرنیگ پشت به پشت ناچی

کاربردهای رولبرینگ های مخروطی تک ردیفه NACHI

  1. گیربکس خودرو
  2. دنده دیفرانسیل خودرو
  3. چرخ خودرو
  4. راه آهن
  5. و ...

به عنوان مثال در محور پینیون چرخ دنده هیپووئید (گیربکس) دو رولبرینگ مخروطی تک ردیفه به صورت جفت به کار گرفته شده است. این دسته از رولبرینگ های مخروطی NACHI در سایزهای زیر عرضه می‌شود:

  1. قطر داخلی 15 میلیمتر تا قطر داخلی 320 میلیمتر

رولبرینگ های مخروطی دو ردیفه NACHI

رولبرینگ های مخروطی دو ردیفه و چهار ردیفه برای حمل بارهای محوری و شعاعی سنگین طراحی شده‌اند. این رولبرینگ ها می‌توانند بارهای شعاعی و محوری را در یک جهت تحمل کنند. از دیگر ویژگی‌های این رولبرینگ های می‌توان به سرعت بالا، دقت بالا، سر و صدای پایین، سختی بالا و قابلیت جدا شدن اجزا رولبرینگ اشاره کرد.

رولبرینگ مخروطی دو ردیفه ناچی

طرح های رولبرینگ های مخروطی دو ردیفه NACHI 

دو کاپ تک ردیفه و یک مخروط جفت

مخروطی دو ردیفه ناچی

یک کاپ جفت و دو مخروط تک ردیفه

دو ردیفه مخروطی ناچی

این دسته از رولبرینگ های مخروطی NACHI در سایزهای با قطر داخلی 25 میلیمتر تا 500 میلیمتر در دسترس است.

رولبرینگ های مخروطی چهار ردیفه NACHI

رولبرینگ های مخروطی چهار ردیفه برای حمل بارهای شعاعی و محوری از هر دو جهت طراحی شده‌اند. رولبرینگ های مخروطی چهار ردیفه برای رول نک ماشین‌های نورد و سایر کاربردهایی که بارهای سنگین یا ضربه‌ای وجود دارد استفاده می‌شود. این رولبرینگ های دارای ویژگی‌های دیگری از قبیل سرعت بالا، سر و صدای کم، سختی بسیار بالا و قابلیت جدا شدن اجزا رولبرینگ است.

رولبرینگ چهار ردیفه ناچی

بلبرینگ و رولبرینگ های ناچی همواره کیفیت قابل قبولی داشته‌اند و در عین حال قیمت مناسبی نیز دارند. ما در شرکت اینترنتی کالاصنعتی انواع رولبرینگ و بلبرینگ‌های ناچی NACHI را به مشتریان خود عرضه می‌کنیم. برای اطلاع از آخرین قیمت‌ها و موجودی و ثبت درخواست خود، با کارشناسان ما در تماس باشید.

  • سوالات متداول
ایمیل(اختیاری):
کد مقابل را وارد کنید ...