پمپ سیرکولاتور ویلو WILO




  • وضعیت
  • جدیدترین
  • پربازدیدترین
  • پرفروشترین
  • ارزانترین
  • گرانترین
  • الفبا
  • محبوب ترین

پمپ سیرکولاتور ویلو Wilo circulator pump از جمله پمپ‌های پر مصرفی است که با  هدف به گردش در آوردن سیال در یک مسیر بسته (سیکل بسته) استفاده می‌شود. پمپ سیرکولاتور ویلو در مجموعه‌ پمپ‌های سانتریفیوژ (گریز از مرکز) قرار می‌گیرد. براساس نوع پمپ، سیرکولاتور ویلو می‌تواند سیالات از دمای 10- تا دمای 120 درجه سانتی‌گراد را پمپاژ ‌کند. عمده کاربرد این نوع پمپ‌ها تأمین آب گرم و سرد در سیستم‌های تهویه مطبوع، گردش آب سرد و گرم در فن کویل و شوفاژ، یا هر مسیر بسته که نیاز به سیرکوله آب باشد، است.

خرید پمپ سیرکولاتور

اگر قصد انتخاب و خرید پمپ‌ سیرکولاتور ویلو را دارید به فروشگاه اینترنتی کالا صنعتی مراجعه کنید. کالا صنعتی علاوه بر محصولات شرکت ویلو، می‌تواند سیرکولاتور در برند‌های دیگر مانند پمپ سیرکولاتور لئو، سیرکولاتور دانفوس، سیرکولاتور گرانفوس، سیرکولاتور نوید موتور، سیرکولاتور داب را تامین و در اختیار مشتریان محترم قرار دهد.

خرید پمپ سیرکولاتور ویلو

انتخاب سریع توسط کارشناسان و رسیدن کالای خریداری شده در اولین فرصت ممکن، از ویژگی‌های بارز فروشگاه بزرگ کالا صنعتی است. انتخاب پمپ سیرکولاتور ویلو توسط کارشناسان واحد پمپ کالا صنعتی انجام می‌شود. در ادامه این صفحه به بررسی دقیق انواع مدل‌‌های پمپ گردش آب ویلو و همچنین جنس بدنه، پروانه، شافت و یاتاقان آن‌ها پرداخته می‌شود.

پمپ‌ سیرکولاتور ‌خطی ویلو سری Star-RS

پمپ‌های سیرکولاتور خطی ویلو سری Star-RS به کلید انتخاب دور موتور مجهز است. این کلید می‌تواند توان را در محدوده مورد نظر از دیدگاه هد و آبدهی تنظیم کند. لازم به توضیح است که نحوه اتصال پمپ به لوله به صورت دنده‌ای است. همان‌طور که بیان شد انواع سیستم گرمایشی و سرمایشی، سیستم‌های تهویه مطبوع خانگی، اداری و صنعتی، مسیرهای بسته سرمایشی در محدوده کاربرد پمپ‌های سیرکولاتور ‌خطی ویلو سری Star-RS قرار می‌گیرد.

مشخصات فنی پمپ‌ سیرکولاتور ‌خطی ویلو سری Star-RS

قابلیت کاربرد در دمای 10- تا 110+ در سیستم گرمایش و سرمایش، امکان نصب در زوایای مختلف، راه اندازی ایمن و سریع و وجود سه دور مختلف براي تنظیم توان پمپ از ویژگی‌های این نوع پمپ است. در پمپ‌های سیرکولاتور خطی ویلو سری Star-RS محفظه، پروانه، شافت و یاتاقان به ترتیب از جنس چدن خاکستری، پروپیلن با 40% الیاف شیشه، استنلس استیل و کربن تقویت شده است. در زیر نمودار آبدهی و مشخصات فنی انواع پمپ‌های موجود ویلو که زیر مجموعه سری Star-RS است، نشان داده شده است. برای معرفی کد موجود می‌توان گفت برای نوع Star-RS 25/4 اعداد 25 و 4 به ترتیب نشان دهنده قطر نامی اتصال و هد نامی پمپ است. پمپ‌ها موجود در این سری تکفاز بوده، با برق 50 هرتز کار می‌کنند و دارای کلاس حفاظتی IP44 و کلاس عایق‌بندی حرارتی موتور F هستند.

نمودار آبدهی پمپ سیرکولاتور ویلو star-rs

مشخصات فنی پمپ سیرکولاتور ویلو star-rs

پمپ‌ سیرکولاتور ‌خطی ویلو سری TOP-RL

پمپ‌های سیرکولاتور خطی ویلو سری TOP-RL  به کلید انتخاب دور موتور مجهز است. این کلید می‌تواند توان را در محدوده مورد نظر از دیدگاه هد (ارتفاع) و آبدهی (دبی) تنظیم کند. لازم به توضیح است که نحوه اتصال پمپ به لوله به صورت دنده‌ای و فلنچی است. این سری می‌تواند در سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی، سیستم‌های تهویه مطبوع خانگی، اداری و صنعتی، مسیرهای بسته سرمایشی مورد استفاده قرار بگیرد.

مشخصات فنی پمپ سیرکولاتور خطی ویلو سری TOP-RL

قابلیت کاربرد در دمای 20- تا 130+ سانتی‌گراد در سیستم گرمایش و سرمایش، امکان نصب در زوایای مختلف، راه اندازی ایمن و سریع و وجود سه دور مختلف براي تنظیم توان پمپ از ویژگی‌های این نوع پمپ است. پمپ‌ سیرکولاتور ‌خطی ویلو سری TOP-RL می‌توانند تا 2 ساعت تا دمای 140+ سانتی‌گراد کار کنند. در پمپ‌های سیرکولاتور خطی ویلو سری TOP-RL محفظه، پروانه، شافت و یاتاقان به ترتیب از جنس چدن خاکستری، پروپیلن با 30% تا 50% الیاف شیشه، استنلس استیل و کربن تقویت شده است. در زیر نمودار آبدهی و مشخصات فنی انواع پمپ‌های موجود ویلو که زیر مجموعه سری TOP-RL است، نشان داده شده است. برای معرفی کد موجود می‌توان گفت برای نوع TOP-RL 40/4 اعداد 40 و 4 به ترتیب نشان دهنده قطر نامی اتصال و هد نامی پمپ است. پمپ‌ها موجود در این سری تکفاز بوده، با برق 50 هرتز کار می‌کنند و دارای کلاس حفاظتی IP44 و کلاس عایق‌بندی حرارتی موتور H هستند.

نمودار آبدهی پمپ سیرکولاتور ویلو top-rl

مشخصات فنی پمپ سیرکولاتور ویلو سری top-rl

پمپ‌ سیرکولاتور ‌خطی ویلو سری TOP-S

پمپ‌های سیرکولاتور خطی ویلو سری TOP-S  به کلید انتخاب دور موتور مجهز است. این کلید می‌تواند توان را در محدوده مورد نظر از دیدگاه هد (ارتفاع) و آبدهی (دبی) تنظیم کند. نحوه اتصال پمپ به لوله به صورت دنده‌ای و فلنچی است. این سری می‌تواند در سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی، سیستم‌های تهویه مطبوع خانگی، اداری و صنعتی، مسیرهای بسته سرمایشی مورد استفاده قرار بگیرد.

مشخصات فنی پمپ سیرکولاتور خطی ویلو سری TOP-S

قابلیت کاربرد در دمای 20- تا 130+ سانتی‌گراد در سیستم گرمایش و سرمایش، امکان نصب در زوایای مختلف، راه اندازی ایمن و سریع و وجود سه دور مختلف براي تنظیم توان پمپ از ویژگی‌های این نوع پمپ است. مشابه سری TOP-RL، پمپ‌های سیرکولاتور ‌خطی ویلو سری TOP-S  نیز می‌توانند تا 2 ساعت تا دمای 140+ سانتی‌گراد کار کنند. در پمپ‌های سیرکولاتور خطی ویلو سری TOP-RL محفظه، پروانه، شافت و یاتاقان به ترتیب از جنس چدن خاکستری، پروپیلن با 30% تا 50% الیاف شیشه، استنلس استیل و کربن تقویت شده است. در زیر نمودار آبدهی و مشخصات فنی انواع پمپ‌ موجود ویلو که زیر مجموعه سری TOP-RL است، نشان داده شده است. برای معرفی کد موجود می‌توان گفت برای نوع TOP-RL 40/10 اعداد 40 و 10 به ترتیب نشان دهنده قطر نامی اتصال و هد نامی پمپ است. پمپ‌ها موجود در این سری تکفاز و سه فاز بوده، با برق 50 هرتز کار می‌کنند و دارای کلاس حفاظتی IP44 و کلاس عایق‌بندی حرارتی موتور H هستند. ‌پمپ‌ سیرکولاتور ‌خطی ویلو سری TOP مجهز به عایق حرارتي محفظه پمپ است و سه سرعت مختلف براي تنظیم توان پمپ دارد.

نمودار آبدهی پمپ سیرکولاتور ویلو TOP-s

مشخصات فنی پمپ سیرکولاتور سری TOP-S

پمپ‌ سیرکولاتور پمپ سیرکولاتور ویلو Veroline-IPL

پمپ‌های ویلو در سری VeroLine-IPL از نوع سیرکولاتور خطی و با اتصال از نوع دنده‌ای یا فلنجي است. کاربرد پمپ‌ سیرکولاتور ویلو مدل  Veroline-IPL در سیستم‌های سیستم‌های گرمایشی و سیستم‌ سرمایشی است. از جمله ویژگی‌های بارز این سری می‌توان به مقاومت بسیار خوب در برابر خوردگي اشاره کرد. این مقاومت خوب از پوشش كاتافورتيك نشات می‌گیرد. شافت يك ‌تكه دارد که به آب‌بندی و بهبود مقاومت کمک می‌کند. وجود مكانيكال سيل دو طرفه و سیستم فلاش موجب بهبود عمر مفید شده است.نصب و راه ‌اندازی سریع و آسانی دارد.

مشخصات فنی پمپ‌ سیرکولاتور پمپ سیرکولاتور ویلو Veroline-IPL

قابلیت کاربرد در دمای 20- تا 120+ سانتی‌گراد در سیستم گرمایش و سرمایش را دارد. در زیر نمودار آبدهی انواع پمپ‌های موجود ویلو که زیر مجموعه سری Veroline-IPL است، نشان داده شده است. برای معرفی کد موجود می‌توان گفت برای نوع IPL 40/160-4/2 اعداد 40 و 160 به ترتیب نشان دهنده قطر نامی اتصال و هد نامی پروانه است. 4 توان موتور پمپ است. همچنین IPL  نشان دهنده پمپ خطی است. همچنین 2 نشان دهنده تعداد قطب‌ها است. در این سری سیرکولاتورها سه فاز بوده، با برق 50 هرتز کار می‌کنند و دارای کلاس حفاظتی IP55 و کلاس عایق‌بندی حرارتی موتور F هستند. ‌

نمودار آبدهی پمپ سیرکولاتور ویلو Veroline-IPL

  • سوالات متداول
ایمیل(اختیاری):
کد مقابل را وارد کنید ...