پمپ روغن داغ آبروان




  • وضعیت
  • جدیدترین
  • پربازدیدترین
  • پرفروشترین
  • ارزانترین
  • گرانترین
  • الفبا
  • محبوب ترین

الکترو پمپ روغن داغ آبروان، محصولی است که در این مقاله قصد داریم راجع به چیستی، نحوه عملکرد، مشخصات فنی و انواع آن مطالب مفید و کاربردی را خدمت مخاطبان گرامی ارائه نماییم. اگر چنانچه قصد خرید پمپ روغن داغ آبروان را دارید در ادامه با ما همراه باشید.

پمپ آبروان روغن داغ

پمپ روغن داغ نام دیگر پمپ روغن حرارتی است. پمپ گریز از مرکز روغن داغ آبروان عمدتاً برای گردش روغن در موتور ماشین آلات صنعتی استفاده می شود. پمپ روغن داغ آبروان وسیله ای مکانیکی در موتور است برای گردش روغن به قسمت های متحرک مانند یاتاقان، میل بادامک و پیستون ها که به منظور جلوگیری از ساییدگی و پارگی قطعات استفاده می شود. این محصول یکی از اجزای ضروری سیستم روغن کاری موتور است که می بایست از کیفیت بالایی در جنس قطعات و عملکرد برخوردار باشد چرا که در غیر این صورت خرابی های وسیعی در ماشین آلات صنعتی رخ خواهد داد.

وظایف پمپ روغن در خودرو و سایر ماشین آلات و دستگاه های صنعتی

  1. انتقال روغن به قسمت های ضروری و تحت فشار موتور
  2. آسان کننده و روان کننده حرکت موتور و قطعات جانبی آن
  3. حرکت و هدایت روغن به قسمت های مختلف موتور
  4. خنک کردن روغن داغ
  5. ثابت نگه‌ داشتن گردش روغن در داخل موتور

روغن داغ پمپ آبروان

پمپ روغن در موتور برای روان کاری حرکت قطعات اجتناب ناپذیر است زیرا موتورها باید به درستی روغن کاری شوند. نحوه عملکرد پمپ سانتریفیوژ روغن داغ آبروان به این صورت است که روغن از یک صافی به پمپ روغن وارد می شود و سپس از طریق مبدل حرارتی جریان می یابد و در آنجا خنک می شود. سپس روغن خنک شده از طریق مجراهای تعبیه شده درون پمپ به قسمت های متحرک موتور جریان می یابد. روغنی که به داخل سیلندر تزریق می شود فضای بین دیواره سیلندر و رینگ های پیستون را آب بندی می کند. این امر از خروج هوای فشرده از پیستون ها جلوگیری می کند که باعث افزایش راندمان کلی موتور می شود.

مشخصات فنی پمپ روغن داغ آبروان

اگر بخواهیم راجع به مشخصات فنی اویل پمپ (Oil Pump) یا پمپ روغن داغ آبروان صحبت کنیم ابتدا لازم است به اجزای اصلی ساختار این پمپ روغن داغ اشاره کنیم:

  • پوشش پمپ
  • مهره پروانه
  • پروانه
  • پوشش پمپ
  • شفت پمپ
  • یاتاقان
  • پشتیبانی بلبرینگ
  • لوله رسانای روغن
  • پوشش بلبرینگ
  • قاب
  • مهر و موم نفت

روغن داغ آبروان پمپ

ساختار پمپ روغن داغ به صورت افقی می باشد. همچنین این پمپ از نوع یک طبقه بوده و محفظه آن حلزونی شکل و به صورت تک مکشه طراحی شده است. پروانه پمپ که یکی از ضروری ترین و اصلی ترین اجزای پمپ می باشد در پمپ روغن داغ بالانس بوده و به حالت آویز نصب شده است. بدنه و قطعات ساختاری این پمپ ها معمولاً از جنس چدن ساخته می شود تا مقاومت خوبی در برابر حرارت از خود نشان دهد. در کاتالوگ پمپ روغن داغ آبروان سرعت الکتروموتور این پمپ ها چیزی در حدود 1450 و 2500 دور در دقیقه درج شده است. قابل ذکر است که این الکتروموتورها در دو نوع کوپله مستقیم و غیر مستقیم طراحی و تولید می شوند. آب بندی این پمپ ها به طور کامل و باکیفیت در محور و در انتهای محفظه یاتاقان انجام پذیرفته است.

انواع پمپ روغن داغ آبروان

پمپ های روغن داغ آبروان در صنایع مختلفی اعم از صنایع نفت و گاز و پتروشیمی، صنایع تولیدکننده الیاف مصنوعی، صنایع رنگرزی و چاپ و نساجی، صنعت پلاستیک و لاستیک، کاغذسازی، همچنین در ساخت ماشین آلات، صنایع غذایی، ساخت دارو، در انواع تأسیسات گرمایشی خانگی و صنعتی و ... کاربرد دارند. انواع پمپ روغن داغ آبروان بسته به قطر دهانه خروجی پمپ که می تواند مقادیری بین دهانه 32، 40، 50، 65، 80، 100 و ... داشته باشد و نیز قدرت موتور و دیگر مشخصات ساختاری، قابلیت پمپاژ روغن داغ در بازه دمایی بین 300 تا 350 درجه سانتی گراد و پمپاژ آب داغ با دمای بالاتر از 185 درجه سانتی گراد را دارا می باشند. قابل ذکر است که پمپ های روغن داغ آبروان در دو نوع تک فاز و سه فاز جهت مصارف خانگی و صنعتی طراحی و تولید می شوند.

پمپ روغن داغ

قیمت پمپ روغن داغ آبروان

یکی از مسائل مهم که هنگام خرید پمپ روغن داغ مد نظر صاحبان صنایع قرار می گیرد، قیمت این محصولات است. قیمت پمپ روغن داغ آبروان به چندین عامل نظیر جنس پوسته و پروانه، نوع آب بندی، دور الکتروموتور پمپ، قطر و سرعت پروانه، نوع پمپ، سریال پمپ و قطر دهانه خروجی پمپ و ... بستگی دارد. بهتر است قبل از انتخاب و خرید پمپ روغن داغ، با متخصصین این حوزه و کارشناسان فروش مجموعه مشورت نمایید تا متناسب با کاربرد و سیستم مورد نظرتان، مناسب ترین و بهینه ترین و اقتصادی ترین پمپ را خریداری نمایید و شاهد عملکرد و بازدهی مطلوب محصول خریداری شده باشید. در مجموعه کالا صنعتی می توانید خدمات مورد نظر خود را به صورت 7 روز هفته و 24 ساعته دریافت نمایید. ضمانت اصالت کالا، ارسال سریع و پرداخت در محل از دیگر خدمات قابل ارائه توسط kalasanati می باشد.

روغن داغ آبروان

خرید اینترنتی پمپ روغن داغ آبروان

همانطور که می دانید اصطکاک دشمن قطعات در حال حرکت است، زیرا مانع عملکرد و کاهش عمر محصول می شود. سیستم گردش روغن مورد استفاده در موتورهای احتراقی دو وظیفه اصلی را انجام می دهد، اول کاهش اصطکاک و دوم حذف گرما از پیستون ها، یاتاقان ها و شفت ها. از این رو برای افزایش عمر موتورهای ماشین آلات صنعتی و خودروها و ارتقای سطح بازدهی و راندمان کاری این دستگاه ها، لازم است از پمپ روغن داغ باکیفیت و اصیل بهره گیری شود. پمپ روغن داغ آبروان یکی از الکتروپمپ های سانتریفیوژ روغن داغ است که شناخته شده و معتبر بوده و تجربه استفاده از آن در انواع صنایع گواه کیفیت بالا و عملکرد مطلوب آن بوده است. مجموعه بزرگ و باسابقه کالا صنعتی در زمینه تأمین و فروش پمپ روغن داغ آبروان در کنار طیف گسترده ای از کالاها و قطعات صنعتی مورد نیاز صنایع مختلف، فعال می باشد. با مراجعه به وب‌سایت www.kalasanati.com می توانید محصولات قابل عرضه را مشاهده نموده و از طریق تماس با کارشناسان فروش سایت راهنمایی های لازم جهت ثبت سفارش و انجام خریدی به صرفه و مطلوب را دریافت نمایید.

پمپ روغن داغ آبروانچ

  • سوالات متداول
ایمیل(اختیاری):
کد مقابل را وارد کنید ...