دتکتور چند منظوره گاز ثابت مدل S400 

دتکتور چند منظوره گاز ثابت مدل S400  , محصولی با کیفیت از کمپانی معتبر ژانگون چین می باشد. آشکار ساز گاز ثابت مدل S400 , همراه با آلارم صوتی و جراغ هشدار LED است که نوعی آشکار ساز مولتی و هوشمند محسوب میگردد که به صورت پیوسته قابلیت ردیابی گاز های سمی و قابل اشتعال و احتراقی و اکسیزن را دارد.

تماس بگیرید
  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • محصولات مشابه
  • نظرات کاربران
  • دتکتور چند منظوره گاز ثابت مدل S400 

    آشکارساز گاز ثابت S400 یک ابزار تشخیص گاز چند منظوره است، این دستگاه از دستگاه های تشخیص کارآمد و فناوری کنترل میکرو رایانه استفاده می کند و همراه با نصب خودکار هر دو  بیزر و هشدار دهنده صدا و چراغ های چشمک زن و نمایش زمان واقعی را به منظور نظارت بر میدان غلظت گاز تولید کرده است. S400 آشکارساز گاز چند منظوره می تواند در سیگنال غلظت گاز هوا در صفحه نمایش سیگنال الکتریکی و انتقال از راه دور ، با استفاده از سه سیم 4 تا 20 میلی آمپر یا چهار خروجی  با گذرگاه RS485 ، با فاصله انتقال طولانی و ضد گرفتگی و ... باشد. آشکارساز گاز ثابت S400 را می توان در کارخانه های شیمیایی ، ذوب ، آتش ، تبرید گاز و تصفیه فاضلاب کاغذ ، مواد غذایی ، لاستیک ، داروها ، پالایش نفت ، ریخته گری ، معدن ، ارتباطات و دیگر قدرت های آتش نشانی شهری برای ضد انفجار ، پیشگیری از مسمومیت ، ضد خفگی استفاده کرد. در محیط صنعتی این مدل 1-4 گاز مختلف را کنترل می کند ، می توانید گاز مورد نیاز خود را از لیست بایگانی کاتالوگ محصول دانلود کنید و در صورت بروز هرگونه سوال یا ابهامی با کارشناسان شرکت کالا صنعتی در تماس باشید.

  • مشخصات عمومی
    حسگر ترنسمیتر گاز ثابت
    کاتالیستی (الکتروشیمیایی), کاتالیزوری (نوع احتراقی), مادون قرمز (IR)
    روش نمونه برداری دتکتور گاز ثابت
    انتشار طبیعی
    نوع صفحه نمایشگر
    LCD
    ملاحظات مهم
    این کالا از نظر سلامت و اصالت مورد تایید می باشد و در صورت تقاضا برای صدور کتبی گواهی کالیبراسیون با کارشناسان واحد ابزار دقیق تماس حاصل بفرمایید.
    دسته بندی تجهیزات
    نشت یاب و آنالیز گاز احتراقی, اکتساب داده (DAQ) و مانیتورینگ
    نوع محصول
    دتکتور, مانیتور و رکوردر
    دسته بندی صنایع
    صنعت نفت و گاز،شیمی, صنعت برق و نیروگاهی, دریایی
    نوع خروجی/پروتکل ارتباطی
    4...20 mA هارت, FieldBus
    برند اندازه گیری
    Honywell
    مشخصات فنی
    نوع گاز قابل تشخیص
    flammable gas (قابل اشتعال), liquid vapor TVOC (بخار مایع), toxic and harmful (گاز سمی و خطرناک), اکسیژن
    فاصله تا ترنسمیتر
    ≤1500m
    سایز رزوه
    G 1/4" B
  • ایمیل(اختیاری):
    کد مقابل را وارد کنید ...