دماسنج لیزری 550 درجه دو نقطه ای مدل DT-8861 برند سی ای ام CEM

رنج دمایی اندازه‌گیری: -50 تا 550 درجه سانتی‌گراد با دقت 0.1 درجه سانتی‌گراد (هم‌زمان با واحد فارنهایت)
نوع لیزر: کلاس 2 با طول موج 630-670 نانومتر
فاصله اندازه‌گیری با لیزر: 12:1، به این معنی که برای اندازه‌گیری دمای یک سطح به فاصله 12 برابر قطر لیزر نیاز است.
دارای نمایشگر LCD با نور پس‌زمینه و قابلیت نمایش حالت MAX/MIN/AVG/DIF
دارای خاموشی خودکار در صورت عدم استفاده به مدت 15 ثانیه
دارای قابلیت تغییر واحد دمایی بین سانتی‌گراد و فارنهایت
منبع تغذیه: باتری 9 ولتی 

دو نقطه لیزر جهت اندازه گیری دقیق تر

آلارم قابل تنظیم

چراغ پس زمینه نمایشگر

حافظه مینیمم / ماکزیمم / متوسط / میانگین مقادیر

تنظیم ضریب تابش Emissivity

همراه با کیف حمل 

تماس بگیرید
  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • محصولات مشابه
  • نظرات کاربران
  • دماسنج لیزری 550 درجه مدل DT-8861 برند سی ای ام CEM

    دماسنج لیزری 550 درجه مدل DT-8861 برند سی ای ام CEM  قادر به اندازه گیری دمای اجسام و سطوح بدون تماس با آن و با استفاده از اشعه مادون قرمز می باشد، شما با فشردن یک ماشه قادر به اندازه گیری دما خواهید بود.

    لیزر موجود در دستگاه کمک به افزایش دقت اندازه گیری در اندازه گیری دمای دستگاه می شود. این دستگاه به ویژه مناسب برای اندازه گیری اجسام در حال حرکت و یا اجسامی است که به هر نحوی دسترسی به آن مشکل و دشوار است. 

    از ویژگی های این دستگاه می توان به تشخیص سریع دما، داشتن دو نقطه لیزر برای افزایش دقت اندازه گیری، قابلیت اندازه گیری در 2 واحد سانتی گراد و فارنهایت، طراحی مدرن، قابلیت تنظیم میزان انتشار انرژِِی و نشان دادن بیشترین دمای اندازه گیری شده می باشد. این دستگاه دارای نور پس زمینه و تنظیم آلارم دمایی است.  

    این دستگاه مناسب برای استفاده در آماده سازی غذاها، بازرسان آتش نشانی، ریخته گری پلاستیک، محاسبه دمای چاپ، جوهرها، تعمیرات ناوگان ها و ... است.  

    هشدار: زمانی که لیزر دستگاه روشن است احتیاط لازم را رعایت کنید، مراقب باشید اشعه لیزر به داخل چشم افراد برخورد نکند، همچنین از ورود لیزر دستگاه محل های خطرناک از قبیل گاز منفجره خودداری نمایید.

    ویژگی ها

    1. محدوده دمایی قابل اندازه گیری توسط دستگاه: 550c (-50 f to 1022 f )-50°c to
    2. زمان پاسخگویی: 150 یلی ثانیه 
    3. محدوده قابلیت انتشار: قابل تنظیم ار 0.1 تا 1.0   
    4. دمای های زیر صفر درجه سانتی گراد با علامت منفی در صفحه نمایش داده می شوند.  
    5. ویژگی های لیزر: output<1mW,630-670nm
    6. کلاس لیزر: 2
    7. دمای مناسب کار: 0to 50°C(32 to 122°F)
    8. دمای نگهداری: 10to 60°C(14 to 140°F)-
    9. رطوبت مربوط به کار: 90%-10%RH و رطوبت نگهداری حداکثر 80%RH است.
    10. باتری: باتری 9 ولتی از نوع NEDA1604A or IEC 6LR61
    11. ایمنی: CE با تایید EMC 

    دکمه ها: دستگاه سه دکمه بالا (up) دکمه پایین (down) و دکمه حالت (Mode) است. همچنین این دستگاه دارای ماشه اندازه گیری در پشت دستگاه و درکنار کاور باتری است. 

    نماد ها

    1. SACN: زمانی که ماشه اندازه گیری را فشار می دهید این علامت در صفحه نمایش داده شده و به معنای آن است که دستگاه در حال اندازه گیری دمای هدف است.  
    2. HOLD: زمانیکه ماشه اندازه گیری را رها کرده این عبارت در صفحه دستگاه ظاهر می شود و به معنای آن است که آخرین دمای اندازه گیری توسط دستگاه به صورت یک عدد ثابت بر روی صفحه نمایش قرار دارد.  
    3. نماد لیزر: به معنای آن است که لیزر دستگاه روشن است. زمانیکه دستگاه روشن است، با فشار دادن دکمه بالا می توانید لیزر روشن یا خاموش نمایید.  
    4. نمایش نماد باتری در صفحه نمایشگر به معنای ضعیف بودن باتری دستگاه است و باید آن را تعویض نمایید.  
    5. آلارم های بالا و پایین (H or L) که در صفحه به صورت حروف انگلیسی H به معنای آلارم بالا و L به معنای آلارم پایین نمایش داده میشوند.( فعال باشند)  
    6. در پایین صفحه دو عدد کوچکتر تحت عنوان های MAX و Ꜫ که به ترتیب به معنای بیشترین دمای اندازه گیری و میزان انتشار دستگاه است.

    تنظیمات

    1. تنظیم آلام های بالا و پایین: زمانیکه دستگاه روشن است، دکمه Mode را فشار دهید، دکمه های بالا و یا پایین مرتبا فشار داده تا Log شروع به چشمک زدن کند سپس دکمه مود را تا زمانیکه نماد آلارم بالا (H) به صورت چشمک زن در صفحه نمایش داده شود فشار دهید، در این زمان در صفحه عبارت های ON و یا OFF را مشاهده کرده و با دکمه های بالا و یا پایین آن را خاموش و روشن می نمایید، سپس با فشار دادن یکبار دیگر دکمه Mode یک عدد نمایش داده می شود ( معمولا 200 ) که می توانید آن را با دکمه های بالا و پایین تنظیم نمایید، این عدد همان دمایی است که اگر دمای هدف از آن بالاتر باشد، دستگاه شروع به بوق زدن می نماید. زمانیکه دمای مدنظر را تنظیم کردید برای تایید ماشه اندازه گیری را فشار دهید. به طور مشابه تنظیم آلارم پایین (Low Alarm) به این صورت است که هنگامیکه دمای هدف از آن پایین تر باشد، دستگاه شروع به بوق زدن می نماید.  
    2. تنظیم میزان انتشار: دکمه مود را فشار داده، دکمه مود را فشار داده تا Ꜫ شروع به چشمک زدن نماید، سپس با دکمه های بالا و پایین میزان را از 0.1 تا 1.0 تنظیم و برای تایید ماشه اندازه گیری را فشار دهید.  
    3. حالت LOCK: برای تنظیم این حالت دکمه مود را فشار دهید تا یک نماد به صورت قفل در صفحه شروع به چشمک زدن نماید، سپس با دکمه های بالا و پایین یکی از حالات Off و On را انتخاب نمایید و برای تایید ماشه اندازه گیری  را فشار دهید. هنگامیکه حالت Lock فعال است دستگاه بدون نیاز به فشردن ماشه اندازه گیری دمای های هدف را به صورت دائم اندازه گیری می کند ،در این حالت شما با دکمه های بالا و پایین قادر به تنظیم میزان انتشار خواهید بود. دقت کنید هنگامیکه در این حالت قرار دارید با فشردن ماشه از این حالت خارج شده و برای اندازه گیری دوباره باید ماشه را مجدد فشار دهید.

    نحوه اندازه گیری دما با ترمومتر لیزری 

    ابتدا ماشه اندازه گیری را فشار دهید تا دستگاه روشن شود، سپس ماشه اندازه گیری را نگه داشته و همزمان دستگاه را برای اندازه گیری هدف مدنظر رو به آن نشانه بگیرید، هنگامیکه ماشه را رها کنید دستگاه آخرین دمای اندازه گیری شده را نمایش می دهد. مواظب باشید زمانیکه لیزر دستگاه روشن است به چشم کسی برخورد نکند.  

    تذکر: هرچه هدف اندازه گیری شما کوچک تر باشد، باید دستگاه را به آن نزدیکتر نمایید، همچنین اگر دقت اندازه گیری اهمیت دارد توجه کنید که جسم هدف شما باید حداقل دو برابر اندازه نقطه لیزر دستگاه باشد.  

    میزان انتشار: میزان انتشار در واقع میزان منتشر کردن انرژی توسط دستگاهی است که برای اندازه گیری دمای مواد گوناگون این مقدار تفاوت می کند. در میزان انتشار مربوط به برخی از مواد را عرضه می نماییم.

    دماسنج لیزری550

    تذکر: این دستگاه برای اندازه گیری دمای سطوح براق و پولیش شده مانند فولاد زنگ نزن، آلومینیوم ... توصیه نمی شود. همچنین وجود بخار و یا گرد و غبار و یا دود باعث بروز خطا در اندازه گیری دستگاه می گردد . 

    در آخر ذکر این نکته را یادآور می شویم که اگر دستگاه نیازمند تعمیر است، باید توسط افراد متخصص تعمیر شده و همچنین برای تمیز کردن دستگاه از یک پارچه خشک استفاده نمایید.

     

     

     

  • مشخصات عمومی
    گارانتی
    دسته بندی تجهیزات
    اندازه گیری دما
    نوع محصول
    سنسور غیر تماسی
    مدت زمان گارانتی
    12ماه
    دسته بندی صنایع
    صنعت اتوماسیون ساختمان, صنعت نفت و گاز،شیمی, صنعت خمیر کاغذ و کاغذ, صنعت دارویی،غذایی،بهداشتی, صنعت فلز و معادن, صنعت برق و نیروگاهی, صنعت ماشینکاری و مهندسی مکانیک
    مشخصات فنی
    دمای فرآیند
    -50 تا 550 درجه سانتی گراد
    دقت اندازه گیری
    1 درجه سانتی گراد
    حداقل فاصله فوکوس
    1 تا 12 متر
  • ایمیل(اختیاری):
    کد مقابل را وارد کنید ...