سنسور فشار اکستروژن مدل DYN-X-MA

فشار سنج کوره مذاب پلاستیک (اکستروژن) / حداکثر دمای مجاز 400 درجه سانتیگراد، حد بالای فشار 343.6 بار، مخصوص کار با plc

تماس بگیرید
  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • محصولات مشابه
  • نظرات کاربران
  • سنسور فشار اکستروژن مدل DYN-X-MA 

    • کنترل فشار حلقه بسته برای فرآیند اکستروژن: اکستروژن یک فرایند مستمر است و تولید موفق اقتصادی به حفظ خروجی پایدار و کیفیت ذوب با سرعت کنترل شده بستگی دارد. فن آوری کنونی طراحی مارپیچ، استفاده از درایوهای DC، کنترل کننده های کامپیوتری و آزمایش مواد اولیه به رساندن مذاب به قالب اکستروژن در دما، فشار و ویسکوزیته نسبتاً ثابت کمک می کند.
    • مقابله با افزایش فشارهای مبدل - فلج کننده: یک روش آزمایشگاهی برای تعیین میزان افزایش واقعی فشار ایجاد کردیم که باعث شکست یک میدان خاص شد. این روش نشان می دهد که فشارها چندین برابر فشار اسمی سیستم می تواند در یک سیستم رخ دهد. مبدل های فشار Dynisco اطلاعات حیاتی را برای کنترل حلقه بسته منتقل می کند. یکی از مناطق با رشد سریع برای استفاده از ابزار اندازه گیری فشار، اکستروژن همزمان سازه های سد چند لایه است. بسیاری از شرکت های پیشرو در زمینه طراحی و تولید همزمان اکستروژن، مانند Cloeren Company، مهندسان مبدل های فشار را در سیستم های خود برای کنترل فرآیند حلقه بسته ذوب می کنند.

    نکات کلیدی و فنی محصول dynidco

    1. گیج در مقابل فشار مطلق در مقابل فشار مهر و موم شده: با طراحی ، مبدل های فشار برای اندازه گیری فشار، مطلق یا مهر و موم شده است. رایج ترین مرجع فشار اتمسفر است و واحدها در PSIG تعیین شده اند. در این حالت از دستگاه اندازه گیری به عنوان مبدل فشار جو استفاده می شود.
    2. راهنمای انتخاب فشار مبدل dynisco: هدف از این مقاله ارائه برخی دستورالعمل ها برای کمک به کاربر مبدل در تشخیص شرایط غیر معمول و جبران آنها از طریق انتخاب و کاربرد مناسب مبدل است.
    3. اندازه گیری فشار مذاب: اثرات محیطی: نیاز به اندازه گیری فشار در اکستروژن به منظور حفظ ثبات ابعادی لازم برای تولید محصولات اکسترودی که دارای کیفیت و تحمل دقیق امروز هستند، لازم است که هم سرعت خروجی و هم شرایط ذوب ثابت نگه داشته شوند. اگر چه امکان اندازه گیری مداوم این مقادیر وجود ندارد ، اما متغیرهای نزدیک به هم مانند دمای ذوب و فشار ذوب ثابت در قالب، نرخ خروجی را می توان ثابت در نظر گرفت.
    4. بایدها و نبایدهای مبدل های فشار dynisco: هنگام تعیین مبدل فشار برای اندازه گیری فرآیند، تعدادی از موارد را باید در نظر گرفت. برخی از موارد مهم تر از نظر خود مبدل و همچنین سیستم اندازه گیری کلی مورد بحث قرار می گیرد. این اطلاعات کاربر محور است و به عنوان راهنمای عملی در انتخاب و کاربرد مبدل های فشار استفاده می شود.
  • مشخصات عمومی
    دسته بندی تجهیزات
    اندازه گیری دما, اندازه گیری فشار, اکتساب داده (DAQ) و مانیتورینگ
    نوع و نحوه ی نصب
    Rigid & Flexible Stem
    ملاحظات مهم
    این کالا از نظر سلامت و اصالت مورد تایید می باشد و در صورت تقاضا برای صدور کتبی گواهی کالیبراسیون با کارشناسان واحد ابزار دقیق تماس حاصل بفرمایید.
    نوع فشار
    ابسولوت
    نوع محصول
    سنسور تماسی, ترنسدیوسر, ترنسمیتر, دیتالاگر, کنترلر
    نوع خروجی/پروتکل ارتباطی
    4...20 mA آنالوگ, 4...20 mA هارت
    دسته بندی صنایع
    صنعت نفت و گاز،شیمی, صنعت خمیر کاغذ و کاغذ
    مشخصات فنی
    نوع اتصال
    6-pin Connector
    منبع تغذیه
    V AC/DC 24
    درجه حفاظتی (IP)
    IP65
    پروتکل ارتباطی
    PROFIBUS DP
    رنج فشار
    حد پایین فشار 0 و حد بالای فشار 344.74 بار
  • ایمیل(اختیاری):
    کد مقابل را وارد کنید ...