• 1666
  • 4471 مرتبه
پمپ لئو ساخت کجاست؟

پمپ لئو ساخت کجاست؟

یک شنبه 21 آذر 1400

مشاوران بخش پمپ کالا صنعتی می‌توانند شما را در زمینه انتخاب یک پمپ مناسب با در نظر گرفتن کلیه شرایط راهنمایی کنند. لازم به توضیح است کالا صنعتی، به عنوان بزرگترین فروشگاه آنلاین صنعتی، می‌تواند گستره وسیعی از پمپ‌های داخلی و خارجی را تامین و در اختیار مشتریان محترم قرار دهد.

معرفی شرکت پمپ لئو

شرکت پمپ لئو و به عنوان اولین شرکت بورسی در صنعت پمپ چین شناخته می شود. در بازار ایران، محصولات لئو به عنوان چینی درجه یک یا چینی جنس خوب شناخته می‌شود. شرکت پمپ لیو دارای تنها مرکز فنی مجاز دولتی در صنعت پمپ و تجهیزات وابسته است. 

شرکت لیو محصولات خود را به بیش از 140 کشور در کلیه قاره ها صادر می‌کند. در ایران نیز محصولات لئو به آسانی و با گارانتی معتبر در اختیار مشتریان محترم قرار گرفته است. کاربرد پمپ‌های لیو در ساخت و ساز، صنایع پتروشیمی، معدن، متالورژی، آتش نشانی، HVAC، آبیاری کشاورزی، تامین آب و زهکشی، مصارف شهری و غیره است. شرکت تولید پمپ لئو در کشور ایران دارای نمایندگی معتبر است و کلیه محصولات لئو با ضمانت دو ساله عرضه به مشتریان محترم عرضه می‌شود.

شرکت لئو چین

تاریخچه شرکت پمپ لئو LEO

همانطور که ذکر شد، پمپ لیو ساخت چین است. در ادامه تاریخچه شرکت پمپ لئو ذکر شده است. برای درک بهتر از روند شرکت، تاریخچه از جدید به قدیم ذکر می‌شود. در سال 2015 لیو حدود 1 میلیارد یوان برای ساخت یک کارخانه جدید با مساحت 270.000 متر مربع سرمایه گذاری کرد. در سال 2013 نام شرکت به  LEO Group Co., Ltd تغییر کرد.

در سال قبل از 2013، خرید دو شرکت بزرگ توسط شرکت لئو صورت گرفته است (alian Huaneng Resistant Corrosion Pump Works و Wuxi Xi Pump Manufacture Co., Ltd. ). همچنین در سال 2011 نیز شرکت پمپ صنعتی Changsha Swan با مسئولیت محدود خریداری شد. آزمایشگاه شرکت لیو به‌عنوان مرکز فنی شرکت معتبر ملی کشور چین شناخته شد. در شرکت زیرمجموعه شامل شرکت هونان لئو و  شرکت ماشین آلات باغبانی ونلینگ تاسیس شد.

در سال 2009 و 2008 به‌ترتیب لئو به عنوان یک شرکت ملی فناوری پیشرفته شناخته شد و گردش مالی فروش بیش از 1 میلیارد یوان رسید. در سال 2007  در بازار سهام شنژن فهرست شد. همچنین شرکت صنایع ژجیانگ داناو با مسئولیت محدود خریداری شد. در سال 20015 تغییر نام به Zhejiang Leo Co., Ltd. رخ داد.

در سال 2004 در این سال اتفاقات ویژه‌ای برای شرکت لئو رخ داد. شناخته شدن به عنوان یک شرکت فناوری پیشرفته در استان ژجیانگ، مورد تقدیر قرار گرفتن به‌عنوان تولید محصولات بدون بازرسی ملی، شناخته شدن به ‌عنوان صادرکننده پمپ شماره 1 استان ژجیانگ و شماره 3 در کل کشور چین.

سال 2003 انجمن ماشین آلات کشاورزی شرکت تولید پمپ لیو را برای پیش نویس استاندارد تولید پمپ‌های باغی منصوب کرد. در این سال گردش مالی فروش لئو به بیش از 100 میلیون یوان رسید. سال 2002 لئو توانست در تدوین استاندارد ملی میکروپمپ‌ها (National Standard for Micro-pumps) دخیل باشد سال 2001 سال 2001 سالی بود که محصولات پمپ لئو به اتحادیه اروپا صادر شد.

لازم به ذکر است شرکت لئو اولین و معتبرترین تولید کننده پمپ در چین است که توانسته به اتحادیه اروپا نیز پمپ صادر کند. سال 1998 سه سال بعد، اولین گواهینامه بین المللی توسط شرکت اخذ شد. سال 1995 در این سال موسسه تحقیقات و توسعه پمپ ونلینگ شینکه (Wenling Xinke) تاسیس شد.

گوشه ای از محصولات لئو

اکثر محصولات شرکت لئو در ایران قابل تامین است. برای استعلام موجودی و خرید هر یک از محصولات لئو می‌توانید با کارشناسان بخش پمپ کالا صنعتی در ارتباط باشید.

انواع محصولات و پمپ های شرکت لئو

پمپ های صنعتی شرکت لیو

لازم به ذکر است کالا صنعتی، به عنوان بزرگترین فروشگاه آنلاین خرید محصولات صنعتی کشور، می‌تواند گستره وسیعی از پمپ‌های لیو را تامین و در اختیار مشتریان محترم قرار دهد.

انواع پمپ های لئو LEO

این محصولات شامل پمپ‌های صنعتی و خانگی لئو است. پمپ عمودی طبقاتی لئو، بوستر پمپ لئو، پمپ دومکشه لئو، پمپ افقی طبقاتی لئو، پمپ کله استیل لئو، پمپ پروانه نیمه باز لئو، پمپ کفکش لئو، پمپ لجنکش لئو، پمپ سیرکولاتی خطی لئو و پمپ اتابلوک لئو در دسته پمپ‌های صنعتی قرار می‌گیرد (در بالا تصاویر آن آمده است). پمپ محیطی لئو، پمپ بشقابی تک و دو پروانه لئو، پمپ جتی لئو، پمپ استخری لئو، پمپ باغی قابل حمل لئو، موتور پمپ لئو و پمپ شناور نیز پمپ‌های خانگی است.

پمپ های خانگی لیو چینی

نظرات

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.