پرشر ترنسمیتر هوشمند Rosemount 3051C

پلت فرم Coplanar انعطاف پذیر تا 4000 psi با پروتکل HART 4-20mA  Profibus  FOUNDATION fieldbus یا خروجی بی سیم.

این محصول دارای کد تنوع می باشد.

تماس بگیرید
  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • محصولات مشابه
  • نظرات کاربران
  • پرشر ترنسمیتر هوشمند Rosemount 3051C

    پرشر ترنسمیتر هوشمند Rosemount 3051C فناوری پیشرفته را با اتصال فرایند همه کاره Coplanar ترکیب می کند تا استاندارد جدیدی در فناوری اندازه گیری فشار ایجاد کند. حتی در سخت ترین شرایط ، مشخصات عملکرد 3051C پایداری و قابلیت اطمینان طولانی مدت بی نظیری را ارائه می دهد. 3051C قادر به اندازه گیری افت فشار ، اندازه گیری فشار یا مطلق است. 3051C با استفاده از فناوری سنسورهای خازنی پیشرفته (سنسور های مقاوم در برابر فشار برای مدل های فشار مطلق) تا 0.04 ± دقیق است که منجر به عملکرد کلی ، معیار واقعی عملکرد فرستنده "در دنیای واقعی" ، 0.15 ± می شود. علاوه بر این، فرستنده فشار Rosemount 3051 دارای ثبات پنج ساله 0.125 ± است که توانایی حفظ عملکرد را در یک دوره پنج ساله در سخت ترین شرایط فرآیند نشان می دهد. دقت و پایداری بالای 3051C با کاهش تنوع ، کاهش هزینه های بهره برداری و نگهداری و بهبود ایمنی کارخانه برابر است. 3051C می تواند از فلنج های سنتی یا پلتفرم همه کاره Rosemount Coplanar که برای ایجاد بهترین اتصال فرایند برای برنامه های فشار ، جریان و سطح استفاده می شود ، استفاده کند. درست در جعبه، محلول وارد کارخانه کالیبره شده ، تحت فشار آزمایش شده و آماده نصب است. فرستنده فشار هوشمند Rosemount 3051C نیز در تعدادی از مواد موجود است و طیف گسترده ای از گواهینامه های مناطق خطرناک نیز در دسترس است.

    کاربرد

    آزمایش موتورهای موشکی

    سابقه و هدف

    مشتری ما یک شرکت هوافضا است که موتورهای موشکی مورد استفاده در ماهواره ها را آزمایش می کند. پس از پرتاب ماهواره ، از این موتورها برای قرار دادن ماهواره در مدار مناسب استفاده می شود. هزینه بسیار بالای ماهواره ها به این معنی است که موتورها باید هر بار بدون نقص و بدون نقص کار کنند. مشتری به دنبال ابزاری برای اندازه گیری و تایید دقیق یکپارچگی ساختاری ، عملکرد سیستم و فشار سطح دریا این موتورهای موشکی است.

    مشکل

    روش آزمایش شامل مهار موشک و هدایت اگزوز با خیال راحت به سمت فضای باز است. سپس طیف وسیعی از پارامترها در فشار فشار ، مطلق و افتراقی اندازه گیری می شود تا اطمینان حاصل شود که در فضا هیچ گونه خرابی وجود ندارد. ضروری است که اندازه گیری ها دقیق باشند و فرستنده فشار برای شرایط سخت آزمایش مناسب باشد.

    راه حل

    ما فرستنده فشار هوشمند Rosemount 3051C را پیشنهاد کردیم که دارای تمام قابلیت های اندازه گیری مورد نیاز مشتری و همچنین یک پلت فرم همسطح انعطاف پذیر است که راه اندازی آزمایش را آسان می کند. گزینه های ارتباطی متعدد اطمینان می دهد که آزمایش فشار می تواند به صورت خودکار انجام شود و با سایر پروتکل های آزمایش ادغام شود.

  • مشخصات عمومی
    ملاحظات مهم
    این کالا از نظر سلامت و اصالت مورد تایید می باشد و در صورت تقاضا برای صدور کتبی گواهی کالیبراسیون با کارشناسان واحد ابزار دقیق تماس حاصل بفرمایید.
  • ایمیل(اختیاری):
    کد مقابل را وارد کنید ...