الکتروموتور JMCO




  • وضعیت
  • جدیدترین
  • پربازدیدترین
  • پرفروشترین
  • ارزانترین
  • گرانترین
  • الفبا
  • محبوب ترین

یکی از برندهای خوب و مقرون به صرفه الکتروموتور چینی در ایران JM.CO است. این الکتروموتور در توان های مختلف به صورت تکفاز و سه فاز و با دو نوع پوسته چدن و آلومینیوم طراحی و تولید شده است. موتور جی ام کو به صورت پرداخت آنلاین و ارسال کالا به سرتاسر کشور قابل تحویل است. برای دریافت مشخصات و خرید الکتروموتور JMCO با کارشناسان فروش در تماس باشید.

الکتروموتور آلومینیوم jmco

الکتروموتور پوسته آلومینیوم JMCO

موتور جی ام کو با پوسته آلومینیوم به صورت تک فاز و سه فاز در توان های مختلف تولید می گردد. محدوده توان الکتروموتور پوسته آلومینیومی جی ام کو از 0.18 کیلووات تا 7.5 کیلووات و گستره توان در دینام تکفاز برند JMCO از 0.18 کیلووات تا 2.2 کیلووات می باشد. دینام پوسته آلومینیومی جی ام کو در دو دور 1500 و 3000 دور موجود می باشد.

سایز فریم الکتروموتور پوسته آلومینیوم JMCO

سایز فریم در الکتروموتور سه فاز جی ام کو با توجه به محدوده توان های ذکر شده در بالا از سایز 63 تا 132 بوده و در موتور تکفاز آلومینیومی JMCO از سایز 63 تا 100 می باشد. درجه حرارت کاری تعیین شده برای الکتروموتور پوسته آلومینیوم جی ام کو بر اساس کلاس بندی موتورها  کلاس F بوده و دمای اولیه در نظر گرفته شده برای این کلاس 40 درجه سانتیگراد بوده و تا دمای 155 درجه سانتیگراد الکتروموتور توانایی کار کردن دارد.

استاندارد حفاظتی الکتروموتور پوسته آلومینیوم JMCO

این عدد در برند جی ام کو IP54 بوده که درجه 5 بدین معناست که الکتروموتور تا حد زیادی در مقابل نفوذ گرد و خاک عایق بندی شده ولی نفوذ گرد و خاک مشکل خاصی در عملکرد دینام ایجاد نمی کند. درجه 4 هم بدین معناست که دینام در برابر پاشش آب از هر جهت و زاویه ای نفوذ ناپذیر خواهد بود.

الکتروموتور تک فاز پوسته آلومینیوم JMCO

الکتروموتور تکفاز جی ام کو دارای دو خازن بوده که این ویژگی باعث می شود موتور هنگام راه اندازی گشتاور بالایی ایجاد کند. این خصوصیت الکتروموتور تکفاز JMCO را تبدیل به برندی کرده که در صنعت استفاده فراوانی داشته باشد. از دیگر خصوصیات الکتروموتور جی ام کو می توان به کیفیت این الکتروموتور در عین حال قیمت مناسب آن اشاره کرد که باعث اقبال خوب صنعتگران کشور عزیزمان به این برند الکتروموتور شده است. برای اطلاع یافتن از قیمت الکتروموتور JMCO و همچنین دریافت اطلاعات بیشتر در مورد این موتور با کارشناسان کالا صنعتی در ارتباط باشید.

الکتروموتور پوسته چدن JMCO

موتور جی ام کو با پوسته چدن به صورت تک فاز و سه فاز در توان های مختلف تولید می گردد. محدوده توان الکتروموتور پوسته چدنی جی ام کو از 0.75 کیلووات تا 90 کیلووات و گستره توان در دینام پوسته چدنی تکفاز برند JMCO از 0.37 کیلووات تا 2.2 کیلووات می باشد. دینام پوسته چدنی جی ام کو در مدل تکفاز با دو دور 1500 و 3000 دور و در مدل سه فاز با سه دور 900، 1500 و 3000 دور موجود می باشد. موتور پوسته چدنی جی ام کو دارای فلنچ B5 چدنی بوده که می توان آن را به راحتی با انواع گیربکس کوپل کرد.

موتور پوسته چدن JMCO

سایز فریم الکتروموتور پوسته چدن JMCO

سایز فریم در الکتروموتور سه فاز جی ام کو با توجه به محدوده توان های ذکر شده در بالا از سایز 80 تا 315 بوده و در موتور تکفاز چدنی JMCO از سایز 80 تا 112 می باشد. درجه حرارت کاری تعیین شده برای الکتروموتور پوسته چدنی جی ام کو بر اساس کلاس بندی موتورها  کلاس F بوده و دمای اولیه در نظر گرفته شده برای این کلاس 40 درجه سانتیگراد بوده و تا دمای 155 درجه سانتیگراد الکتروموتور توانایی کار کردن دارد.

استاندارد حفاظتی الکتروموتور پوسته چدن JMCO

این عدد در برند جی ام کو IP55 بوده که درجه 5 بدین معناست که الکتروموتور تا حد زیادی در مقابل نفوذ گرد و خاک عایق بندی شده ولی نفوذ گرد و خاک مشکل خاصی در عملکرد دینام ایجاد نمی کند. درجه 5 هم بدین معناست که الکتروموتور در برابر پاشش جتی آب با فشار کم از هر طرف، به همراه اجازه نفوذ محدود محافظت شده است.

الکتروموتور تک فاز پوسته چدن JMCO

الکتروموتور تکفاز جی ام کو دارای دو خازن بوده که این ویژگی باعث می شود موتور هنگام راه اندازی گشتاور بالایی ایجاد کند. این خصوصیت الکتروموتور تکفاز JMCO را تبدیل به برندی کرده که در صنعت از جمله استفاده در بالابرها کاربرد فراوانی داشته باشد. از دیگر خصوصیات الکتروموتور جی ام کو می توان به کیفیت این الکتروموتور در عین حال قیمت مناسب آن اشاره کرد که باعث اقبال خوب صنعتگران کشور عزیزمان به این برند الکتروموتور شده است.

    ایمیل(اختیاری):
    کد مقابل را وارد کنید ...