دوربین تصویر برداری حرارتی رو میزی TRODEKS OSXL-ASC

گرمانگار حرارتی ثابت و رومیزی برای روئیت داخل کوره های مذاب.

تماس بگیرید
  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • محصولات مشابه
  • نظرات کاربران
  • دوربین تصویر برداری حرارتی رو میزی TRODEKS OSXL-ASC

    دوربین های تصویربرداری حرارتی را می توان برای طیف گسترده ای از برنامه های تحقیق و برنامه استفاده کرد. تا به امروز استفاده از دوربین حرارتی امتیاز بخش های بزرگ تحقیق و توسعه را از دست می داد. با استفاده فوق العاده مقرون به صرفه OSXL-A35SC/OSXL-A15SC و OSXL-A5SC، سیستم های تصویربرداری گرمایی در حال حاضر مزایای تصویربرداری حرارتی را برای آزمون هر مهندس تحقیق و توسعه به ارمغان می آورند. مدل های OSXL-A35SC/OSXL-A15SC andOSXL-A5SC نه تنها بسیار مقرون به صرفه هستند ، بلکه شامل سخت افزار و نرم افزار برای تجزیه و تحلیل و تایید پروژه های تحقیق و توسعه شما می شوند. شما می توانید درجه حرارت را در حالت غیر تماسی تجسم و اندازه گیری کنید.

    مشخصات فنی

    OSXL-A35SC تصاویری با وضوح 320* 256 پیکسل تولید می کند. کاربرانی که برای کاربرد بالا به این کیفیت تصویر بالا احتیاج ندارند می توانند theOSXL-A15SC را انتخاب کنند که تصاویر گرمایی 160 * 128 پیکسل یا OSXL-A5SC تولید کند که تصاویر حرارتی 80 * 64 پیکسل تولید می کند. OSXL-A35SC  OSXL-A15SC و OSXL-SC5 دارای کیت دوربین مادون قرمز مقرون به صرفه هستند که به طور خاص برای برنامه های تست حرارتی طراحی شده اند. بسته بندی جمع و جور باعث می شود OSXL-A5SCa برای استقرار در سطوح زیرین و پایین برای استقرار در مکان هایی که محدودیت های اندازه بسیار مهم است ، مناسب باشد. آنها در انواع مختلف رزولوشن پیکسل موجود هستند و می توانند الزامات وضوح فضایی اکثر برنامه ها را برآورده کنند.

    کاربرد دوربین حرارتی

    حدس و گمان را حذف کنید، الگوهای حرارتی را با تصاویر حرارتی مشاهده کنید و مقادیر دما را از تصاویر زنده یا ضبط شده استخراج کنید. این ابزار دارای آشکارساز بلومتر کوچک خنک کننده است که بدون نگهداری و ارائه عملکرد تصویربرداری موج بلند عالی است. وضوح پیکسل و اپتیک در قالب های 80 * 64 ، 160 * 128 ، 320 * 256 پیکسل برای دستیابی به زمینه های متعدد نمای در دسترس هستند. همه کاره ، جمع و جور ، ناهموار و سبک وزن با قابلیت نصب آسان و امکان نصب سریع و سهولت در نیازهای برنامه جدید.

    سازگاری Plug-and-play ، یک راه حل ایده آل برای یکپارچه سازی سیستم از طریق پروتکل های GigEVision و GenICam است، این دوربین ها می توانند به طور کامل از طریق رایانه شخصی پیکربندی شده و امکان کنترل دوربین و ثبت تصویر در زمان واقعی را فراهم کنند. انتقال سریع داده و اتصالات RJ45 GB اترنت ، تصاویر 14 بیتی را با نرخ فریم حداکثر 60 هرتز ارائه می دهد. تصویر و جمع آوری داده ها می تواند عکس ها و فیلم های گرمایی را با ابزارهای OSXL-ASC + نرم افزار ضبط و تجزیه و تحلیل ضبط کند. GigE Vision® یک استاندارد سطحی جدید است که با استفاده از پروتکل ارتباطی Ethernet گیگابیت توسعه یافته است.

    GigEVision اولین رابط ویدئویی استاندارد است که امکان انتقال سریع تصویر را با استفاده از کابل های استاندارد کم هزینه حتی در مسافت های طولانی فراهم می کند. با GigE Vision ، سخت افزار و نرم افزارهای فروشندگان مختلف می توانند بدون هیچ گونه ارتباطی بیش از حد با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. هدف GenICamTM ارائه یک رابط برنامه نویسی عمومی برای همه انواع دوربین ها است. صرف نظر از فناوری رابط (GigE Vision ، Camera Link® ، 1394 DCAM و غیره) یا ویژگی های پیاده سازی شده ، ApplicationProgrammingInterface (API) همیشه یکسان خواهد بود. همچنین امکان استفاده از نرم افزار شخص ثالث با دوربین وجود دارد. GenICam باعث می شود theOSXL-A35SC هنگام استفاده با بسته های نرم افزاری ، مانند IMAQ Vision و Halcon ، افزونه و بازی شود.

    ویژگی و مزایا

    1. جمع و جور ، مقاوم و سبک
    2. سازگاری Plug-and-Play
    3. انتقال سریع اطلاعات
    4. شامل همه چیز مورد نیاز برای استقرار سریع "خارج از جعبه" است.
    5. سازگار با هر نرم افزاری که از GenICamTM پشتیبانی می کند ، از جمله National Instruments IMAQ Vision ، Stemmers
    6. Common Vision Blox و COGNEX Vision Pro
    7. سازگاری استاندارد GigE VisionTM
    8. پشتیبانی از پروتکل GenICamTM
    9. PoE (قدرت بیش از اترنت)
    10. GPIO (ورودی/خروجی هدف عمومی)
    11. محدوده وسیع دما
    12. حساسیت بالا <50 mK
  • مشخصات عمومی
    ملاحظات مهم
    این کالا از نظر سلامت و اصالت مورد تایید می باشد و در صورت تقاضا برای صدور کتبی گواهی کالیبراسیون با کارشناسان واحد ابزار دقیق تماس حاصل بفرمایید.
  • ایمیل(اختیاری):
    کد مقابل را وارد کنید ...