موتور کولر الکتروژن




  • وضعیت
  • جدیدترین
  • پربازدیدترین
  • پرفروشترین
  • ارزانترین
  • گرانترین
  • الفبا
  • محبوب ترین

موتور کولر الکتروژن یکی از بهترین انواع موتور کولر در ایران به شمار می رود که یک موتور دو سر بلبرینگ بوده و کیفیت مناسبی دارد. موتور کولر الکتروژن برای کولر های 3000 و 5000 و 7000 در سه دسته بندی تولید و به بازار عرضه شده است. برای دریافت قیمت موتور کولر الکتروژن و خرید الکتروموتور با کارشناسان فروش در تماس باشید.

موتور کولر ساده الکتروژن

در ابتدای فصل گرما کولرهای آبی بسیار مورد استفاده است و شرکت هایی هستند که موتور کولر الکتروژن را با قیمت بسیار مناسب عرضه می کنند که کالا صنعتی جزو این دسته قرار دارد. در صورت خرید تعداد این قیمت ها کاهش خواهد داشت. الکتروموتور کولری الکتروژن را میتوان یکی از با کیفیت ترین موتورهای کولر موجود در ایران دانست. استفاده از بلبرینگ بجای یاتاقان در دو سر شفت، کلید قطع کن جهت جلوگیری از سوخته و بسیاری مزیت های دیگر باعث شده تا استقبال عمومی و بسیاری شرکت های کولر سازی در ایران از این برند افزایش یابد.

در همین راستا شرکت الکتروژن و خصوصاً بخش فروش استراتژی هایی را دنبال می کند که به اختصار در زیر آمده است. در جهت معرفی بعضی از استراتژی های اجرایی واحد فروش به موارد زیر اشاره می کنیم:

  1. ضمانت، خدمات و مشاوره های فنی در سریع ترین زمان ممکن به مشتریان
  2. تحویل به موقع و مطابقت کامل با خواسته مشتریان بدون توقف در خطوط تولید آن کارخانجات 
  3. بالا بردن سطح کیفیت  محصولات به وسیله واحد تحقیق و توسعه و توصیه های مشتریان به عنوان مهمترین شرکای تجاری شرکت 
  4. توسعه کانال های فروش در بازار 
  5. پاسخگویی دائمی کادر فروش و بازاریابی کارآزموده 
  6. برگزاری همایش های فنی و توجیهی برای مشتریان جهت افزایش میزان استفاده مفید از محصولات 
  7. رقابت از لحاظ قیمت حتی در مقایسه با محصولات خارجی

در  شرکت الکتروموتور الکتروژن مهم ترین رکن و فاکتور جهت موفقیت رضایت مشتری در نظر گرفته شده که آن را به تمام بخش های سازمان و برای کلیه فعالیت ها آن تعمیم داده است.

موتور کولر راندمان بالای الکتروژن

کنترل کیفیت شرکت الکتروژن

بخش کنترل کیفیت که امروزه بخش مهمی در کارخانجات صنعتی به حساب می آید، در شرکت  الکتروموتور الکتروژن به عنوان ناظر کیفی کیفیت محصولات، در تمامی مراحل کار از ورود مواد خام و اقلام اولیه گرفته تا تولید قطعه نیمه ساخته و تولید محصول نهایی طی 24 ساعت ، نظارت را از مهم ترین اقدامات خود دانسته و با توجه به این نکته که خود را نماینده مشتری و همچنین بعنوان بازوی واحد طراحی گام به گام می داند ، به عنوان همراه و پشتیبان فرایند تولید عمل می کند. فعالیت های کنترل کیفیت در شرکت الکتروموتور الکتروژن در 3 بخشی که  مستقل و در عین حال  وابسته به یکدیگر هستند ، انجام می شود. این بخش ها عبارتند از :

  1. کنترل کیفیت اقلام ورودی  )آزمایشگاه مواد(
  2. کنترل کیفیت خطوط تولید
  3. کنترل کیفیت محصول نهایی )آزمایشگاه فیزیک(

آزمایشگاه فیزیک شرکت الکتروموتور الکتروژن دارای گواهینامه شماره T/1002 از اداره استاندارد بوده که به همین دلیل به عنوان یک بازوی قدرتمند اجرایی که در خدمت متولیان کیفیت و ایمنی کشورمان قرار گرفته ، فعالیت می کن .

وظایف کنترل کیفیت الکتروژن

از مهم ترین وظایف بخش کنترل در شرکت الکتروموتور الکتروژن می توان به کنترل اطلاعات و تطبیق آن با نیاز مشتری ، پردازش و تبدیل مشخصات فنی به آیتم های کنترلی ، جمع آوری داده ها و ترسیم نمودارها و نهایتا تجزیه و تحلیل اولیه نتایج اشاره نمود ؛ در نتیجه این اقدامات کیفیت محصولات به طور چشمگیری افزایش یافته به اقدمات پیشگیرانه و اصلاحی در این زمینه منجر می شود که رضایت مشتریان را به دنبال خواهد داشت.

همینطور این واحد یعنی واحد کنترل کیفیت شرکت الکتروژن در اقداماتی مثل پشتیبانی فنی از مشتریان و پاسخگویی سریع و آنی به شکایات با واحد خدمات پس از فروش در یک سو گام برداشته، آنها را در کمترین زمان ممکن مورد بررسی و مطالعه قرار داده و در راستای رفع آنها عمل می کند که این امر سبب دریافت اطمینان از جانب مشتریان می گردد. شرکت الکتروموتور الکتروژن در سال های 1387 و 1388 موفق شد جایزه هایی را به عنوان واحد نمونه کیفی دریافت نماید و همچنین در سال 1389 از طرف اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی به عنوان مسئول کنترل کیفیت نمونه شناخته شود.

دریافت این افتخارات و عناوین می تواند مهر تاییدی باشد بر اجرای صحیح و درست خط مشی های کیفیت که نیل به این هدف بزرگ در راستای پایه ریزی برنامه کاملی است که به وسیله مدیریت درست و دقیق مجموعه از قبل انجام شده است.  واحد کنترل کیفیت نه فقط در شرکت الکتروموتور الکتروژن بلکه در تمامی شرکت ها و کارخانجات صنعتی بخش کوچکی از فرآیند تضمین کیفیت محصولات می باشد، در واحد کنترل کیفیت طبق تعریف این بخش، حرکت به سمتی است که نقایص و عیوب با کاهش چشمگیر مواجه شده است.

موتور کولر الکتروژن

موتور کولر الکتروژن را میتوان یکی از بهترین برند های موتور کولری در ایران دانست. در سال های اخیر استفاده زیاد و طولانی مدت از کولر آبی در مناطق خشک باعث شده است تا درخواست موتور کولر با کیفیت ایرانی افزایش داشته باشد. موتور کولر Electrogen را میتوان با خیال راحت و با گارانتی معتبر تهیه کرده و استفاده کرد. برای انتخاب دینام کولر الکتروژن با کارشناسان فروش در تماس باشید.

کیفیت بالای موتور کولر الکتروژن

اولین دلیل برای خرید موتور کولر الکتروژن کیفیت بالای این موتور است. برخلاف بسیاری از موتورهای چینی موجود در بازار، موتور الکتروژن کیفیت نسبتا بالایی دارد. همین کیفیت بالا باعث شده تا یکی از چند موتور برتر برای کولر به‌حساب آید. کیفیت موتور کولر الکتروژن نه‌ تنها در عملکرد آن، بلکه در جنس قطعات و طراحی موتور نیز به چشم می‌آید.

انواع موتور کولر الکتروژن

انواع موتور کولر الکتروژن

به طور معمول موتور کولر ها در سه سایز 1/3 و 1/2 و 3/4 تولید و به بازار عرضه می شود. نمونه 1/3 برای کولر های تا 3000 مناسب است و 1/2 برای کولرهای تا 1500 و 3/4 برای کولرهای سایز بزرگ که عموماً به کولر های 7000 شهرت دارند، قابل استفاده است. مدل های EG و تندر و طوفان و گرین از جمله مدل های تولید شرکت است که بیشترین تولید برای موتور کولر EG بوده است. مزیت بزرگ این مدل سوئیچ Overload است که از سوختن موتور جلوگیری می کند. جنس سیم پیچ در این مدل موتور ها مس است و به دو صورت دور تند و کند 1400 و 900 دور در بازار موجود است.

فصل تابستان درخواست خرید موتور کولر الکتروژن بسیار زیاد است و در شهرهای با آب و هوای خشک، درخواست خرید این کالا افزایش زیادی دارد. کالای بسیار مرتبط با دینام کولر الکتروژن را میتوان پمپ کولر دانست. موتور کولر الکتروژن شاید کمی گران تر از برندهای دیگر باشد اما یکی از بهترین برند های موتور کولر در ایران است.

مزایای موتور کولر الکتروژن

  1. قطعات یدکی موتور کولر الکتروژن را می‌توانید از نمایندگی‌های مجاز این شرکت تهیه کنید. به‌ این‌ ترتیب، دیگر نگران نبود قطعات موتور کولر نیستید و به‌راحتی آن را تعویض و تعمیر می‌کنید. این ویژگی خود باعث به‌ صرفه‌تر شدن موتور کولر ایرانی شده است.
  2. خدمات پس از فروش مناسب بر روی کلیه محصولات این شرکت است. خدمات پس از فروش موتور کولر الکتروژن کمک می‌ کند تا خرید شما مطمئن‌تر شود.
  3. با توجه به کیفیت، قیمت موتور کولر الکتروژن بسیار مناسب است.
  • سوالات متداول
ایمیل(اختیاری):
کد مقابل را وارد کنید ...