• 1881
  • 692 مرتبه
بهترین پمپ کولر

بهترین پمپ کولر

شنبه 31 تیر 1402

پمپ دستگاهی است که در ابعاد مختلفی و به منظور کاربری های متفاوتی طراحی و ساخته می شوند. یکی از انواع پمپ که جز کوچکترین سایزهای پمپ موجود می باشد، پمپ آب کولری است. پمپ کولری همانطور که از نامش پیداست در کولر آبی بکار می رود و به منظور پمپاژ آب جمع شده در کف سطح سینی کولر بر روی پوشال های آن استفاده می شود. به دلیل استفاده مداوم از کولر در فصول گرم سال و روشن بودن آن در ساعات متوالی، پمپ کولر نیز به منظور به جریان انداختن آب بر روی پوشال ها، مدام عمل سیرکوله کردن را انجام می دهد. به همین دلیل لازم است پمپ کولری از کیفیت بالایی در قطعات تشکیل دهنده برخوردار باشد تا امکان سوختن آن کمتر شود. اجزای مهم پمپ کولری شامل پوسته، پروانه و سیم پیچ موتور آن است که کیفیت آنها در عملکرد درست پمپ تاثیرگذار است. در این مقاله به بهترین پمپ کولر پرداخته خواهد شد و افرادی که قصد انتخاب پمپ کولری را دارند با انواع بهترین برندهای پمپ کولری آشنا خواهند شد و بعد از خواندن این مقاله می توانند پمپ کولری مناسب را سایت کالاصنعتی خریداری کنند.

5 نوع از بهترین برندهای پمپ کولری

  1. پمپ آب کولری الکتروژن مدل البرز
  2. پمپ آب کولری الکتروژن مدل سبلان
  3. پمپ آب کولری موتوژن
  4. پمپ کولر مگاژن بیهق
  5. پمپ کولر آراز

پمپ کولر الکتروژن مدل البرز

الکتروژن برندی ایرانی و با کیفیت است که چند سالی است که در زمینه پمپ آب خانگی فعالیت می کند و به دلیل کیفیت ساخت بالا، قیمت مناسب در کنار داشتن گارانتی توانسته نام خود را به عنوان یکی از بهترین سازندگان پمپ در ایران شناسایی کند. یکی از انواع پمپ تولیدی در این شرکت، پمپ آب کولری الکتروژن مدل البرز است. این پمپ کولر از بهترین پمپ های کولری موجود در بازار است که با نام تیپ 31400 شناخته می شود. تیپ 31400 پمپ کولر الکتروژن در فرکانس های 50 و 60 هرتز کار می کند و جنس سیم پیچ آن از مس است در نتیجه هم بازدهی و هم طول عمر آن بیشتر می باشد. میزان توان خروجی آن 60/1 اسب بخار و با برق تکفاز کار می کند. این مدل پمپ برای انواع کولرهای آبی 3000، 5000 و 7000 می تواند استفاده شود. در فروشگاه اینترنتی کالاصنعتی امکان خرید تکی و کارتنی (12 عددی) پمپ کولر الکتروژن مدل البرز فراهم است. 

پمپ کولر الکتروژن مدل البرز

پمپ کولر الکتروژن مدل سبلان

مدل دیگر پمپ کولری الکتروژن که با نام تیپ 31402 شناخته می شود، مدل سبلان است. این تیپ پمپ کولر الکتروژن در فرکانس 50 کار می کند و جنس سیم پیچ آن از آلومینیوم است. به دلیل جنس آلومینیومی سیم پیچ مدل سبلان از قیمت پایین تری برخوردار است. توان خروجی 60/1 اسب بخار، برق تکفاز، سرعت نامی 2400 دور بر دقیقه و جریان مصرفی 0.35 آمپر است. جنس پروانه و بدنه پمپ کولری از پلاستیک مهندسی است که برای کاربرد این نوع پمپ ها مناسب است. برای خرید پمپ کولر الکتروژن مدل سبلان بصورت تکی و کارتنی (12 عددی) با گارانتی 18 ماهه می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

پمپ کولر الکتروژن مدل سبلان

پمپ آب کولر موتوژن

شرکت موتوژن دیگر سازنده پمپ خانگی در ایران است که اخیرا پمپ های آب خانگی شامل پمپ کولر موتوژن را به محصولات خود اضافه کرده است. پمپ های آب کولری موتوژن در مدل های با سیم پیچ مسی و آلومینیومی تولید می شوند که در نوع سیم پیچ مسی به دلیل مقاومت بالاتر نسبت به آلومینیومی طول عمر بالاتر دارد و احتمال سوختن آن به دلیل نوسانات برق کمتر است. جریان مصرفی برق در آنها 0.35 آمپر و توان نامی حدود 50 وات می باشد. برای دریافت قیمت و استعلام موجودی پمپ کولری موتوژن با کارشناسان فروش پمپ بگیرید.

پمپ آب کولر موتوژن

پمپ کولر مگاژن بیهق

پمپ کولری مگاژن بیهق از پمپ های قیمت مناسب موجود در بازار است که مشخصاتی مشابه دیگر پمپ های کولری دارد و می تواند نیاز مشتریان را برای پمپاژ آب داخل کولر آبی برطرف کند. پمپ کولر مگاژن بیهق دارای جنس پوسته و پروانه از پلاستیک مهندسی، جنس سیم پیچ مسی، توان نامی 45 وات و سرعت نامی 2400 دور بر دقیقه می باشد. در سایت کالاصنعتی می توانید این پمپ کولر را بصورت تکی یا کارتنی خریداری کنید.

پمپ کولر مگاژن بیهق

پمپ کولر آراز

یکی از پمپ های کولری خوب موجود در بازار پمپ کولر آبی آراز است که از لحاظ کیفیت مشابه پمپ کولری موتوژن است. این پمپ دارای مشخصات سیم پیچ مسی، جنس پوسته و پروانه پلاستیک مهندسی، توان 12 وات است و برای کولرهای 3000، 5000 و 7000 می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. پمپ کولر آراز از قیمت مقرون بصرفه ای برخوردار است و به همین دلیل مشتریان خود را نیز دارد. برای استعلام و خرید پمپ کولر آراز می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

پمپ کولر آراز

جمع بندی: استفاده از کولر به منظور خنک سازی و پایین بردن دمای فضای بسته در فصول گرم سال لازم است. در کولر آبی که مخصوصا در مناطق خشک کشور استفاده بیشتری دارد، برای ایجاد رطوبت سازی و هوای مطبوع از آب به این منظور استفاده می کند. برای به گردش در آوردن آب در داخل فضای کولر و خیس ماندن دائمی پوشال های کولر آبی از پمپ کولر آبی استفاده می شود که به نوعی پمپ سیرکولاتور محسوب می شود. از آنجایی که استفاده از کولر آبی در فصول گرم زیاد بوده و در ساعات طولانی روشن می باشد، نقش پمپ کولر در عملکرد پمپاژ آب پررنگ بوده و لازم است که پمپ کولری از کیفیت بالایی برخوردار باشد. به این منظور در این مقاله به بررسی بهترین پمپ کولری پرداخته شد و 5 نوع از بهترین پمپ های کولری همراه با مشخصات آنها معرفی شدند. بطور کلی قیمت پمپ کولری آن قدری نیست که مشتری دلیل انتخاب آن را قیمت درنظر بگیرد و قیمت انواع برندهای مختلف آن، تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند. بنابراین مشخصه هایی مثل کیفیت قطعات و جنس، توان نامی، دور موتور و جریان مصرفی از پارامترهایی هستند که برای انتخاب و خرید بهترین پمپ کولری موثر هستند. فروشگاه اینترنتی کالاصنعتی چند مدل از بهترین پمپ آب کولری را با برندهای مختلف بصورت تکی و کارتنی به مشتریان عزیز ارائه می کند.

اخبار مرتبط
نظرات

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.
    • 0
    • 2
    سلام روز خوش چه پمپ کولری برای کولر 5500 جنرال موتورز بهتره خریداری شود؟
    • کاربر سایت

      1403/02/02 11:07:09
      • 0
      • 1

      سلام جناب بصیری عزیز، روز شما هم بخیر

      پمپ کولری موتوژن یا الکتروژن به شما پیشنهاد می شود.